Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 619 ggr
[rore]
2012-12-05 06:37

5:e december - onsdag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon på er alla!

Här snöar det och snöar det och minus 4 grader är det där ute. SKönt att vara inomhus.

Drömde om dörrar här om natten kom jag på nu när jag satt och valde bild. De är ju intressanta. Flört

Annons:
inisklo
2012-12-05 07:00
#1

#0  GODMORGON!

Obestämd Hmyyy jag får spontant kännslan,att du har nåt som du är lite rädd o nu är det liksom tid,att öppna typ ditt inre dörr..dörrar…nåt nytt väntar om du är bred.

Ursäkna min förklaring.Du har int bet det ..men jag va tvungen o skrivaSkäms

Ja ja jaa jag kan ha fel,men det var min indre känsla bara..som???

[JeanetteK]
2012-12-05 07:16
#2

God morgon!

Kolsvart ute och någon liten minusgrad.

Tänk att det snart är jul! Det känns som att det här året har gått med rasande fart. Jag och sonen var och köpte julklappar igår. Mysigt!

Jag hoppas att ni alla får en underbar onsdag! Glad

[GunillaF]
2012-12-05 07:29
#3

God morgon Rore, Inisklo, Jeanette och alla andra som tittar in.

-21 grader nu på morgonen, känns inget vidare att sticka ut näsan i dag kan jag säga…

Ha en bra lill Lördag!Glad

[Chakra]
2012-12-05 07:45
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Godmorgon!

Då hänger jag med på dörrtemat, roreGlad

Ha en bra dag!

[Catori]
2012-12-05 07:45
#5

God Morgon !

Bara 12 minus här så rena värmeböljan med andra ord.

Ha en fin dag Glad

Indiania
2012-12-05 08:08
#6

Godmorgon alla!

Det snöar här också och det är -8 gr ute.Snart skall jag ut och skotta snö, det kommer nog att bli flera turer under dagen.

Fina dörrhantag ni visar Rore och Chakra!

Ha en härlig onsdag! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
majlar
2012-12-05 08:23
#7

God morgon alla. Snö och vinterkyla. Precis som det ska vara.:) Ikväll är det avslutning på lyrikgruppen. Man ha r fått en del nya poeter på listan. Ha en fin dag alla och var rädda om varann.. Spännande med dörrar. Går dom ut eller in?.

[JeanetteK]
2012-12-05 08:35
#8

#3 -21!!!?? Brrrrr…..

Andina
2012-12-05 08:41
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Go'morron allihop!

Nollgradigt här men snön bryr sig inte om det, den väller ner, och ska göra så hela da'n, 20-30 cm. Och friska vindarr gör att den väller in på verandan också… Det blir många timmars skottning idag. Hör på radion att det är svåra trafikproblem o även flygplatserna har det tufft idag.

Fy sjutton, Gunilla, -21 grader! Det blir Michelindräkten på igen, då…Själv är jag så glad för att vi har kring nollan nu efter några bistra dagar i förra veckan.

Här varvas snöfallet med ideliga strömavbrott också. Fick tillbax strömmen alldeles nyss

så passar på att önska er en god dag idag! **Glad
**

Innan strömmen far iväg igen…

Måste ut o leta efter verandan o skotta fram den o en gåbar gång… för mig och katten. Vildfågelfröna (i tunnan) måste jag också göra tillgänglig, men jag undrar hur skogens djur har det nu…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

inisklo
2012-12-05 09:09
#10

Obestämdjag var så inne i dörrar på morgon första gången när jag besökte denna godmorgon hälsningar….hjaaa va kan man vänta av mig suck-suck…

Nästan glömde bort va ska jag göra härSkrattandeFlört

Juu det är sant jag skulle önska till ER ALLA EN BRA HÄRLIGT DAG!

Nu har vi här -14,7 ys….

[rore]
2012-12-05 09:29
#11

#1

Inisklo!! Du har en poäng därGlad

Snön fortsätter vräka sig ner även här,, har varit ute och pulsat i den för de har inte hunnit skotta undan den ännu.

lenjon1
2012-12-05 09:57
#12

God förmiddag på er.

Här är tack och lov inga minus 21. Vi hade -5 i morse när jag åkte till jobbet. Det räcker länge. Snön ligger vit på marken och tung på grenarna. Det är vackert det kommer man inte i från.

Jobb hela långa dagen som avslutas med ett medarbetarsamtal. Sedan ska jag gå på adventskonsert i kyrkan i kväll och höra när min "gamla" kör sjunger så man ryser…

Ha en go dag vänner och ni som skottar snö tänk på att värma upp innan annars är det så lätt att man sträcker sig…

Kram

inisklo
2012-12-05 09:59
#13

#11GladTack o lov….att jag kan räkna ut,att du tog int illa upp!

Va kul då kan jag börja samla dom(poäng)Skrattande

Annons:
[rore]
2012-12-05 10:02
#14

Glad

Upp till toppen
Annons: