Annons:
Etikettercd-skivorböcker
Läst 1235 ggr
inisklo
2012-12-17 06:31

Har Du läst boken

Ja just detat undrar jag…?Har Du läst boken:

LJUSEFOLKET av BENNY ROSENQVIST o INGRID CARLQVIST???

i så fall va tyckte DU om den? Är det nån bok som DU kan rekommendera?

Tack för,att DU tog tid o svarade till mig!

Annons:
[rore]
2012-12-17 07:08
#1

jo denna har jag läst, men det var ett tag sedan.

Jag tyckte den var bra. Men samtidigt så kunde jag vid vissa tillfällen tycka att det fanns en del som  var lite svår för mig att ta till sig utav.

Som tur är så går det ju bra att sålla :)

[GunillaF]
2012-12-17 07:09
#2

Jag har ev läst den, men minns inte så här på rak arm.

inisklo
2012-12-17 07:19
#3

Obestämd…jag började läsa den i går.Fick låna den av min vän.

Jag kom int så lång när jag fick ont i huvudetTungan utekanse jag var lite för trött

o kanse int så lämpligt,att börja läsa sån just innan man börja sova.Jag tro,att det int passar till mig

majlar
2012-12-17 09:16
#4

Jag har den boken och har läst den.  Jag tycker den är bra och läsvärd. Inte svår att föstå, han skriver på ett lättläst sätt. Och så har han ju delat in den i olika kapitel så man kan gå in och läsa vart som helst, om man vill.

Indiania
2012-12-17 09:45
#5

Jag har läst den men det var ett tag sen så jag minns inte riktigt….ingen bok som jag tog till mig, för då skulle jag kommit ihåg den.

" Var nära naturen - var när dig själv "

inisklo
2012-12-18 08:31
#6

Glad…tack till ER alla..jag tar o läser den här i julhelgen.Kan var värt,att prova läsa den, för som majlar säger är det olika kapitlar…det gå säkert bra.Glad

Annons:
Indiania
2012-12-18 12:11
#7

#6 Jag letade efter boken men har lånat ut den för 2 år sedan….trevlig läsning skall bli kul att höra vad du tycker om boken. Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

inisklo
2012-12-18 13:58
#8

#7       Obestämd…jaa-a min vän vill,att jag ska läsa den,för hon tycker,att jag får mer då klarheten till det som jag kan o kan utväkla,men hon brättade int så mycke utan uppmanat mig bara läsa osv.

Jaa  det tycker säkert hon med, för det var hon som lånat den andra boken till mig oxå VILDHJÄRTAFlörtVi får se om jultomten kommer med den bokenGladhmyy dom är själv klart helt olika o ändå lika på nånt vis…Skäms

Min vän känner var jag behöver o när…o jag tycker,att allt har sin tid osv

Läste just bara liten del av den DÄRMOT SKA MAN ALDRIG SE TILLBAKA MED BITTERHET PÅ GAMLA RELATIONER.Förvånadja ja jaa just sån är jag än,men blivit mycke bätre o klogare o int ältar så myck,men men ärligt…jag är sån bitterhetens grevinna huh huh o kääk kääk…..nej nu ska jag ta kaffe rastSkrattande

Upp till toppen
Annons: