Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 776 ggr
[GunillaF]
2013-01-02 07:24

God morgon 2:a Januari

God morgon på er, hoppas ni sovit gott och vaknar utsövda.

Jag är strax på väg till jobbet och förhoppningsvis blir vi klara med det som ska göras den här veckan redan idag och då blir vi lediga resten av veckan.

Ha en fin dag alla healers.Glad

Annons:
[rore]
2013-01-02 07:38
#1

God morgon!

Någon liten minus grad och aningen underkylt på backen. Annars är det riktigt skönt där ute.

Så då var det vardag igen och jag är ledig denna vecka.

Andina
2013-01-02 07:40
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Go'Morron Gunilla! Go'Morron Rore! Och Go'Morron alla andra som tittar in idag också!

Vad skönt att ni får så mycket ledig tid nu!

Och Tack Rore, för en härlig bild! Ljuset som bryter igenom i 'mörkret'.

Sitter med min förkylning (som jag trodde jag skulle va' fri från idag) o längtar… Alla årstider är vackra med alla sina egenskaper. Men idag längtar jag så efter våren o försommaren… ljuset, dofterna o rödhaken som sjunger in gryningen först av alla fåglar… fågelungar… Tänk att nyvaken öppna dörren, o sätta sig utomhus med sitt morgonkaffe o vara med när dagen gryr…

Invirad i filt, fötterna i varma tofflor, tända ljus sitter jag med min kopp kaffe i mörkret o längtar…

Önskar er en go' dag, hela da'n! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

inisklo
2013-01-02 07:52
#3

Glad….GODMORGON Gunilla…din arbetsdag låter bra.hoppas,att NI klarav av detta i dagGlad

Jag har sovit,men int så bra…kanse för mycke…vila o mat o vil,sova,mat osv.Skönt,att helger är över nu o man kan andas utFlörtSkönt,att ha mjukstart allafall…han ska jobba bara 2 dagar sen är det ledigt igen…näää 2 det bli 3Skrattande

Ja ja hur som helst nya tag o utmaningar o vi i ABF börjar nästa vecka våran tjejdagar o det ser jag fram i mot.GladJippii i dag kan jag utan dåligt samvete göra var jag vill o när jag vill.SkrattandeSjälv klart vill jag alltid göra sällskap,med min livskamrat,när han är hemma om han vill det osvFlörtmen jag är mer ensam varg o vill ha mycke min egen tid…skapa o hålla på ett o annat…kul att han är så lik migSkrattandeFlörtTungan uteenda som skiljer oss är…ja..ja…han är man jag kvinnaSkrattandenej men att han jobbar o jag är "hemfru"fru o fru…men allafall hemma.

Vi gör mycke saker o ting tillsammans o det är jag glad för.Man har lärt sig ett o annat här i livet o kan dra nytta av det nu när relation är int så gammal.Man ska vara som man är o våga ett o annat.

Vi är int födda igår o båda ha nåt bakomObestämdom ingentig annat skuggaSkrattandeiblan.

Nej nu kvinnor o menSkämsmen o kvinnor.min mening var int o skriva bok.Obestämd

HA EN BRA ONSDAG O VAR RÄDD OM VARANDRA.KRAM…Kyss

inisklo
2013-01-02 07:57
#4

Skrattande…OFFTA HINNER NÅN MELLAN MIG O NÅN ANNANFlört

GODMORGON rore…härligt bildGlad

GODMORGON Andina…va mysit du tycks ha!Är det du som sitter i kokosnöt?Flört

Andina
2013-01-02 08:15
#5

Vilken härlig bild du bidrar med också, Rore! En källa av ljus!

Go'Morron - det riktigt spritter om dig, Inisklo, härligt att läsa! Klart man vill umgås med dem man håller kär - men man måste ju få umgås med sig själv också (sagt av en annan ensamvarg).

Om jag ändå vore så liten att jag fick plats i en kokosnöt… :))

*

Vet ni, om en månad, 2/2, då har vi nästan 2 timmar längre dag - ja, här i våra trakter i alla fall! (Se här, hur långa dina dagar blir.) Det är mycket det, på så kort tid. Ljuset under en solig februaridag kan ju vara helt magiskt också!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

frodig
2013-01-02 08:40
#6

Godmorgon Solstrålar Glad!

Jag hoppas ni får en fin onsdag med antingen ledighet eller arbete, och se upp för eventuell halka om ni är ute och rör på er.

Här kommer en rödhake till oss alla Kyss, men särskilt Andina som sitter och längtar .

Annons:
majlar
2013-01-02 08:49
#7

God morgon härliga tråd idag, som doftar framtid och hopp för alla. Både människa och djur.

Jag tycker mig ana redan att det börjar ljusna liten anings aning.

Imorse när jag var ute och hämtade tidningen 5.40 då tittade månen fram mellan molnen precis när jag kom ut, som den ville hälsa mig välkommen ut en stund.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

inisklo
2013-01-02 08:55
#8

#5…Andina…

Jag tänker ofta hur jag har haft här i livet o fast man alltid ska se frammot kan man int riktigt vara överens med detta om man är int riktigt är överens mer sit förflutna.Jag kämpar med detta…men…

Jag är glad..det mästa o den glädjen o humor vill jag dela med ERGlad

o några andra oxå som betyder mycke för migGladDet är sant,att man måste bara få umgås med sig själv lika som med andra o utan dåligt samvete.Tack för dom orden..

Det är skönt med ljus,men att sitta i mörkret är oxå så himmelens skönt iblan,men mörk ute  o inne lång tid kan ta "livet av en"

Andina
2013-01-02 09:01
#9

Åh, Frodig! Tack för att du hittat Rödhaken åt oss! Jag blir alldeles tårögd, det är en helt ljuvlig liten varelse! Jag brukar ha en eller två rödhakar som håller till intill huset på somrarna. Rödhaken är den som sjunger sista kvälls-/nattserenaden och se'n nå'n timma senare är den först ut igen.

Tack go'a! Kyss

Ja, Inisklo, det gäller att komma till en acceptans och inse att vårt förflutna har slipat oss till de diamanter vi är! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

inisklo
2013-01-02 09:20
#10

#9…jag oxå…Gråterjag en slipat diamant.Gråter…om NI skulle se mig nu då är det sant,att jag Gråter…Det tog till mitt inre så,att jag bra gråter nu…rensar…Va livet kan vara lustigt nu börjar jag mitt i alltSkrattande…lika bra,att int datan behöver simmaFlört

GODMORGON fordig… o tack för dom lilla fåglarnaGlad

GODMORGON majlar… håller med DIG ,som DU skrev i dom första radernaGlad

Cristine
2013-01-02 10:16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

God morgon  alla ni sköna själar, jag vaknade till en väldigt gråmulen dag men nu börjar hoppet infinna sig..de kanske kommer lite sol ändå!

Ha en fin vardag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Indiania
2013-01-02 11:49
#12

Godförmiddag på er alla!

Vi sov länge i dag, lång frukost sedan tel.samtal nu är jag här i alla fall och längtar ut till solen.

Underbara bilder ni visar och att få både se och lyssna på rödhaken är gudomligt.

#2 Andina krya på dig bubblor till dig om du vill ha, krya på dig! Kyss

Ha en härlig onsdag alla goa här inne!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
2013-01-02 12:13
#13

Tack go'a Indiania, roffar lystet åt mig av dina kryapådigbubblor! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Skogshumblan
2013-01-02 12:15
#14

God middag vänner. Har fått den där tummen ur och röjer bland barnens alla leksaker. Endel blir slängt, annat hamnar i sin rätta låda och endel ställs undan tills små kompisar kommer hit och vill leka. Känns skönt att få ordning! Hoppas ni alla har en bra dag,

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

frodig
2013-01-02 15:36
#15

#9 varsågod Andina Kyss. Ja, det är verkligen nått speciellt med den lilla söta fågeln. Som Indiania säger, gudomlig.

Vet du Christine #11, det ser bestämt ut som om ljuset och solen infann sig hos dig idag, med den vackra himlen på bilden Glad.

Och så Skogshumblan då, som den bästa feng shui-utövare har du skapat en massa ny energi, grattis Glad!

Och jag har promenerat i solsken idag, så nu ska jag sätta mig och läsa och skriva lite medans energin far runt i kroppen.

Skogshumblan
2013-01-02 18:12
#16

Frodig, jaha är det feng shui, där ser man. Har lärt mig något nytt idag då. Släng skräp trodde jag det var;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Lynxx
2013-01-02 18:14
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

#6 - Shandi & Shamani undrar var Rödhaken är - den hörs, men….?

---

Rödhaken e fr Gustavsvik, Boo, Nacka 31/5 2012

/L

frodig
2013-01-02 18:32
#18

#17 va gulligt att dom lystrar Glad, men rart att dom inte kan nå den ändå. Du är en duktig fotograf du Lynxx, att få rödhaken mot en sån bakgrund och med skärpa därtill. Fin bild.

Denna kommentar har tagits bort.
[TommyochAnnika]
2013-01-02 18:44
#20

God Kvällning !

I tråden.En skön afton önskar jag er alla Glad

Tack för vackra bilder,dom vilar man ögonen på Glad

Annons:
Andina
2013-01-02 19:12
#21

Skogshumblan, ja, Feng Shui är det du pysslar med! Jag kom bara inte på ordet… Oskyldig Men Frodig har rätt! Sträck på dig kvinna!

TommyochAnnika! Go'Kvällning på dig o välkommen hit också! Och jag hoppas du kan vila hela själen i allt vackert hela kvällen! FlörtGlad

Likaså önskar jag att ni allihop får vila era Själar i allt Vackert! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Upp till toppen
Annons: