Annons:
Etiketthealing-allmänt
Läst 663 ggr
[Hoke'e']
12/19/12, 5:41 PM

Massor med styrka !

Önskar jag just nu till min mor som för ett par timmar sedan åkte in akut och finns nu på Mora Lasarett.En lång tid har hon vart dålig men kunnat piggna till lite mellan varven,hela tiden faller det tillbaka och när hon åkte hemmifrån hade hon svårt att stå på benen.Snubblade och var yr och förvirrad.

Vill inte sända healing ännu innan vi vet vad problemet verkligen är men hon kan behöva alla positiva energier i sin väg för nu är hon väldigt destruktiv och dålig med allt för hon känner att hon inte är frisk.

Hon packade även väskan så hon inser nog äntligen allvaret som vi gjort länge nu och väntar sig att bli kvar.Far ringde nyss och provtagning var påbörjad så nu få vi se vad som är fel.Hon har troligen arvet efter mormor med demens och lite tecken finns men för det inte sagt att det verkligen rör sig om just demens men tankarna går hos oss anhöriga och vi ser att något är väldigt fel just nu.

Så jag och far vore oerhört tacksam för alla positiva energier som kan få komma i hennes väg,nu var hon verkligen klen och inte alls sig själv när hon åkte hemmifrån och ingen av oss vet vart allt det här tar vägen.

Får vi be om lite god energi i hennes väg är vi oerhört tacksamma,kramar till er alla och djupaste tack Kyss

Annons:
[GunillaF]
12/19/12, 5:48 PM
#1

Men lilla mamman. Kyss Riktigt att vi inte bör skicka healing innan ni vet vad det är, men jag tänker positiva tankar omkring detta.

Kram till dig och din far också.

[Hoke'e']
12/19/12, 6:04 PM
#2

Tack Gunilla Kyss

Det har vart en jättesvår höst och just nu går tankarna runt.Ärligt jag hoppas nu hon får stanna några dagar för varken hon eller vi orkar ha det så här så kan hon få hjälp och några bra år till i livet så är det värt guld att hon får den hjälp hon nu verkligen behöver även om det skulle krävas sjukhusvistelse.(hon blir 80 i Maj) så ingen ungdom men som hon haft denna höst,uch jag hoppas dom kan göra något nu en gång för alla för så där ska ingen behöva lida tycker man även om allt har en mening.

Nu svamlar jag på,men tack fina du och varm kram tillbaka Kyss

[dandamimm]
12/19/12, 6:27 PM
#3

Håller med om healing men värme, kärlek och vackra tankar som gör saker lättare skickar även jag.

Och styrka till dig Hok'e'.

Kram

majlar
12/19/12, 6:37 PM
#4

Skickar massor av positiva tankar till er och situationen. Kram

Indiania
12/19/12, 6:41 PM
#5

Hok`e` Skickar värme och kärlek till er alla tre och en stor styrkekram till dig! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

Fjäril
12/19/12, 9:15 PM
#6

Varma tankar till din mamma - och er!

Sajtvärd på Övernaturligt

Annons:
frodig
12/19/12, 9:36 PM
#7

Jag sänder också värme och kärlek till din Mor till din Far och till dig Hoke`e`

Kyss.

Toyan
12/20/12, 6:38 AM
#8

Värme och kärlek till er alla tre Hoke'e'Kyss

[rore]
12/20/12, 6:59 AM
#9

varma tankar till din mamma kommer här Hokèè

[JeanetteK]
12/20/12, 7:23 AM
#10

Här kommer lite mer värme och kärlek till din mamma. Och även till dig. kram

[Hoke'e']
12/20/12, 7:58 AM
#11

Tack omtänksamma ni Kyss

Hon kom hem igår igen men något fel hittar dom inte bara några förhöjda värden på vita blodkroppar om jag förstod rätt samt urinägsinfektion men hon är bara som en trasa nu.Ska tillbaka i morgon så jag hoppas dom finner vad som är fel då.Far och jag är helt slut och under dagen gör jag en trumresa så får jag se om den kan ge något råd.

Kramen på er fina Kyss

[dandamimm]
12/20/12, 8:13 AM
#12

Urinvägsinfektion kan vara förödande. Det höll på att döda min farmor för ett tag sedan men när hon fick vård så kom hon ganska snabbt tillbaka. Men först var hon helt borta och det tog några månader att komma igen mentalt eftersom det gått så långt. Men hon är ju lite äldre förstås, 91år gammal.

[Hoke'e']
12/20/12, 8:27 AM
#13

Fick nyss reda på det om urinvägsinfektion och äldre inne på en dold sajt,kan det vara så enkelt att det är det som ställer till så hemskt.Hon har fått antibiotika för det så man får hoppas de ger sig nu för varken hon,jag eller far orkar med mycket mer.Vi går på knäna som det är nu.

Hoppas det är så enkelt och att hon blir bra efter den kuren.

Annons:
[dandamimm]
12/20/12, 8:37 AM
#14

Det gjorde att min farmor plötsligt blev, vad vi trodde, senil och förvirrad men även om hon är lite förvirrad och glömsk så kom det mesta tilllbaka efter medicinering. Men det var en lång period hon påverkades innan det till sist slog ut henne. Det var igen som reagerade efterom det lite förväntas att en gammal människa ska drabbas av någon typ av senilitet.

Håller tummarna för din mor.

majlar
12/20/12, 8:47 AM
#15

Kan också berätta om min mamma, hon blev väldigt olik sig och förvirrad. Det visade sig att hon hade urinvägsinfektion. Hon piggnade till igen efter medicinering.

Tänker på din mor och hoppas det rättar till sig. Kram

[Hoke'e']
12/20/12, 9:14 AM
#16

Tack snälla ni Kyss

Det tycks vara ett ganska vanligt problem och har nyss suttit och läst om det,kunde väl aldrig tro att urinvägsinfektion kan ställa till det så och det stämmer bra in på mor i beskrivningen.Man lär sig nåt nytt varje dag men jag är förvånad att det påverkar både balans,psyke och fysiskt.

Vi får se efter behandlingen om det reder upp sig men tänk om det är så enkelt ändå det vore ju toppen.

Kram på er och tack som delar med er av egna erfarenheter Kyss

Upp till toppen
Annons: