Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 691 ggr
Toyan
2013-01-07 07:26

God morgon 7 januari

God måndagmorgon!

Ny vecka och slut på alla helgdagar, skönt att återgå till rutinerna tycker en del och andra kan tänka sig att vara lediga längre.

Själv ska jag snart till jobbet, här är det minus 2 idag och mulet.

Ha en fin dag med allt ni hittar påGlad

Annons:
[GunillaF]
2013-01-07 07:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon Toyan och alla andra!

Måndag och första arbetsdagen efter helgerna för många. Jag tjuvstartade med en jobbdag i förra veckan, men nu är det helvecka som gäller.

Disigt ute, men bara två grader kallt. Känns bra att inte behöva bylsa på med allt för mycket kläder.

Ha en bra Måndag alla Healers!Glad

inisklo
2013-01-07 07:38
#2

Godmorgon o god fortsätning till denna dag, som vi igen får vara med.Det är alltid lika härligt,att känna,att man leverGladhur…vem vet det,men det är väl just det som är utmaning.Utmana sig själv,att göra denna dag bätre än den som var igår..ja ja nåt såntGlad Allt gått o bra till ER alla.Ha en bra dag.kram

[TommyochAnnika]
2013-01-07 07:46
#3

God Morgon !

Håller med dig Toyan skönt att det återgår till vardag igen med vanliga rutiner.Man kommer liksom av sig när det är storhelger.Vet inte hur det är för er men jag blir lätt lite dagvill Skrattande

Skulle tro ett par minus här med.

Ha en alla tiders fin dag på er Glad

Andina
2013-01-07 07:55
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Go'Morron allihop!

Dagvill är mitt förnamn - jag har aldrig fått in detta med Tid i mitt system. Och jag trivs nog med det även om det ibland kan vara lite stökigt att behöva kolla upp vad det är för dag… ;))

4 stackars minusgrader har hittat hit idag, men de ska värmas på till +- 0 grader idag. Det hade varit skönt om det kunde vara lite plusgrader så att isen smälte undan lite - allt är is eller ishård snö här numera. Lite spännande när man går ute… Foten i munnen

En fin måndag önskar jag er allihop idag! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

majlar
2013-01-07 08:13
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Goder morgon alla. Här är det några minusgrader och lite surt i luften. Har inte fått in än, att det är ett nytt långt år som ligger därframme och lurar. Jag är som dig Andina, frågar ofta- men, va är det för da idag. Härligt knubbig tallgren du har fångat. Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

[Chakra]
2013-01-07 08:20
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Godmorgon!

En jobbkväll väntar, men innan dess ska lite göras här hemma.

Annons:
frodig
2013-01-07 09:34
#7

#6 så då ska du inte sitta på bänken och filosofera då Chakra Glad.

Godmorgon Toyan och tack för denna första vardagstråd för året, och god morgon till alla er andra också förstås.

Ja, jag är jättenöjd med att det ligger en helt vanlig vecka framför oss nu. Även om jag också tillhör den dagvilla typen så märks det ju på allt omkring att det är igång igen.

Så, nu blir det inget mer surrande här just nu Tungan ute. Tar lite frukost i magen och så iväg för att se om jag hittar några rötter under snön.

Jag hoppas ni alla blir nöjda med dagen. Så hand om er Kyss!

Indiania
2013-01-07 11:13
#8

Tittar in och önskar er en bra start på veckan!Glad

Här är det disigt och grått i dag. Har nyss lyssnat på Anna-Lena Wikström på radion, hon siade om hur vårt nya år skulle bli.Det skulle bli en varm sommar i juni, juli.

Mars snabba händelser, politiskt beslut.

Augusti skulle det vara stora diskutioner i vårt land som var positiva.

Det skulle bli förbättringar i Syrien, ev delat land.

Vi får väl se hur det blir!

Ha en härlig måndag!

" Var nära naturen - var när dig själv "

[JeanetteK]
2013-01-07 11:37
#9

God förmiddag allihop!

Jag har tillbringat helgen i Göteborg och tittat när sonen spelade innebandy i Gothia. De vann guld i B-finalen, så det var lyckliga killar som åkte hem igen! Och stolta föräldrar kan jag lova!

Vilka fina bilder! Som vanligt! Glad

Spännande Indiania! Ska bli kul att se hur det slår in.

Tillbaka till vardagen och alla rutiner. På sätt och vis rätt skönt.

Stor kram till er alla!

Upp till toppen
Annons: