Annons:
Etiketthealing-allmänt
Läst 492 ggr
boston71
12/31/12, 8:31 PM

Healing

Är ny på detta forum.

Mår inte alls bra för tillfället har fått mirakelhealing på distans.

Undrar om detta kan dragit upp massa gamla minnen och känslor,

Trodde bara det skulle hjälpa mig mår inte alls bra ångest och oro.

Hoppas på hjälp.

Johan

Annons:
[GunillaF]
1/1/13, 1:25 AM
#1

Det är mycket som kan komma upp till ytan under och efter en healing. Åh vad jag önskar att alla som håller på med healing kunde tala om det för sina klienter och ännu bättre om de kunde vara till stöd för klienten efteråt om det skulle behövas.

Kanske du kan kontakta den du fick healingen av och tala med henom?!

boston71
1/1/13, 9:42 AM
#2

Hej GunillaF

Fick mirakel healing av xxxxxx xxxxxx xxxxxx har skrivit till henne men hon har inte gett mig nåra svar. Idag på morronen fick jag panikångest och fick åka till akuten hoppas på hjälp vill inte bara var normal igen hjärnan har gått på högvarv. Tack för din omtanke.

[GunillaF]
1/1/13, 10:53 AM
#3

#2 Jag blir beklämd och ledsen när jag läser detta. Jag tror jag fann hemsidan till det medium du skriver att du varit i kontakt med.

Det är beklämmande hur det lovas att "nya metoder" kan fixa både stora och små problem i ett nafs….

Som jag skrev tidigare så tycker jag att som en seriös healer så tar man ansvar för hur klienten har det även efter healingen. Man berättar före healingen vad/hur det kan bli efteråt osv.

Jag hoppas att din healer hör av sig på en gång hon läser det du skrivit till henne.

(För att inte hänga ut någon person har jag valt att sätta kryss över namnet du angav i #2 Hon måste få chansen att svara på det du skrev till henne. Hon kanske är bortrest i helgen)

Upp till toppen
Annons: