Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 477 ggr
[akumas7]
1/3/13, 6:23 PM

Healing

Hej Hej

Jag skulle behöva healing mot förviring, ensamhet, deperission, sömnlöshet och ont i halsen, problem med bihållerna. Blir mycket tacksam om någon skulle vilja hjälpa mig.

Hällsningar

Annons:
Andina
1/3/13, 11:57 PM
#1

Hej Akumas! Vad jobbigt du har det.

Jag hoppas att du försöker hitta hjälp inom den 'klassiska vården' också, kanske någon samtalsterapeut/kurator/e dyl som du kan prata av dig hos och få stöttning och hjälp mot din ensamhetskänsla och depression. Och få professionell och relevant hjälp på andra sätt.

Något som också är bra mot denna typ av känslor är att ta sig ut och gå promenader - det behöver inte vara långa och jobbiga turer men en kort vända i friska luften så att kroppen får igång cirkulationen lite brukar underlätta vid tunga känslor.

Jag skickar så mycket stärkande och lugnande energier jag kan till dig inatt om det är ok. Förhoppningsvis samlar du krafter genom sömnen då - och då kan din kropp ta emot de lugnande energierna lättare.

Vad du än gör, fortsätt att leta efter metoder som hjälper just dig - det finns alltid något för var och en som fungerar och känns rätt.

Lycka till och var rädd om dig! Kram!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[akumas7]
1/7/13, 1:18 AM
#2

Tack så mycket för förslagen och energierna du skickade :) Jag håller på med att fixa med psykolog och arbetsteraput samt sjukgymnast just nu men det kommer ju att ta sin lilla stund.. Tack i alla fall :)

Andina
1/7/13, 7:47 AM
#3

Vad bra, Akumas7! Att du redan är på gång att få hjälp från flera håll -då är du redan på väg åt rätt håll också! Så du kommer alldeles säkert att må bättre och bättre.

Det tunga bagage vi bär omkring på har vi 'samlat' på oss under långa tider, därför är det en process som tar tid när vi börjar rensa ut vårt inre bagage. Kanske är det det bästa också - för då får vi möjlighet att förstå oss själva och varför vi bär på våra bagage. Och det är när vi förstår oss själva som vi utvecklas i vårt inre. Med förståelsen kan vi lära oss att leva med respekt och kärlek till oss själva.

För hals o bihålor kan jag rekommendera D3-vitamin (i höga doser) och Sancho. D3 finns i hälsokostbutiker och även Sancho säljs av en del hälsokostbutiker men även av andra som arbetar med alternativa behandlingar bl a.

Lycka till Akumas7 på din väg du gått in på nu! Vägen till ditt välmående!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Upp till toppen
Annons: