Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 1429 ggr
[GunillaF]
1/3/13, 9:40 AM

God morgon 3/1

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänk vad snabbt det går. Redan den 3:e!

Vi arbetade undan på jobbet i går så vi är lediga resten av veckan. Det kan man kalla mjukstart efter helgerna.Glad

Ska stöka på lite här hemma idag och ev åka och göra några inköp. Hinner jag inte i dag så blir det i morgon. Ingen jäkt.

Ha en fin dag alla healers.Skrattande

Annons:
[TommyochAnnika]
1/3/13, 9:43 AM
#1

God Morgon !

Härligt med mer ledighet Cool

Här snöar det och halt som bara attan på sina håll.

Ha en fin dag alla Glad

inisklo
1/3/13, 9:55 AM
#2

GODMORGON ALLA HEALINGS VÄNNER/KOMPISAR/BEKANTA O ÖVRIGAFlörtSkrattande

#0…jaa va trevligt,att NI fick ledigt…duktiga NI Gladja då var det som du skrev mjukstart…Gladbra ingen jäkt där o int här hellerSkrattandeint än allafall.Iblan bli det lite mer jäkt mot kl.15…Flörtom jag har glömt mig mitt i mot datanSkrattande

#1 Det har snöat här oxå o var kallare än på länge…prrr prrr man har vat sig redan,att det har varit varmare.Tungan ute

Jätte härligt o bra dag till oss allaFlörtKysskram

Indiania
1/3/13, 10:42 AM
#3

God förmiddag på er!

Det låter härligt Gunilla att du tar det lugnt och får mer ledighet.

Själv får jag hit min käre bror på middag i dag, det blir mysigt.

Det var disigt och grått när jag kom upp i morse men nu anar man att det kan bli lite sol.

Ha en finfin dag på er! Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
1/3/13, 11:04 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Go'Morron på förmidda'n allihop!

Och tack för härlig bild! Vintern är bra vacker, särskilt på bild. Här har vi haft 2-3 minusgrader inatt och på morgonen - men de ska värmas upp till 1-2 plusgrader under dagen. Tyvärr smälter ju inte snön undan särskilt mycket då, men det är ändå ljuva plussisar! Här kan jag se nå'n enstaka bar fläck på marken nu, önskar det vore lite varmare så att allt smälter bort…

Mysigt med extra ledighet, Gunilla, och bra att du inte stressar då - för det vore att slösa på sin fritid!

TommyochAnnika, kanske ska du ta broddarna på när du ger dig ut i halkan. Eller skidor. Hoppas du gillar vinter och snö, eftersom det är vad du bjuds på idag.

Inisklo, ja, det är lätt att glömma bort sig vid datorn - eller gömma sig bakom datorn… Sätt väckarklockan på ringning så kanske du inte behöver stressa ;)

Indiania, din bror är lycklig han, som har en syster som tycker om att äta mysmiddag med honom. Gissar att ni får en trevlig afton!

Jag ska försöka få häcken ur och göra något vettigt idag, de senaste dagarna har jag gömt mig bakom pappersnäsdukar. Jag hoppas jag slipper det idag.

Ha en fin dag på er allihop! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

frodig
1/3/13, 11:19 AM
#5

Goförmiddag önskar jag er också!

De låter härligt med lite småpyssel och småturer och lugn och ro i sinnet. Ha det gott med dagen. Inte så dumt att få besök av broder heller förstås.

Jag ska en sväng till biblioteket när jag bytt tvätt i maskinen, tänk vilken bra hjälp tvättmaskinen är. Och så ska jag till affärn och köpa vitkål till gräddstuvningen. Ni vet väl att vitkål innehåller mycket C-vitaminer, så den kan man gott äta riktigt mycket av. Jag älskar den så kallade pizzasalladen till exempel, i en massa olika varianter.

Jag sänder ut en kram till er jag också Kyss!

majlar
1/3/13, 11:28 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

God förmiddag alla.

Håller med dig frodig, jag fullkomligt älskar kål i alla dess former. Fisarna får man på köpet. Hihhiihi

Nu har ullmadrassen med magneter kommit på plats. Hoppas den gör sånt underverk som det står att den ska göra. Skulle vara skönt att slippa ett uns av värken som hemsöker min kropp både här och där.

Måste bara visa vilken fin bild jag fick av ett fyrverkeri som dom sköt på gården utanför mitt fönster.

Är det inte en liten älva, eller vad tror ni. Förstora gärna bilden så dansar hon för er.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Annons:
[rore]
1/3/13, 12:27 PM
#7

Hej och go lunch på er alla!

Mysigt med ledighet. VArdagen börjar på måndag för min del. Fossingarna har kryat på sig riktigt bra. *pust* Glad

Här vankas det spagetti och köttfärs sås, så blir mina unga vuxna glada hoppas jagTungan ute

Knorrar lite i magen nu.

Och så har det kommit lite fin snöskrud på backen igen.

Ha det gott!!Kyss

[GunillaF]
1/3/13, 2:20 PM
#8

#1 Det snöar här också (igen)

#2 Om jag sätter mig med en bok så brukar jag också "glömma" bort mig. Vaknar till av att magen skriker.

#3 Härligt med brorbesök!

#4 Krya på dig och ta det lugnt. Det enda du med säkerhet vet är att "det där vettiga" finns kvar och väntar på dig tills du är kurrant igen.

#5 Gräddstuvad kål. Slurp, vad gott!

#6 Wow, vilken bild! Det ser verkligen ut som en dansande älva!

#7 Det enda jag ids i matväg idag är att steka på några grillkorvar och koka pasta. Men spagetti och köttfärssås hade inte varit dumt.

Jag har varit iväg och köpt födelsedagspresent till yngste sonen och en fönsterlampa till mig själv idag så nu blir det slappa linjen resen av dan.

Ha det fint ni också!Glad

[Chakra]
1/3/13, 4:55 PM
#9

God sen eftermiddag!

Har varit i min barndomsbygd några dagar, men hemvänt nu.

Kål, ja tack! Kålfis, nej tack!SkrattandeKöttfärssås och spaghetti var längesen jag åt, men det är gott!

Snart har tvätten snurrat klart här! Lite iordningplock och TV.

Lynxx
1/3/13, 5:43 PM
#10

I natt blir'e stjärnfall igen - för de som ids & har molnfritt

Det är Kvadrantiderna som är på G, maximum mellan 3-4 jan

/L

frodig
1/3/13, 7:54 PM
#11

Inte molnfritt här, så stjärnorna får falla utan mig Flört.

Alltså, det är nått lurt med kålen. Sen jag började äta lchf-kost så fises det minnsann inget här när jag äter kål. Och då ska man jämföra det med förr, innan lchf, då var det rummeldump i mage och tarmar för än det ena och än det andra, och kål fick jag nästan ont i magen av att bara titta på. Nån kombi där för mig verkar det som.

Vilken fantastisk älva du fångade på bilden Majlar, jag tycker liksom hon gör piruetter där medans det sprakar om henne. Vilken härlig energi Glad. Jag skulle passa på och se henne som en önskefé också, hon som kan komma till dig när du ber henne.

En angenäm avslutning på denna torsdag önskar jag er alla!

Lynxx
1/3/13, 11:03 PM
#12

Käkar du LCHF - så finns praktiskt taget inget socker (stärkelse) i käket.

Alltså kan det inte jäsa (& producera gas) i lilla maggen. Samma sak med ägg - ja kan tugga i mig flers st - utan att det ger ngr problem av denna typ.

/L

frodig
1/4/13, 10:30 AM
#13

#12 Ja, så är det för mig också med äggen, jag äter ägg varje morgon och det är nemas problemas Glad.

Annons:
Upp till toppen
Annons: