Annons:
Etiketterifokussajten
Läst 762 ggr
snoflinga
2013-01-03 22:05

Script på ifokus? Datorproblem...

Är det bara jag som har problem med iFokus? Det är otroligt segt och när tålamodet tryter och jag knapprar på knapparna irriterat, kommer det upp "ifokus.se svarar inte pga ett script som körs" - jag får vänta i EVIGHETER och sen kan jag göra nästa sak och då är den lika seg igen… I-landsproblem jag vet, men jag är av sådan natur att saker ska hända fort och gör de inte det tappar jag intresset, vilket är synd för ibland har jag nog något vettigt att säga här Flört

Jag har Windows Vista, IE 9

I mobilen kan jag i princip bara läsa trådar men varken svara eller gilla inlägg, men det är kanske för att jag har en så gammal mobil (Xperia X10 mini pro).

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Annons:
Andina
2013-01-03 23:19
#1

Jag har själv inte de problemen men det finns fler som har samma problem. Man misstänker att det kan vara nå'n reklam som för med sig nå't script som buggar till det.

Titta in i tråden här på Support. Du kan ju nämna att du har samma problem (om det är samma problem du upplever som nämns där).

Hoppas de hittar och fixar till det! Håller tummarna!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

snoflinga
2013-01-04 21:19
#2

Tack för svaret, har skrivit i tråden så får vi se om de kan lösa det :)

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Upp till toppen
Annons: