Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 533 ggr
[GunillaF]
12/29/12, 8:19 AM

God morgon 29/12

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hoppas i sovit gott och vaknar utvilade.

Jag har varit uppe en stund och gjort frukost och termosar till mina jullovsfirare som ska ge sig iväg ut på vägarna idag för en lång färd hem genom landet. Hoppas det inte blir sånt oväder som väderleksrapporten visar…

I kväll ska jag på konsert med Brolle och Roger Pontare. Ser verkligen fram mot det.

Ha en riktigt fin Lördag alla healers.

Annons:
Toyan
12/29/12, 10:34 AM
#1

God förmiddag Gunilla och övriga som tittar in.

Fin stjärna.

Här är det ymnigt snöfall och blåsigt, håller tummarna att det inte blir alltför jobbigt för dom som ska ut på vägarna.

Ha en riktigt trevlig kväll Gunilla.

Har inget speciellt inplanerat idag, tar det som det kommer.

Ha en fin lördag allihopaGlad

Skogshumblan
12/29/12, 10:43 AM
#2

God förmiddag Gunilla, Toyan & ni andra :) Har sovit väldigt lite i natt men är oerhört pigg ändå. Konstigt nog. Ska ha en loj dag i dag också. Är man ledig så är man :D Går runt här hemma och känner sådan tacksamhet inför livet jag lever och allt som jag har, inte minst det som hänt sista året. Hoppas du får en fin konsertupplevelse ikväll Gunilla. Trevlig helg till er alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

inisklo
12/29/12, 12:06 PM
#3

GODMORGON ALLA GLADA O NI ALLA ANDRASkrattande

Jag hadde sovmorgon,men har velat såva länge än till typ halv 8.ys ys yyyyyy jag hadde sån huvudvärk o det var int så kul,att vakna till de.Det känndes som hela huvudet skulle till nån annanstans än resten av kroppenRynkar på näsan

Men så ont hadde jag int,att jag int kunde skriva några morgon hälsningar osv.Satt länge o skrev e-post till min väninna.

Det var nästan fädigt typ så där 1  1/2  A 4…för jag skrev o skrev o så mitti allt vips var den borta.BORTASkrikandesjag hittade int detta brev nånstans,int fast jag fick hjäp av spårhundTungan uteFlörtMin älskade livskamrat försökte hitta detta till sammans med mig.Utan resultatGråter

Då kan man känna sig riktigtSkrikandesOm jag har skrivit vanlig brev som jag gör ofta har jag kunat posta brevet nu.Fyi o int har jag lust,att börja från början just nu heller.ObestämdSuck…suck..detta med dator…o,att man int kan allt med denRynkar på näsan

Nå int låter jag den nu förstöra min dag.Jag får väll vara glad,att int hela datoren försvanSkrattande

Gunilla ha en trevlig dag o jätte trevlig kväll.Hoppas allt är så bra o DU kan riktigt njuta av dom.Roger Pontare är en av mina favoriter.

Ha nu en bra o trevlig dag allihoppa!Varma tankar ska bära ER var NI än är o va NI än gör.

KRAM!

Andina
12/29/12, 12:15 PM
#4

Go'Morron mitt på da'n allihop!

Känner mig rätt "loj o lat" idag också, så lörda'n får vara så'n, lite 'gosigt'. Härlig känsla du bär med dig, Skogshumblan - tacksamhet för livet! Den känslan får du bära med dig alltid!

Lite ärenden hoppas jag att jag kommer kunna åka ut på - med snöblandat regn som faller ner på snön o isen här kan det bli en spännande resa dock! Två plusgrader ska bli 4 st milda plusgrader fram emot natten.

Ska ni ut på vägarna - ta det varligt! Särskilt där 'snöovädret' letar sig fram! (Kolla vägarna på Trafikverkets sajt innan ni åker iväg, för att välja de bästa vägarna. Välj område och se'n pricka för "Trafikläget".)

Den konserten blir nog häftig, Gunilla! Gillar både Pontare och Brolle.

Få se om jag får iväg detta inlägg nu - eller om Gurun bromsar upp mig igen… (Edit: nog bromsade han upp allt…)

Ha en fin sista lördag för år 2012! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[rore]
12/29/12, 12:24 PM
#5

Go lunch på er!

Timmarna springer fort fram här.

Ha det så jätte trevligt i kväll GunillaKyss Låter alldeles toppen!

Jösses inisklo!! Datorer som lever sitt eget liv,, förstår din känslaSkrikandes,, Brev är trygga saker det Tungan ute

Känner mig aningen mörbultad i dag. Vaknade med huvudvärk och ont i kroppen. Hoppas det stannar vid det och inte blir nått mer.

Snön faller och någon pluss grad bjuder vädret på här idag.

frodig
12/29/12, 6:20 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Hej och Gokväll på er!

Jag hoppas konserten blir till stor belåtenhet Gunilla, och att inga parfymdiggare förpestar din andningsluft. Brolle och Pontare hade jag också gärna sett och hört, de får bli en annan gång Glad.

Halkiga, blöta vägbanor, usch! Hoppas ni alla där ute tar det riktigt varligt.

Jag har ägnat dagen åt läsning, skrivning och kaffedrickning och internetprat med långvägasläktingar, och lite lite mat har jag petat i mig också. Nu ska jag rumstera om i köket och ordna en kvällsmatsbricka till mig, det behövs känner jag.

Tog en promenad i skymningsljuset och hittade dom här husen i snön Kyss.

Annons:
majlar
12/29/12, 6:23 PM
#7

Det var svårt att komma in här idag. Säger go kväll och ha en fortsatt fin afton, och var rädda om varann.

inisklo
12/29/12, 6:47 PM
#8

Obestämd#5…Jag har knappast kommit över den ännu Flörtattt denna brev bara åkte i väg,men vart???Jaa-a denna lilla "lådan"har värkligen sit eget liv o strunttar mig i bland helt o hållet.Hur kan man lita på den???Tungan ute

Hadde ont som sakt när jag har vaknat på morgon,sen gick det över o jag har vilat o nu vill den komma till backs.Rynkar på näsanHmyyy du hadde oxå ont…o värk int det lättaste det ska gudarna, veta eller vem som helst.Ys!

Förvånad#7… Jaa samma här o int bara i dag…man kan bli Skrikandes för mindre.

TREVLIGT KVÄLL PÅ ER ALLA!

[yodhe]
12/29/12, 10:34 PM
#9

Hej på er healers…God fortsättning önskar jag er alla….Glad

Hoppas ni haft en lika bra jul som jag har…varit ledig och !! ska vara det hela nyåret också… fantastiskt…har inte hänt sedan Hedenhös..haha

ha de gött..Skrattande

Upp till toppen
Annons: