Annons:
Etiketterstenarkristaller
Läst 675 ggr
Vanja-K
1/2/13, 4:36 PM

shamballaring

Används shamballaringen av de som inriktar sig på healing och meditiation? vad står den för?

Annons:
Andina
1/2/13, 5:56 PM
#1

Jag har aldrig hört talas om Shamballaring - så jag var tvungen att googla lite som hastigast. Det mesta handlar om smyckena som blivit 'trendiga' att bära…
(Jag har alltså inte hört talas om någon som använder sig av dessa ringar/armband e d heller.)

Här står det lite kort om vad de kan användas till - men säkert finns det mer information att få tag i om Shamballa.

Hoppas någon som känner till mer om det hittar hit till tråden.

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[GunillaF]
1/2/13, 8:41 PM
#2

Hade inte hört talas om dessa smycken jag heller förrän jag googlat. Det har gått bra att heala utan dem i många år så jag tror jag klarar mig utan. Men snygga är de Flört

[TommyochAnnika]
1/3/13, 8:03 AM
#3

Det där var något nytt,har nog nån gång hört om det har jag ett vagt minne av och kommer det verkligen från jorden och är äkta kan det fungera utmärkt men säger som Gunilla,har utövat healing i många år och det fungerar ändå Skrattande

Tjusiga är dom och jag använder mig mycket av Kristaller så dessa smycken blev jag faktiskt nyfiken på men som alltid är det svårt att veta om dom är äkta men å andra sidan fungerar dom inte så är dom ju snygga att ha på sig ändå så ingen större förlust Cool

Upp till toppen
Annons: