Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 680 ggr
[glitterglam]
2013-01-01 11:15

Få healing?

Jag mår väldigt dåligt psykiskt just nu, har nog fått en depression och ser ingen större anledning till det. Tror att det har smygit sig på mig med många småsaker under en längre tid.

Undrar om det kan vara värt att prova healing? Förbättras det eller blir jag  sämre? Om det som jag tror mest finns fördelar, har någon då lust att skicka lite healing till mig?

Annons:
[GunillaF]
2013-01-01 11:32
#1

Healingska ses som ett komplement till "vanlig" vård och jag hoppas du tar kontakt och får tala med någon om dina psykiska problem. Det kan många gånger hjäpa långt bara genom att få tala med någon.

Som ett litet steg på vägen skickar jag energi till dig som gör att du orkar ta steget att (i morgon) ringa och boka en tid hos någon du kan tala med.

Glad

Soul1973
2013-01-02 05:04
#2

Glitterglam

Du kan försöka heala dig själv också.

Sätt på lugnande musik, blunda och försök tänka dig själv som en tom flaska som fylls av ljus ifrån solen samtidigt som du lyssnar på lugnande musik (helst naturmusik). Trots att du blundar ser du och märker av ljuset och det positiva energin runtomkring dig.

Om du tar antidepresiva mediciner ha de nära dig eftersom de också kan få positiv energi samtidigt.

Annars gör en ny vana i och med det nya året :-) Kan du, så börja promenera minst 2 gånger i veckan. Varför inte? :-)

Lycka till och tro på din inre styrka, Tro på din godhet

Andina
2013-01-02 09:08
#3

Jag håller med om att healing är ett komplement till traditionell vård. Och särskilt viktigt är det att få "professionell hjälp" vid tunga psykiska obalanser.

Så jag hoppas också, att du i första hand söker dig till någon som kan hjälpa till att avlasta dig från det som jobbar inom dig. Och tar healingbehandlingar när du känner dig i mer balans igen, som komplement.

Förslaget om att ha lugnande och avkopplande musik och gå ut på promenader är också mycket bra förslag!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Upp till toppen
Annons: