Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 851 ggr
alekta
2012-12-11 20:18

sluta röka med hjälp av healing?

Hej jag undrar om det går att sluta röka och snusa med hjälp av healing? Om det fungerar, är det nån som känner sig manad att testa det på mig, jag behöver verkligen sluta röka, har försökt med det mesta t.o.m. hjälp från sjukhuset men jag klarar bara inte av det. I januari tänkte jag testa på laserbehandling nån sorts laserakupunktur, det är mitt sista hopp, för tillfället. Sen behöver jag hjälp med min värk i benen som snart tar kål på mig, har varit hos kiropraktor 2 ggr nu som säger att det beror på 2 kotor som är ihoppressade i ryggen, han har inte lyckats bota detta än så ska dit igen den 17 dec. All värk beror nog inte bara på det, för jag har så ont i mina knä också och i musklerna. En tuff utmaning, hoppas någon vill försöka:)

Kram till alla där ute.

mvh Alekta/Susanne

Annons:
Andina
2012-12-11 22:15
#1

Jag har själv aldrig provat att sluta röka med healing, men vad jag förstår så har många fått bra hjälp av healing när de slutat röka.

Jag kan tro, dock, att man behöver upprepade behandlingar kanske, för att stärka när man börjar 'vackla'. 
Så jag hoppas du hittar någon som du kan få healing av lite 'regelbundet' en tid.

Andra alternativ du kan prova är hypnos/hypnoterapi som också varit en framgångsrik metod för många. 
NLP - och "tapping" (kommer inte ihåg benämningen nu, men den metod där man knackar på akupunkter i viss ordning) är också metoder som visat sig vara framgångsrika för många.

Akupressur är också en metod, som även din kropp nog skulle kunna tycka om, med tanke på din värk. Det känns som att man har fått en väldigt djup och härlig massage efteråt.

Atlasbehandling - kanske också är något för dig att testa? Det brukar räcka med någon enstaka behandling.

*

Jag kan sända dig lite healing nu fram emot natten om du vill, mot värken, men ber förstås även om healing till ditt röksug. ;) Det är bara bra om du sover och är avslappnad då.

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

alekta
2012-12-12 06:23
#2

Hej Andina

Många bra tips, det tackar jag förGlad Tyvärr har jag jobbat inatt, så om du kan och hinner tar jag gärna emot healing nu på förmiddan, för då ligger jag och sover, förhoppninsvisGlad

Kram Susanne

Upp till toppen
Annons: