Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 656 ggr
[GunillaF]
12/18/12, 7:55 AM

God morgon 18:e December

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En riktigt härlig morgon med bara ett par grader kallt. Underbart!

I gårkväll var jag iväg på en "Julseans", det var så härliga energier och väldigt fint med många nära och kära från andevärlden på besök under kvällen. En duktig trubadur spelade och sjöng stämningsfulla låtar varvat med meddelanden genom ett väldigt duktigt medium.

Alla tände ljus för nära och kära på andra sidan och det var riktigt stämningsfullt.

I dag jobb som vanligt och i kväll ska jag försöka göra lite julstök. Köttbullar bl.a. ska rullas och stekas.

Ha en fin Tisdag alla healers!

Annons:
inisklo
12/18/12, 8:22 AM
#1

#0   GODMORGON GUNILLA va trevligt DU har haft igår.Ja man behöver lite annat…o få stanna upp o uppleva nåt riktigt bra o trevligt osv…kulGlad

Jag får önska till ER ALLA en bra dag var NI än är o var NI än gör.

ps…ute har det blivit mildare här med -2  nu är det skönt ute,allt under -10 är toppen..Skrattande

Ja ja fortsätter med pysslandet

Toyan
12/18/12, 8:32 AM
#2

God morgon på er!

En sån härlig kväll du hade Tuvan, det känns fantasriskt att våra nära och kära är med ossGlad

Lite kallare idag, 1,5 minus.

Ha en fin tisdag allihopa!

[GunillaF]
12/18/12, 8:33 AM
#3

#2 Tuvan?! FlörtSkrattande

majlar
12/18/12, 8:34 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

God morgon alla. Härligt med seans så här mitt i julstöket. Måste ha varit underbart.

Här sitter man nu med en dunderförkylning och är tacksam att den kom nu, och inte i helgen när vi var på ett underbart trevligt litet bröllop.

Måste bara visa min sons transportmedel till festlokalen. Notera sparken i bakgrunden och burkarna han har hängt efter. Den passade utmärkt att köra lilla frugan på, då det var massor med snö.

[rore]
12/18/12, 8:38 AM
#5

God morgon i tråden!

Gunilla det låter som du hade en riktigt mys dag i gårKyss Det är dig väl förunnat.

Toyan! Tror nog att du inte riktigt vaknat ännuTungan uteFlört

Milda minus grader är det även här och det är inte så tokigt det heller. Bara det inte töar, det blir ju så rackarns halt då.

En fin tisdag hoppas jag att ni får.

[JeanetteK]
12/18/12, 8:39 AM
#6

God morgon allihop!

Vad mysigt med julseans Gunilla!

Här är det ingen snö kvar och mycket vatten överallt. Det ser ut som att vi befinner oss i mars/april! Glad

kram kram

Annons:
[Hoke'e']
12/18/12, 8:52 AM
#7

God Morgon !

Låter härligt Gunilla Glad

Krya på dig Majlar då är vi två som är förkylda.Vaknade nu på morgonen öm i hela kroppen och säger som Gnulla för nån vecka sen,halsen är ett rivjärn.Så det bli handla undan det sista idag oavsett jag orkar eller ej.

Nåja vet vad jag gör i Jul i alla fall,hostar och nyser så var det bekymret ur världen vad hitta på för roligt för andra Skrattande nu får dom muntra upp mig istället Flört

Lite datorstrul bjuds det också på,segar och kommer en massa felmeddelanden,suck hoppas den håller ihop över helgen åtminstonde.

Fränt med sparken Majlar,vilken kul id'e Cool

Ha en fin dag på er Glad

[JeanetteK]
12/18/12, 9:04 AM
#8

Häftigt med sparken Majlar! Hur kul som helst! Kyss

[Chakra]
12/18/12, 9:21 AM
#9

Godmorgon!

Indiania
12/18/12, 11:54 AM
#10

Hej på er alla!

Har nyss kommit hem från stan, det var moddigt att promenera.

#4 Gratta brudparet Majlar! Kyss Häftig idè med sparken! Flört

I går bakade jag över 100 bullar, skall väl räcka ett tag.

Krya på er Majlar och Hokè`! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
12/18/12, 12:33 PM
#11

GoMittPåDagen allihop!

Vilken mysig afton du haft, Gunilla! Härligt med inför jul-besök från Andevärlden.

Krya på er Majlar o Hoke'e' - då hinner nog förkylningarna gå över till jul åtminstone. Vira in er i nå't varmt o gott o var mys-snälla med er själva!

Härlig idé till 'färdmedel' till bröllopet!

Uj, vilket jobb du gjort, Indiania - 100 bullar! Mumsi!

Det råder ingen snöbrist här, det har snöat allt från lite till mycket här varenda dag - och så är det även idag, och inatt… Nu önskar jag faktiskt att det ska sluta snöa för denna vinter…

Är inte klar i huv'et alls idag, efter en sömnlös natt - men har en hel del praktikaliteter att ta itu med, så förhoppningsvis vaknar både kropp o huvud av det.

Ha en fin dag på er allihop! Hela da'n! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

frodig
12/18/12, 5:27 PM
#12

Hej och Gokväll i tråden!

Det faller snö här också och det passar in även här att det bara varierar mellan rikligt och lätt.

Vet ni om att det vänder om bara några dagar?!

Ja, det är klart att ni vet Glad, men jag ville bara påminna er om att Vintersolståndet är nu på fredag, och sen börjar vi så sakteliga krypa iväg mot ljusare tider Cool, och snart är det dags att ta solbrillerna på när man ska ut!!

En särskild hälsning till Power här idag i den här tråden, för jag tror jag lurade honom att skriva i en morgontråd från härom dan Foten i munnen.

Hej Power, jag hoppas du får en fin kväll Kyss! Kram

Upp till toppen
Annons: