Annons:
Etiketthealing-allmänt
Läst 582 ggr
Miss_Mia
12/6/12, 7:50 PM

Andlig Healing på gravida?

Hej,

Jag är precis början min utveckling som andlig healer. En kvinna kontaktade mig för en healing men hon är gravid i 8:e veckan. Jag sa då nej till henne och bad henne återkomma åtminstone tills att hon passerat vecka 12. Jag vill inte "störa" bebisen innan den första 3 månaders perioden gått förbi.

Hur resonerar ni med healing på gravida?

Annons:
[GunillaF]
12/8/12, 12:01 AM
#1

Titta gärna här.

För "säkerhets" skull ger jag aldrig healing till den som är gravid.

tarotlasse
12/8/12, 5:07 PM
#2

ja enligt Svensk lagstiftning får du överhuvudtaget inte ge healing till en gravid kvinna.

Är enligt alternativ vårdslagen inte tillåtet att ge gravida alternativ vård och kan ge upp till 3 månaders fängelse.

Men tror inte själv att healingen skulle ge ngn skada på fostret men visst en påverkan på fostret kommer vi alldrig i från.

Räcker ju att man befinner sig i samma rum under en healingbehandling för att man ska påverkas av healingen även om det inte är healing till sig själv.

O inte alltid en härlig känsla.

Så jag är helt övertygad att även ett foster skulle påverkas men om det skulle vara skadligt är jag tveksam till.

Men jag är inte säker så jag skulle ju låta bli.

Lasse

Miss_Mia
12/8/12, 10:06 PM
#3

Tack för era svar. Angående lagstiftningen kan jag inte hitta något som säger att jag inte får…kanske jag inte läser tillräckligt noga. Men jag har tagit till mig av det ni skriver och har tagit kontakt med min "lärare". Jag kommer kontakta kvinna och be henne återkomma när beisen är född och hon är återhämtad efter. =)

Upp till toppen
Annons: