Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 1541 ggr
Miss_Mia
12/7/12, 8:45 PM

Någon i Västerås med omnejd som vill ha en andling

Jag är i början av min utveckling som andlig healer. Jag kan inte ännu göra distanshealing. Jag behöver öva och har i uppgift att göra ett antal healingar innan 20:e januari. Så min nu undrar jag om någon i Västerås med omnejd är intresserad av en andlig healing.

Jag tar inte betalt men vill gärna ha några ord skrivna i ett förslutet kuvert efteråt (som jag kommer öpna och läsa i januari).

Hör gärna av er om ni är intresserade eller vet någon som kan vara.

Må väl /Maria

Annons:
[GunillaF]
12/8/12, 12:08 AM
#1

Hoppas du får några napp Maria!

[VSK]
12/8/12, 4:31 AM
#2

Jag bor i V-ås och är intresserad av att få healing Glad

Kontakta mig på PM.

Miss_Mia
12/8/12, 10:07 PM
#3

Tack GunillaF! =)

tarotlasse
12/10/12, 3:04 AM
#4

Hej visst  kan du även förmedla distans healing finns ingen skillnad överhuvudtaget i arbets sättet.

För du är bara ett verktyg som kan förmedla det ande världen vill säga verbalt  för det är inte du själv som ger healingen är det så blir det inte speciellt effektivt plus att det tar så mycket på dina egna krafter om  du  ger av sig själv.

Det är en enorm skillnad att ge healing från sig själv och ge från andevärlden vi brukar lägga in detta som en övning i kurserna för att man ska få känna skillnaden på sätten även klienten uppger en enorm skillnad på det två olika sätten att arbeta på-

Distans healingen så enda skillnaden är att klienten inte befinner sig på samma ställe geografikst  men kan vara att man är 2-3 meter bort. Avståndet till klientan har ingen som helst betydelse försjälva  helaingen.

För ande världen så är varken tid eller avstånd några som helst hinder,

Har ingen betydelse om klienten befinner sig i samma rum eller befinner sig i Japan, Du ber bara din healing guide o andevärlden om att just din klient vill o behöver healing så börjar de arbeta med klienten oavsett var den befinner sig  i världen.

Under tiden berättar ande världen för dig på olika sätt vad som pågår och vad det gör och vad för problem klienten har.

Så fungerar precis likadant. så visst kan du ge distans healing för det är  årecis samma sak ingen skillnad alls.

Vissa påstår att distans healingen är betydligt starkare o bättre en ngn annan healing men det tror jag inte riktigt på utan den  har samma effekt oavsett.

Jag har däremot vid flera tillfällen hört att de som fått healing i en helt annan del av landet eller befunnit sig i en annan världsdel. berättat att de kunnat kunnar händer som arbetat på och även i deras kropp under healingen  o jag befinner mig då som i det ena fallet  flera hundra mil därifrån.

Så finns ingen skillnad eller är ngn skillnad att ge distans healing så bara att köra på  för visst kan du för fungerar l precis ikadant.

Lasse

Miss_Mia
12/10/12, 7:12 PM
#5

Tack Lasse…det värmer att läsa! Jag kanske var otydlig men det jag menar är att jag aldrig gjort någon på distans. Jag är helt med på det du skriver och säger absolut inte emot! Men jag känner att jag i nuläget vill bli mer trygg i den med fysisk närhet först och främst. =)

[Torahzen]
12/10/12, 8:24 PM
#6

Jag tycker att det var kul med ett nytt ord - Andling - som du skrev i rubriken. Trodde du hade hittat på en variant för andling lärling: andling!

Jag bor inte i närheten av Västerås.

Lycka till!

Annons:
frodig
12/11/12, 11:22 AM
#7

Jag gillar också ordet andling FlörtKyss. Det ska bli spännande att se hur vi kommer använda det framöver.

Hej Miss_Mia Glad!

Jag började också min medvetna "healingbana" med övningsuppdrag som skulle utföras och redovisas, och som första steg till personer som var fysiskt närvarande i rummet. Därefter gick vi över till distansarbetet, så jag är helt med dig i hur du vill ta detta steg för steg Kyss. Dom som får behandlingar av dig kanske också kan hjälpa dig att hitta flera som vill ta emot och sen redovisa.

Sen när du samlat på dig flera erfarenheter så kommer du helt naturligt kunna ta steget vidare till distansarbetet och då kommer du säkert få uppleva det TarotLasse beskriver.

Lycka till nu Miss_Mia! Du är inne på en spännande och kärleksfull resa i livet Kyss. Och vi har ju alla "all tid i världen" så länge vi följer vår inre röst och lyssnar på vårt inre flöde. Så jag gläds med dig!

Miss_Mia
12/11/12, 7:27 PM
#8

Haha…"andling"…..så kan det bli ibland. =)

Tack för era lyckönskningar och fina ord…det värmer!

Upp till toppen
Annons: