Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 371 ggr
Toyan
12/26/12, 10:26 AM

God morgon 26 december

God förmiddag på er!

Hoppas ni har det bra och njuter av ledigheten, blir en lugn dag, inget speciellt inplanerat.

En fin annandag önskar jag er alla healersKyss

Annons:
[GunillaF]
12/26/12, 10:49 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon (god förmiddag) Toyan och alla andra som kikar in under dagen.

Här råder lugn. Vi går fortfarande i pyamas och morgonrock. Himla skönt att inte behöva stressa.

Ha en fin dag allesammans!Glad

frodig
12/26/12, 12:49 PM
#2

God Annandag på er Glad!

Jag har också tagit det lugnt idag. Nu ska jag ta mig en sväng ut, tyvär är temperaturen på nollan och det börjar bli regnigt ute. Inte kul när det regnar på snön, och halt blir det också.

Hoppas bara alla tar det lugnt på vägarna häromkring.

Jag är bjuden på middag idag, sedan tar vi en sväng till stan och går på bio. Det blir en bra avslutning på helgen.

Ta hand om er alla healingvänner Kyss!

Andina
12/26/12, 3:20 PM
#3

Go' Eftermiddag allihop!

1-3 plusgrader idag - snön faller i stora sjok från trädgrenarna och små regndroppar duggar från skyn. Jag önskar snön på marken hann smälta bort också innan minusgraderna som kniper åt imorgon. Men 'vis av erfarenhet' vet jag att allt istället blir iskana här - alltid spännande att ta sig ner för 'stupet' då.

Passar på att önska en god fortsättning och ett gott slut på julhelgen! Glad

(Medan jag har elen kvar, som har fått flipper idag…)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

lenjon1
12/26/12, 4:20 PM
#4

Hej på er allesammans….Nu är det visst min tur att växla mellan säng och soffa. Bombförkyld med tillhörande feber…så där om ni frågar mig.

I morn ska vi fira sonen som blir 17 år - kalkonmiddag blir det. Så är ni sugna är ni välkomna klockan 13

Kram på er oc h god fortsättning på julen

Lena

[rore]
12/26/12, 4:40 PM
#5

Hej och go kvällning på er!

swiss
12/26/12, 8:13 PM
#6

Hej 1

Lite ny och nyfiken. Bara tittar men fick rätt på frågan med kryss och fel :-)

tack.

Annons:
Upp till toppen
Annons: