Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 846 ggr
healing-mammut
2012-12-09 14:32

Healing

Hej alla fina medmänniskor, jag undrar om det finns någon som kan skicka mig lite healing för nu håller jag på att bli tokig av att ständigt ha en smärta som drar på i 180 knyck i en nedåtgående spiral :( Det är min nacke som bråkar med mig som vanligt. Blir så trött och nedstämd också förutom att ha ont. Svårt med fokusering och träning, och pga det så drar spiralen igång ännu mer nedåt…

Tar tacksamt emot alla era försök till lindring! Kram på er

Annons:
frodig
2012-12-09 23:07
#1

Hej Healing-Mammut! Ser din önskan först nu, när jag själv bara har tippa isäng ork kvar för idag. Jag är upptagen imorgon fram till kvällen men kollar här i tråden då, så kanske jag kan förmedla en dos nackhjälp till dig under kvällen Kyss, och förhoppningsvis någon fler här också.

Det är mycket triist att ha ont i nacken, jag har också erfarenhet av det. Nu tar jag tar med dig i min "kvällsbön" om en stund iallafall.

Kram på dig så länge!

frodig
2012-12-12 09:37
#2

Hej igen Healing-Mammut!

Hur går det med nacken och den nedåtgående spiralen?

Jag tappade tyvär bort dig Skäms bland alla trådar och bollar jag haft igång dom senaste dagarna, men nu dök du upp här hos mig igen.

Om du vill kan du "beställa" healing till ikväll, välj tid och skriv här i tråden när du kan sitta eller ligga ner och ta emot, så skickar jag till dig under 20 minuter då.

Fram till dess lägger jag upp några varma bubblor som du kan fånga och lägga på din onda nacke och axlar om du vill Kyss.

frodig
2012-12-12 21:59
#3

Jag tror inte du varit inne och läst här Healing-Mammut!

Hur som helst, om du tittar in och känner att du fortfarande vill ha healing så kan du skriva några rader till mig på min sida här på iFokus, så kommer vi övernens om en tid. Jag hoppas du kommer tillrätta med din besvärliga värk.

Upp till toppen
Annons: