Annons:
Etikettreiki
Läst 1873 ggr
catrineskywalker
2012-12-15 23:26

Ung och har healing i sin vardag!

Hej! jag är rätt klyven nu..jag är 17 år och jag har den där stora frågan om jag ska gå klart skolan eller om jag endast ska koncentrera mig på healing och andlighet?
Just därför ber jag om ER hjälp till dels utveckling i alltet och vägledning om hur jag ska göra..Jag har hållt på med detta sedan jag va 15 år och jag har typ ''fastnat'' nu mer.. jag har gått en kurs sen tidigare men eftersom det är brist på pengar så har jag inte råd att gå vidare, just därför söker jag hjälp av er andra! 

Kom gärna med förslag på hur och vad jag kan göra för att komma vidare, eller om ni har några nackdelar och fördelar med att skippa skolan för detta!

Kram!

/Catrine Vehkapuro - www.catrineskywalker.blogg.se

Annons:
[GunillaF]
2012-12-16 09:37
#1

Du ska göra det som känns rätt för dig. Men jag skulle ha gått skolan klar och sedan fortsätta med healingutbildningen.

Gymnasiet, eller vad du går för skola nu, är en bra grund att stå på vad du än tänker göra i framtiden.

Lycka till!Glad

lenjon1
2012-12-16 10:28
#2

Jag säger precis som Gunilla. Gå klart skolan….det är en tid av ditt liv som är så kort och som aldrig kommer tillbaka.

Din tid för den andliga utvecklingen och healingen och vad du vill göra med den kan du faktiskt arbeta med vid sidan om gymnasiet…

Kram och lycka till

Andina
2012-12-16 10:56
#3

Jag kan bara hålla med de svar du redan fått.

Passa på att gå klart skolan och som Lenjon skriver så kan du alltid fortsätta att öva och utveckla din healing parallellt med skolstudierna. Det är ju också så, för det allra mesta, att man inte kan leva på healing enbart den första tiden. Så oftast behöver man ett arbete och syssla med sin healingverksamhet parallellt.

Och healing kan du alltid fortsätta att syssla med i många, många år framöver.

Lycka till med dina studier - i både healing och andra ämnen!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

catrineskywalker
2012-12-16 13:20
#4

åh, tack så mycket för alla bra svar ni gett mig!
ni gav mig lite mer ''kött'' på benen, behövde höra detta från några som faktiskt håller på med healing och andlighet, för ibland kanske de är en självklarhet för andra, att jag ska gå klart gymnasiet..så tack åter igen!

/Catrine Vehkapuro

[Hoke'e']
2012-12-16 17:01
#5

# 0 Du har fått så många kloka svar och dina egna tankar att gå klart skolan gör mig riktigt glad.För hur det är så finns andligheten,healingen i vår vardag i allt vi gör så även skolan så där gör du ett toppenbra beslut och kan kombinera det på alla sätt och vis.

Bara att ge en kram till en kompis i skolan,eller ett tröstande ord,ett fint ord från en lärare allt är healing och når fram och kan kombineras på många många olika sätt.

Lycka till Catrine med både healing och skolan Glad

catrineskywalker
2012-12-16 20:53
#6

åh, tack så mycket! Skrattande

Annons:
inisklo
2012-12-17 07:39
#7

Glad …jag tycket likadant som dom andra som har get till DIG så många bra svar,att fundera över o du har alla värdes möjlighet,att utöva typ healing med godahjärtat var du än är o gör.

Jag önskar oxå till DIG lycka till med både skolan o med healing. Glad

Varma tankar…till DIG o kram…

Upp till toppen
Annons: