Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 563 ggr
[Hoke'e']
12/21/12, 5:09 AM

God Morgon 21 December !

God Morgon på er !

Den väl omtalade 21 har äntligen anlänt och inte flög vi i luften heller.Lider med alla dom som låtit sig skrämmas upp av denna dag,alla som vallfärdar till olika platser i tron om att jorden går under.All styrka till dom i hopp om att all rädsla ska lämna deras Aura och kropp.

En Fredag som bjuder på ceremonier,kraftladdning och enbart positiva energier.Möjligheternas dag inte undergången så ser jag på denna härliga dag.En möjlighet till förändring för den som vill.

Ha en fin härlig Fredag allihop Glad

Annons:
inisklo
12/21/12, 6:09 AM
#1

GladGODMORGON Hoke'e' o NI ALLA ANDRA SOM KOMMER SENAREFlört

Jaa int har jag heller märkt nåt här.På morgonen ring ring riiiiiiiing kl.4.30

rena rama sovmorgon.(förut kl.4.15 Skrattande o allt var som vanlig.Ingen har åkt

upp i lufte..njaaa lite rök av ved som man har eldatTungan ute…ja men dagen är int

slut än…den har just börjat.Flört

Jag löser int bort min go energi till sånt heller…va kan jag göra..joo int tro på

allt va nån annan säger osv…

Ja ja ny dag o nya utmaningar o det känns så himla bra,att vara mer i dag

oxå.Känns i mitt indre,att det är nåt härligt på gång.Jag känner mig lung o

harmonisk…jag känner mig hemma här hos Er….o nu börjas det igen…alltså datan visa sina "sidor"som int jag gilla…kolla texten.

HA EN BRA FREDAG ALLIHOPPA O KRAM

[GunillaF]
12/21/12, 7:10 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God morgon på er!

Nu ska jag iväg och göra några timmar på jobbet och sedan blir jag ledig i 11 dagar. Himmel vad skönt det ska bli att få tid att umgås med barn, barnbarn och andra nära och kära.

Ha en fin Fredag alla!Glad

[Chakra]
12/21/12, 7:14 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Godmorgon!

Ha en riktigt fin 21 december!

[dandamimm]
12/21/12, 7:27 AM
#4

God morgon.

Idag ska jag göra kontaktuppdrag vilket känns extra angeläget såhär i jultider, som ju är extra jobbiga om man är ensam…

Sen lååång helg med inget inplanerat förrän på måndag.

Ikväll midvinterceremoni, nystartsceremoni…

Ha en fin dag alla, kram Linda

Indiania
12/21/12, 8:02 AM
#5

Godmorgon alla!

Skall in till granntanten och kolla blodtrycket nu på morgonen, var hos henne i går kväll och det var det högt.

Sedan skall jag uträtta lite andra sysslor och griljera skinkan.

#2 Vad härrligt Gunilla att få vara långledig och umgås med dina nära och kära. Vilken härlig ljusgrotta du har också. Flört

#3 Vilken vacker bild Chakra!

Ha en fin dag! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

lenjon1
12/21/12, 8:26 AM
#6

Än så länge en fredag som alla andra. Säger som du inisklo - min klocka ringde också precis som vanligt…men idag var sista dagen på en vecka som den skränar 05:45

Sitter på jobbet med kaffet rykande färskt. Har egentligen massor att göra men trivs bättre här inne hos er….

Indiania - du tänker väl på att vila en god stund innan du tar blodtrycket?

Må gott alla fina medmänniskor så hörs vi lite senare

Kram

Annons:
majlar
12/21/12, 8:26 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Goder morgon alla. Det vi alla kan glädjas åt idag är att det är vintersolståndet. Nu vänder det och blir ljusare.

Härlig bild Chakra.

Va du är gullig Indiania,  som hjälper din granne så fint. Det är medmänsklighet på hög nivå. Kram på dig.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Toyan
12/21/12, 8:45 AM
#8

God morgon till er alla.

Så vackra bilder ni låter oss dela, tack.

Ha en riktigt skön ledighet med dina kära Gunilla.

Ledig idag och ska ut och handla och diverse annat, jobbar i morgon.

Ha en fin dag med allt ni fyller den med och stressa inte. Kram på erGlad

Indiania
12/21/12, 8:51 AM
#9

#6 Jo då det tänker jag på Lenjon.

#7 Det känns fint att vara tillhands Majlar, dottern är tillfälligt bortrest så jag tror hon omedvetet oroar sig lite. Kram Tillbaka.

" Var nära naturen - var när dig själv "

[rore]
12/21/12, 9:17 AM
#10

Hej och god morgon på er alla!

NU vänder det och vi går mot ljusre tider. Mmmm, me like.

[JeanetteK]
12/21/12, 10:07 AM
#11

God förmiddag! Vilka otroligt vackra bilder!

Stor kram till er alla! Nu blir det ljusare igen!

frodig
12/21/12, 10:23 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Godmorgon Skrattande!

Jag springer strax ut i snön här. Och minsann tycker jag nog att det ser lite ljusare ut där ute.

Ha det gott denna Vintersolståndets Dag alla kära och rara här inne.

Andina
12/21/12, 11:34 AM
#13

Go'Morron allihop!

Ja, nu vänder det! Ljuset alltså - och det ska bli ljusare för var dag igen. Det ser jag fram emot! 
Och glad är jag att domedagsprofetiorna inte slagit in, vilket jag inte heller trodde att de skulle göra. Å andra sidan, det är den 21/12 några timmar till i Sverige - och ännu några timmar till i Maya-folkets land.

Dagen blir fylld av babbel med besök och en del skottning gissar jag, för nog snöar det idag igen, varje dag i flera veckor nu…

Ha en riktigt mysig fredag med "solvändning", julpyssel, ceremonier o vad ni nu tar er för!  Kyss

Och tack för helt ljuvliga bilder!!! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Upp till toppen
Annons: