Annons:
Etikettenergier
Läst 611 ggr
majlar
2013-01-04 13:30

Vad tror ni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En bild på min gubbe och hund i snön. Ser ni vad jag ser.

Förstora gärna bilden så syns det bättre.

Annons:
[GunillaF]
2013-01-04 13:53
#1

Ja det ser ut som om han har damsälskap på sin promerad.

Hans farmor?! Jag fick den känslan iaf. Glad

[Torahzen]
2013-01-04 13:59
#2

Sällskap, ja!

majlar
2013-01-04 14:05
#3

Ja, man ser ju tydligt att det är någon. Som går lite före, till höger. Kul att ni ville titta.

Kanske är det hans farmor, hon dog väldigt ung.

[TommyochAnnika]
2013-01-04 14:12
#4

Härlig bild och det syns ju så tydligt till höger som du skriver och Siri ser ut att njuta av sin vinterpromenad Cool

signemo
2013-01-04 16:43
#5

Härligt fotot, där det ser ut som om en hel del glada personer finns med

Var rädda om varandra

inisklo
2013-01-04 18:15
#6

Obestämd…jag såg kvinnan bära barn lite före han mannen din..äldre farbro/man före han där som runda "ljuset"är lite åt vänster…lite åt höger mitt i mot hunden nästan nån liten kille…

När jag tittar igen ser jag bara…ingentig som jag tyda…men…

När jag riktar lamppan mot bilden o vriden data skämen upp o ner kan jag se andra i bilen…minst 2 vuxna o 3 barn…första farbron/mannen har blivit en annan man som har lyft barnen i sin famne……när jag tittar igen ser jag äldre kvinna som är mot din man…

Ja ja jag är säker över trött o se va jag se…fantasin…njaaa.så är det inte..tro jag,men…så många olika o så kort tid o samma bild…ja ja jag ska inte kolla på det mer….tro jag…fasinerande..intresant…

Annons:
inisklo
2013-01-04 18:21
#7

Obestämd…skrev fel minst en ställe..säkert andra oxå men det ska stå bild…ingen bil såg jagSkrattande…där… jag ser andra i bilden(bilen)2 vuxna…..osv

snoflinga
2013-01-04 21:25
#8

Ja, till höger om vovven syns ju en kvinna i kjol med händerna knäppta Skrattande Coolt! Jag brukar aldrig se vad ni skriver här men idag så såg jag direkt Förvånad

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Upp till toppen
Annons: