Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 538 ggr
Andina
12/4/12, 7:23 AM

Go'Morron 4 december

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'Morron på er allihop!

Snart dags att vakna om ni inte gjort det ännu. Glad Själv har jag varit vaken se'n fem och myser i vintermörkret med levande ljus och en kaffekopp.

Idag ska temperaturen stiga till ca 8-9 minusgrader och imorgon förväntas det bli nollgradigt. Gissar att det kommer att kännas som vårvärme efter de bisterkalla dagar vi haft.

Ha en fin dag allihop - med vad ni än tar er för idag! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
[Catori]
12/4/12, 7:27 AM
#1

God Morgon !

18 Minus här och får passa på med långpromenader medan kylan ligger om det tänker bli nollgradigt.Känns så friskt att vara ute när det är riktigt kallt.

Nån skiddress hittar jag inte,bara fula moderna saker så då får det vänta på sig tills jag hittar nån i flower power stil.

Härlig bild Andina.

Ha en skön dag på er Glad

inisklo
12/4/12, 7:32 AM
#2

#0 GODMORGON…fin bild!OOO så vackert..

Ys ja kalt här över 24, int är det så kul,men var kan man vänta..det är vinter nu.Tungan ute

Jag hoppas en bra dag till ER ALLA o att varma tankar kan ge lite värme till ER ALLA.

Jag har varit uppe sen kl.4.15,men int hunnit äta nåt.Bara tagit kaffe helv 5.

Nu tänker jag ta frukost..nam nam..Glad

[GunillaF]
12/4/12, 7:33 AM
#3

God morgon Andina, Catori och alla andra piggingar!

Vilken vacker bild Andina!

Här är aningen mildare (!) idag. "Bara" -12 grader. Men det blåser.

Drar iväg till jobbet nu. Ha en bra dag!Glad

[JeanetteK]
12/4/12, 8:42 AM
#4

God morgon. Nollgradigt här i Skåne.

Jättefin bild Andina!

Ha massor att göra idag. Sitter och försöker ta sats att börja. Glad Ibland önskar jag att dygnet hade lite fler timmar. Eller att mina tomtar i stallet kunde hjälpa mig med sånt jag inte hinner med - typ strykning och annat kul.

Nej, dags att sätta fart! Ha en underbar tisdag allihop! kram

majlar
12/4/12, 9:05 AM
#5

God morgon alla

Här var det -15 när jag tittade på termometern. Blir till att klä sig ordentligt när Siri ska ut på sin kissrunda.

Härlig bild Andina.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[rore]
12/4/12, 9:23 AM
#6

God morgon på er!

Ohh, vilken härlig bild du bjuder på Andina *me like a lot*Kyss

Själv sitter jag nu framför skärmen och känner mig som klumpfot eller nått,, jag tror jag åkit på någonform av inflammation i båda vristerna samt

hälsenorna. Skrikandes.

Så idag blir det en stillsam dag och telefonsamtal för att få komma till doktorn.

10 minus är det här och det gör absolut ingenting om graderna stiger lite tillTungan ute

En fin tisdag hoppas jag att ni får.

Annons:
Indiania
12/4/12, 9:41 AM
#7

Godmorgon alla!

Vacker bild du bjuder på AndinaGlad

Här är det -13,5 i dag men det får gärna bli varmare.

#1 Du får göra som jag gjorge i går Catori, jag köpte en termokjol med drakjeda längs med ena sidan, lätt att ta över byxorna.

I kväll skall jag med en väninna på bio!

#6 Vad jobbigt Rore när båda vristerna är onda, hoppas du får bra hjälp och skickar krya på dig bubblor till dig och en kram!

Ha en bra dag! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

[rore]
12/4/12, 9:43 AM
#8

Tack IndianiaKyss för bubblor och kram. Kramar tillbaka Kyss

Indiania
12/4/12, 9:56 AM
#9

KyssFlörtKyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

Toyan
12/4/12, 10:08 AM
#10

God morgon!

Så vacker bild Andina.

Samma gradantal som hos Gunilla idag, ska snart iväg till em-jobb, först hinna några ärenden.

Ha en fin dagGlad

Upp till toppen
Annons: