Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 669 ggr
[rore]
2012-12-11 08:57

11:e december - tisdag

Godmorgon i tråden. Sitter på vårdcentralen o väntar på min tur. Längtar hem till kaffe kannan. Molnigt och nån enstaka minusgrad är det här.

Annons:
inisklo
2012-12-11 09:09
#1

GODMORGON…rore!Jaa du sitter i VC då gör jag sällskap till dig i mina tankar.                                                                                                           Här börjar tempen stiga upp…ute menar jagFlörtDet är nu över -10.När jag vaknat kvart över 4 var det nånting7.                                                    Inne är det varmt o skönt.Har hunnit elda.Det är så mysigt,att ha kamin o billigare blir det oxå,att kuna elda med ved.Ja ja jaa…                           Jag får önska till ER ALLA EN HÄRLIGT VINTTER DAG!                                Det är nåt jux i "lådan"kan int skilja tex från ena rader till andra nuRynkar på näsan

majlar
2012-12-11 09:36
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God morgon alla. Här är det inte så kallt, men vitt, vitt och vitt. Vackert med snön, hoppas den får ligga kvar så tomten har något att lufsa runt i när han kommer.

Nu är det inte så många dagar kvar till min son ska gifta sig. Det är förunderligt härligt med bröllop. Förväntningar och kärlek som surrar i luften.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Andina
2012-12-11 09:44
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Go'Morron Rore och Inisklo! Och Go'Morron alla andra som tittar in!

Lycka till på läkarbesöket, Rore! Hoppas du får den hjälp du behöver nu!

-4 grader här, igår lovades vi en plusgrad, men tji och långnäsa fick vi. Plusgraderna har inte hittat hit och kommer inte att göra det den närmaste tiden heller.

Försöker just nu få fart på vedspisen, men det går trögt. Det ligger som ett kallt lock i skorsten, som kan va' knepigt att slå hål på… En braskamin ligger på min önskelista nu också…

Mysigt med bröllop, Majlar! Något som lyser upp i vintermörkret - tillsammans med snön.
Tack för en härligt gnistrande bild också!

Ha en fin dag på er allihop! Och ska ni ut i snöyran - ta det varsamt! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[JeanetteK]
2012-12-11 10:00
#4

God morgon!

-3 är det här idag och solen skiner! Härligt. Ska ut och skotta så sopbilen kommer åt mina sopor om en stund.

Mysigt med bröllop Majlar!

Hoppas det går bra på vc Rore.

Mysigt med brasa Inisklo. Hoppas du får fart på din Andina!

kram på er och alla andra som kommer hit idag!

[GunillaF]
2012-12-11 10:04
#5

God morgon (igen)

Har skrivit två långa inlägg i morgontråden och när jag klickar på "Publicera inlägget" så går det inte. Höll inte på att komma in på iFokus öht.

Nu skriver jag inget mer än att jag hoppas att ni får en riktigt bra Tisdag! Glad

inisklo
2012-12-11 10:17
#6

#5 sånt kan vara så iriterande o syrt o Rynkar på näsangud vet alltSkrattande

Det har hänt mig hur många gången som helst Skrikandes…men…men

Annons:
Indiania
2012-12-11 11:05
#7

Godmorgon alla!

#0 Lycka till hos hos läkaren Rore!

#2 Vad mysigt med bröllop för din son Majlar!

#4 Kram tillbaka till dig JeanetteK!

Ha en skön dag!

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Catori]
2012-12-11 11:23
#8

God förmiddag ,nä god lunch snart är det ju Skrattande

Lycka till med allt vad ni har och ska ha för er och det var lite guru i morse på i fokus.

Nä nu måste jag tillbaka till grytorna ,har sprungit runt hela förmiddagen och är lite snopen att det va så folktomt ute.Trodde alla var i farten nu inför helgerna,men icke bara lugnt och skönt .

Lugnt på forumen tycks det också vara.

Ha en fortsatt fin dag Glad

frodig
2012-12-11 11:28
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Goförmiddag alla Goa här inne Kyss!

Igår hade jag en riktigt usel internetdag, ingen kontakt alls förrän på kvällen. Mycket innearbete blir det här, och ute biter det i näsan.

Ta hand om er med dagen och bestyren.

En särskild gladkram till dig Majlar som har sonens bröllop i sikte Kyss.

Andina
2012-12-11 12:35
#10

Ooh, vilken ljuvlig utsikt, Frodig!

Jag skulle bita tillbaka - på de som biter dig i näsan! Flört

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Chakra]
2012-12-11 16:04
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Trodde jag skrivit här idag, men icke….

Bröllop (vad roligt) väntan på Vårdcentralen, en varm brasa och mycket annat. Jag lägger till skön fotvård och alltför löskokta äggGlad

frodig
2012-12-11 18:13
#12

#10 okej Andina, jag biter tillbaka, de blir bra Glad.

#11 skön fotvård står på min önskelista också Chakra, det är så ljuvligt att tassa fram på dom nya fötterna sen också, men inte alltför löskokta ägg Förvånad.

Jag har varit ute och bitit ifrån nu på eftermiddagen och då möttes jag av denna låga sol.

Obestämd okej, den får komma senare, nu fungerar inte uppladdningen!

[rore]
2012-12-11 18:58
#13

Ahhh, sagolika vinter bilder. Jag blir alldeles saligKyss

Annons:
frodig
2012-12-12 09:14
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

här kommer den "låga" solen som jag lovade i #12 Glad.

Indiania
2012-12-12 09:16
#15

Så vacker bild Frodig! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

frodig
2012-12-12 09:23
#16

Tack Indiania #15 och tack Andina #10 Kyss!

majlar
2012-12-12 10:06
#17

Liknar Japansk konst på siden.vackert.

[Chakra]
2012-12-12 12:41
#18

#14 Underbar!Glad

Andina
2012-12-12 12:46
#19

#14 - En magisk bild denna magiska dag! Underbar stund att vara där tror jag! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[rore]
2012-12-12 12:49
#20

mmm, vackert #14 " varandets betraktelse"

Annons:
frodig
2012-12-12 19:20
#21

Skrattande heej, va gla jag blir att ni uppskattar bilden i #14. Det kändes verkligen magiskt att stå där och se ljuset.

Upp till toppen
Annons: