Annons:
Etikettdoftessenser
Läst 3039 ggr
nillanpillan
2013-01-02 14:11

Cederträd?

Jag har fått till mej ordet cederträd via en healingstund. Någon som vet något om just cederträdets egenskaper? Finns det med aromaolja, och vad gör den isf för nytta?

Annons:
nillanpillan
2013-01-02 14:13
#1

Sandelträd skrev jag visst som rubrik, ska stå cederträd.Flört

/Jag har ändrat rubriken. GunillaF

[GunillaF]
2013-01-03 00:28
#2

Cederträolja sägs vara lugnande/avslappnande och därför sägs den passa vid t.ex meditation i aromalampor eller doftkrus. Den finns att köpa i små flaskor. Vet att Amuletten har så du kan beställa på nätet om du inte hittar i någon butik på närmare håll.

Den lär också vara svamphämmande och antiseptisk. Doften gillas inte av insekter har jag läst.

Den kan även vara allergiframkallande så den som är allergiker kanske ska ta det varligt.

Om du googlar finner du säkert mer om cederträ.

Volito
2013-01-03 10:31
#3

Om cederträd kan skriva mycket - massor av info finns i Anastasia böcker. Känd redan från förebibliska tider, skrivs om tom i bibeln… På svenska mest tillgånglig info om aromolja som tillverkas från barr. Finns olja från nötter men det mästa på marknaden är urblandat i någon annan olja. Ren, rätt tillverkad olja funkar praktiskt som undermedel mot allt. Finns cederträd som börjar "låta" (dem tar mot massa kosmiskt energi men när inträffar fenomen att dem inte stålar den ifrån sig - i tiden av vissa år dem börjar "låta") då dem måste sågas av och delas i små bitar/skivor som man kan bära som amulett som ger inte bara tillfriskandet till den fysiska kroppen men mycket, mycket mer….

Svårt skriva ner i kort info som bitvis finns i hela 10 böcker….

Kan ställa frågor på anastasijas vänner….

nillanpillan
2013-01-03 12:20
#4

Tack för era svar Glad

Upp till toppen
Annons: