Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 629 ggr
Toyan
12/20/12, 7:18 AM

God morgon 20 december

God morgon på er healers!

Sitter här med kaffemuggen och försöker piggna till, minus 3,5 och ingen snö som faller.

Hoppas ni vaknat/vaknar stärkta av god sömn och trevliga drömmar, redo att möta denna nya dag.

Ha det gott och ta det lugnt.Kram

Annons:
[JeanetteK]
12/20/12, 7:22 AM
#1

God morgon!

Det har kommit lite snö under natten, så det är en tunn vit hinna över världen.

Sonen har skolavslutning idag, sen är det jullov! Mysigt.

Hoppas alla får en härlig torsdag!

kram

[GunillaF]
12/20/12, 7:35 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God morgon Toyan, Jeanette och alla andra.

Har sovit tungt och länge och känner mig utsövd. Drömmarna har jag glömt.

Vad härligt med jullov för barnen Jeanette!

Nu iväg till jobbet för näst sista dagen innan julledigheten.

Ha en fin Torsdag alla!

[rore]
12/20/12, 7:44 AM
#3

Hej och godmorgon till er alla!

Sovit gott och känner mig relativt utvilad. Jullov för barnen :) uppskattas kan jag tro.

Här är det -2 grader och snön ligger fortfarande kvar som ett vitt täcke över mark och grenar. *vackert*

En fin torsdag hoppas jag att ni alla får.

inisklo
12/20/12, 7:57 AM
#4

GODMORGON ALLI HOPPA O HAR NU SÅ BRA GIVANDE TORSDAG!

[Hoke'e']
12/20/12, 8:00 AM
#5

God Morgon !

Ha en skön dag alla Glad

[dandamimm]
12/20/12, 8:19 AM
#6

God morgon alla fina.

Hade galet konstiga drömmar inatt. Bland annat var jag en brutal styckmördare… Analysera det den som kanFlört. Kan vara för att jag såg på Dexter igår, flera avsnitt…

Idag kommer min pappa och hans fru på middag. Tänkte sätta fram lite tomtar och annt kul idag eftersom jag jobbar i morgon som annars är min yulepyntardag.

Hoppas ni alla har en fin och ljus dag.

Kramar från Skåne

Annons:
Indiania
12/20/12, 8:35 AM
#7

Godmorgon alla!

Här sitter jag yrvaken nu, det var katten som såg till att jag vaknade.

Jag har också drömt knasigt i natt och har drömt i flera nätter nu.( men kommer bara ihåg en del)

I dag skall jag ut på promenad och ta det lugnt.

Ha en härlig torsdag på er! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

inisklo
12/20/12, 8:41 AM
#8

Obestämd…dandamimm….det bli som med pyssel..alla" bitar"hör i hopp,men måste bara hitta rätt plats till dom först.

Kroppen är helheten o när det är nån blokering nånstans måste man börja från början,att hitta"felet"o samla ihopp "bitarna"som passade int där som man själv trodde…..ys det var int trevligt dröm…fryser nästan..men..men…det var" bara "en rensande  dröm..som dom andra.

Den här var min analysGlad

[Chakra]
12/20/12, 8:42 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Godmorgon!

#1 Jullov för barnen; en tid man minns med glädje.

Känner mig utvilad och redo att möta dagen!

majlar
12/20/12, 8:44 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

God morgon alla.

Här är en till som drömt tokigt inatt, men gulligt också. Pussade och snosade på en nyfödd liten unge, det var helt underbart. Sen var det en massa annat konstigt som försvann så fort jag öppnade ögonen,

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[dandamimm]
12/20/12, 8:47 AM
#11

Inisklo, hm, jag tog det nog mest som en dröm utan innebörd. Men efter dina ord… Jag håller på att omdana mig själv och har fått veta från"högre ort" att jag ska få en helt ny roll detta året och att mitt inre jag ska bli mitt yttre och det yttre ska bli det inre som att bitarna byter plats som du skriver.

Tack, så jättemycket för dina tankar de satte igång mycket här. <3

inisklo
12/20/12, 9:07 AM
#12

#11  Inga drömmar är utan innebörd,lika lita som att vi möst, om int på riktigt "nos mot nos"men allafall.

Allt har sin mening som vi int alltid på en gång förstå osv.Ibland drömmer vi sånt som int klarar av dagsljuset. Då får det vara, för en dag kommer dom oxå till dagens ljus…när tiden är mogen.

Vissa saker jobbar innom oss"omedveten plan" utan mer eller mindre,att komma ut på så sätt som vi tro.

Du ska veta oxå,att jag skriver int nåt bara för skrivandes skull.Jag kände,att jag bara måste skriva o analyseraFlörtJag har bara lite svårt,mer språget,men jag får hoppas,att alla kan läsa o fatta var jag skriver o menar…annars fårm man fråga,svårare är det int.Tungan ute

Tack till dig…jag blev glad av dina ord…jätte glad…o glad är jag,att jag gör det som jag känner…ibland…kanse mer o mer nuGlad

frodig
12/20/12, 9:59 AM
#13

Godmorgon i tråden!

Här hastar jag bara förbi för att ge mig iväg utomhus, och gärna fånga mittpådagenljuset där ute innan näst sista dagen före Vintersolståndet är till ända.

Imorgon vänder det Skrattande, och jag längtar faktiskt efter mera ljus, tror jag varit inomhus alldeles för mycket den senaste månaden.

Sköt om er Kyss med er torsdag alla goa själar här inne!

Annons:
[dandamimm]
12/20/12, 10:00 AM
#14

#12 Jag har inga problem med att förstå vad du skriver och det tror jag inte någon annan har heller. Kyss

inisklo
12/20/12, 10:12 AM
#15

#14 Va braGladtack!

Andina
12/20/12, 11:08 AM
#16

GoMorron allihop! Vilken härlig energi i tråden idag, igen!

Tack för härliga bilder också!

Själv är jag knappt vaken, vaknade halv fem och somnade om igen vid 8-tiden - och nu är jag helt 'groggy' i huv'et, som jag alltid blir när jag somnar om på morgonkvisten.

Idag ska det inte snöa på da'n (för första gången på hur länge som helst) - skönt! Men snön kommer på kvällskvisten istället… Det har snöat varenda dag se'n 'snöyran' som försatte hela StorStockholm (bl a) i kaos för ett par veckor se'n..

Har varit ute o köpt hem rådjursfoder - säckar som ska släpas upp för branten. Får besök idag - så jag lär få hjälp med det. Har kört rätt slut på ryggen den senaste tiden nu…

Ha en fin dag allihop! Det är friskt, vitt och grå himmel ute! Ska stompa iväg ut en stund!

HareGodis! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Upp till toppen
Annons: