Annons:
Etikettalternativbehandling
Läst 2746 ggr
[GunillaF]
12/1/12, 12:09 PM

ABC - Alignment By Choice (7)

Jag gör en ny tråd i ämnet för den förra blev så lång/Sajtvärden *************** Vill samtidigt tacka dig Kent för det du gör för medlemmarna! Avatar för allhealing 2012-11-30 22:37 #210 skrivet av allhealing Då vill jag tacka alla som varit med och provat på ABC - Alignment By choice sedan två månader tillbaka. Jag hoppas att ni haft en trivsam upplevelse och att ni förstått att det ibland under resans gång kan gunga extra rejält i de lagrade minnen vi bär inom oss och som flyter upp till ytan för beskådning när minnet ska bearbetas och förhoppningsvis även ankra loss från minnet när så sker. Sista dagen för de som bokat den här veckan får avrunda det hela och slutar vid midnatt till måndag. Önskar ni fortsätta framöver kan ni kontakta mig för att få en generös iFokus rabatt eftersom ni varit så generösa med er feedback till alla läsarna. Kent Asp kentasp.com återställ din balans återfå din hälsa 3 Bra inlägg | Avatar för crinalina 2012-11-30 22:49 skrivet av crinalina Jättestort TACK till dig Kent! Jag har sedan jag påbörjade denna ABC-healing med dig funnit ett djupt inre lugn, en harmoni och trygghet rotad i mitt inre. Det är något jag jobbat med större delen av mitt liv för att hitta och nu med din hjälp så har jag hittat hit. Jag har löst upp upp många knutar och ändrat en mängd olika tankesätt om en mängd olika saker. Återigen, ett mycket stort TACK för din hjälp! Det är guld värt! Du är guld värd för din generositet! ♥ Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/ Sajtvärd på Law of Attraction Avatar för Indiania 2012-11-30 23:00 skrivet av Indiania Tack fina Kent! Det har hänt en hel del med mig efter dessa veckor! KyssDet är som jag känner mig starkare och gladare, tassar inte på tå längre. Nu passar jag på att påminna dig om att jag bokat och betalt två veckor extre som jag ser fram emot! " Var nära naturen - var när dig själv " Avatar för szirius 2012-11-30 23:16 skrivet av szirius Jag är fortfarande, eller snarare åter igen, extremt svajig i humöret men ser på det som att det helt enkelt är gamla tankesätt och mönster som kommer upp och nu har jag sagt ja till att möta det, så det finns inga skyddsglasögonFlört. Att möta saker man tryckt ner är spännande och skrämmande men jag är fast besluten att rida ut den här stormen - som ju också innehåller många, om dock korta, stunder i total frid . Det kommer upp saker på löpande band och jag har fullt upp med att omvärdera och hitta nya vägar att tänka och känna. Jag känner väldigt tydligt att en boll satts i rörelse och jag kommer nog "renovera om"  under en tid framöverGlad Jag är så tacksam för din hjälp Kent!Kyss Medarbetare på  Feng shui Avatar för NeferNefer 2012-12-01 11:51 skrivet av NeferNefer Jag känner mig mer stabil Glad Tusen tack!!!

Annons:
Otroulig
12/1/12, 1:42 PM
#1

Tack Kent, för alla drömmar som så tydligt visat att det är upp till mej att välja hur jag tänker och agerar. Tack för all ljuvlig energi jag fått uppleva och för alla svackor där jag nu inser vad jag ska arbeta med. Det känns som att jag ibland nosat på den nya Maria och den nya härliga livet, del 2. Känslan har infunnit sig men rent fysiskt har inget dykt upp. Men jag litar på att allt är som det ska och att allt kommer att bli som det ska. Hoppas även att du med glädje nu går in i din nya härliga fas. May the force be with you ;) Tack ❤❤❤❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

målle
12/1/12, 7:31 PM
#2

Tack Kent för att din generositet! Jag har verkligen gått in för arbetet med ABC denna sista veckan och ojoj vad jag märker att ngt händer med mig! Denna veckan har varit otroligt svajig! De tre senaste nätterna har jag upplevt mina sömnproblem igen och i morse kom en släng av ångest och hjärtklappning, men snabbt (otroligt snabbt efter ett par tårar) fann jag mej lugn igen och allt var plötsligt som vanligt igen.

Jag undrar dock om det är ngt särskilt man ska göra eller tänka när dessa saker kommer upp till ytan, eller ska man bara "se" dem och sedan låta de passera? Sedan är jag lite orolig över att jag inte ska hinna bli klar innan veckan är slut, eftersom jag inte känt mig så speciellt engagerad de tidigare veckorna plus att jag hoppade över förra veckans ABC? Vad kan ske om man inte blir klar så att säga? Oj, mycket frågor Skrattande men jag vill nog erkänna att en viss förvirring kring hela ABC'n existerar haha.

Hur som helst så känner jag att saker är under bearbetning och det känns bra trots att jag upplever saker och känslor jag trodde var borta för evigt!

Tack Kent!

smilax
12/1/12, 7:41 PM
#3

Tack Kent för den här tiden med ABC!

Jag har haft så mycket annat de sista veckorna så jag har inte tänkt speciellt mycket på att jag anmälde mig till ABC men jag har märkt att saker hänt under de här två månaderna. Tankar har förändrats och saker har kommit till ytan. Jag har både sovit bra och dåligt med röriga drömmar men i det stora hela lugnare än tidigare. Känner att jag tagit tag i en del saker och även tillåtit att tänka tankar fullt ut som jag tidigare inte tillåtit mig själv att tänka. Sista veckan har jag haft mer energi än tidigare och jag hoppas det håller i sig, att jag tillåter det att fortsätta. Har haft en hel del tid för mig själv på sista tiden, inte frivilligt valt men det har varit ganska skönt att fokusera på att ha det lugnt och göra något avslappnande (sticka och virka). Förändringar är på gång vad det gäller den hjälp jag får för mina kroppsliga problem och jag ser faktiskt fram emot det med förväntan och inte med oro som jag skulle gjort tidigare. Ska bli intressant att se vad som händer framöver, vad ABC ger för verkningar från och med nu.

Tack igen! Jag hoppas få se dig personligen på någon mässa framöver.Glad

allhealing
12/1/12, 8:01 PM
#4

#2 målle,

du behöver inte göra någonting särskilt eftersom du är så pass medveten om att du ser tankarna och låter dom passera.

Andra personer kanske upplever ett behov av att grör någonting. I så fall är de välkomna att kontakta mig.

På din andra fråga om vad som kommer att ske om du inte hinner bli klar är att ingenting särskilt kommer att ske. Livet fortsätter Glad Processen tar inte slut bara för att det blir söndag midnatt. I ditt fall kommer den att fortsätta åtminstone 6-7 månader till innan energierna du satt i rörelse slutar agera i samspel med dig.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

allhealing
12/1/12, 8:04 PM
#5

#3 smilax,

om du är i Oslo är du välkommen att besöka mig där, sista dagen imorgon Söndag 11-19.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

målle
12/1/12, 10:01 PM
#6

Tack för ditt svar Kent! 6-7 månader till alltså, bra att veta! Skrattande

Annons:
Otroulig
12/1/12, 11:18 PM
#7

Go with the Flow Målle❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Torahzen]
12/2/12, 10:29 AM
#8

Jag känner verkligen av gamla händelser och tankar som dyker upp. Situationer där jag tycker jag är ovärdig och inte duger. Jag jobbar med att förlåta mig själv.

Tack Kent för ditt engagemang!

målle
12/2/12, 1:51 PM
#9

Otroulig - haha precis vad jag nyss sade till mig själv! Jag vill bara leva mitt liv "with the flow" och jag märker ju nu att denna helgen har blivit jättebra för jag släppt kontrollen (egentligen lite utan att veta om det..) och har bara flutit med och så bra det blivit!

smilax
12/2/12, 2:46 PM
#10

Glad Oj Oslo….lite långt bort. Får bli nästa gång du kommer till Harmoniexpo i Solna eller någon mässa runt Stockholm eller Uppsala, jag bor ju mitt emellan Glad

[NeferNefer]
12/2/12, 3:25 PM
#11

Jag vaknar varje morgon och vet att det har hänt jättemycket i drömmarna under natten, men jag minns inte vad. Däremot kan jag säga att jag känner mig friare och mer positiv. Jag är inte längre rädd för förändringar. Tidigare möttes varje förslag som gick utanför mina rutiner med ett snabbt "NEJ!", nu känner jag att jag är beredd att lyssna öppet på förslag och faktiskt tänka på saken innan jag svarar Glad

Ila
12/2/12, 7:14 PM
#12

Känner att jag känner mig lite lugnare i sinnet, men tror att jag fortfarande har saker som måste bearbetas. Min sömn har förbättrats avsevärt men däremot kommer jag fortfarande inte ihåg mina drömmar. Vet inte om det betyder att jag inte vill komma ihåg dessa eller om det beror på annat. Men överlag känns det bättre. Känns bra att veta att ABC-processen verkar ett tag till.

Tusen tack Kent för ditt engagemang och din generositet. Glad

allhealing
12/2/12, 9:16 PM
#13

#12 Ila,

i ditt fall kommer den att pågå ytterligare 2-3 månader.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Annons:
Lill-Mari
12/2/12, 9:30 PM
#14

Tusen tack Kent för ABC.

Jag tycker att min sömn har förbättrats,men för övrigt märker jag inget.Tror du att den verkar i efterhand för mig? Mycket finns det som jag behöver komma tillrätta med.

En en gång Tack

allhealing
12/2/12, 10:24 PM
#15

#14 Lill-Mari,

vad bra att din sömn har förbättrats. Det jag ser är att du har ett enormt stort behov att att kontrollera allting som sker med dig. Det betyder att ABC inte når dig på det sätt det når många andra.

Kontrollbehov, oavsett orsak bygger alltid på rädsla för någonting. Min känsla är att sömnen mer beror på att du tillåtet det ske. Men orsaken har lite om någon med ABC att göra. Du valde helt enkelt att sova bättre. Ibland är placebo ett bra verktyg för att på saker att fungera. Placebo är underskattat och missförstått i sin grund. Det är ett verktyg som borde användas betydligt mer eftersom den är ofarlig i sin konstruktion.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Lill-Mari
12/3/12, 9:17 AM
#16

#15 Tack för svar Kent,lite så kan det nog vara,svårt att ändra på,men man försöker ju.

TACK Kent

solvinge
12/3/12, 12:35 PM
#17

Jag vill också gärna tacka dig Kent , för mig är det framförallt sömnen som har förbättrats.Skrattande

Theleonora
12/3/12, 1:10 PM
#18

Vill också passa på att tacka dig Kent för den här tiden! Synd att det gick för snabbt. Är även lite ledsen för egen skull och avis på alla som fått bra resultat. Här råder det tyvärr kaos men jag hoppas att det är en del av bearbetningen och utrensningen som fortf pågår? Annars vet jag inte vart jag ska ta vägen. This too shall pass, intalar jag mig. TACK!


myrran69
12/3/12, 11:21 PM
#19

Tack för att jag fick vara med. Min resa fortsätter.Mycket har hänt. Går inte in i saker lika lätt som förrut och flyr inte från mina tankar och det som kommer upp till ytan utan stannar med det. Men det finns fortfarande saker som är jättejobbiga, men så kan det vara .Det är inget att göra, behöver inte reagera och göra något hela tiden

helo
12/13/12, 12:16 PM
#20

Tack Kent !! Jag har varit väldigt svajig de här veckorna o drömt mkt som jag iofs aldrig kommer ihåg särkilt mkt av . Tyvärr har jag haft så otroligt ont i kroppen o ångest därav så jag tror jag hade gjort större framsteg om det varit bättre på den fronten men…tametusan har jag inte fått mer skinn på näsan ;) Blir oftare arg än ledsen o det är en utveckling till det bättre

Tack :)

Annons:
Läslusen
12/16/12, 5:56 PM
#21

Hej alla! Har nog inte varit redo att skriva förrän nu. Har funderat och tänkt mycket sedan jag provade detta med ABC. Kan nog firtfarande inte sätta ord på vad som hänt, men en sak vet jag. Får mycket påhälsningar i mina drömmar av nära och kära som gått över. Kan det vara så att de tack vare att jag öppnat upp för att ändra mig själv kommer för att ge hjälp och råd på vägen, eller är det något som pågår parallelt? Någon som vet eller har någon ide' ? Min stora uppgift är nu att försöka leva efter alla dessa råd som jag egentligen tycker är självklara :-) men ack så svåra att följa. Genomgående är att stressa mindre och så " mina tre T:n - träning, tillit och tålamod. Det jag också kan känna är att mina värderingar ändrats. Tänker många gånger - är det värt den energin innan jag irriterar mig på något. Tidigare var det inte så . Tror inte processen är slut ännu, och läste ju att den kan pågå även efteråt för en del. Vet inte hur det är i mitt fall , men känner att jag har en del att arbeta med…. Så jag vill bara säga STORT TACK Kent för din generositet och stort tack till alla er som delat med er av tankar och erfarenheter - det har många gånger fått mig att vakna till och tänka ett varv till och få nya insikter!

Loova
1/4/13, 8:56 AM
#22

Hejsan!

Jag har precis hittat hit och bannar mig själv för att jag inte gjorde det tidigare och kunde fått ta del av detta fantastiska!

Kommer du börja ge ABC-healing på detta sätt igen i framtiden?I så fall tänker jag inte missa det :)

Lannelia
3/11/17, 2:36 PM
#23

Önskar att alla kunde få denna möjlighet. Denna upplevelse är det bästa jag varit med om, tiden efter (ca1,5 år) var den bästa tiden i mitt liv. Så vaken och så klar och aligned med mitt inre, högre vetande och universum har jag nog aldrig känt mig. En magisk tid i mitt liv, värt alla pengar i världen. Det finaste jag kan tänka mig att man kan ge någon annan fick jag här. Och jag önskar att jag kunde gå tillbaka och återuppleva detta om och om igen. Glädjen, kärleken, ljuset, kontakten, är oslagbar, den ljuvaste känsla.. Att det finns någon som dig Kent, är en gåva till världen bortom vad ord kan förklara<3 Det finaste av allt för mig personligen utifrån detta var känslan av att kunna älska villkorslöst, oj vilken frihet att bara kunna älska både sig själv och allt runtomkring och faktiskt "se" de för vad de verkligen är, i kärlekens ljus. Magiskt. Rädslor bara rann av mig. Tryggheten infann sig, den som jag vet är jag som jag delar med universum. Kontakten med alltet. Önskar att jag kunde leva i denna bliss, glädje, magi, kärlek, frihet, klarhet, tillit och grace varje dag resten av mitt liv och få sprida/dela detta ljus och den klara vetskap om kärlek man känner inuti, med ALLT! En helt fantastiskt upplevelse<3 Tack! Om detta är något man verkligen vill hitta till igen, finns det möjlighet att göra det? För känslan av livet i tillståndet efter denna abc kändes som att det var så jag var menad att leva livet. Eller det är så jag skulle vilja leva det iallafall.._/\_


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

allhealing
3/27/17, 10:58 PM
#24

Jag såg nyligen den här tråden och ser att jag missat att svara på några av frågorna. Även om det dröjde ett bra tag #22 Loova så kör jag nästan samma upplägg igen. Det blir en ny tråd med ABC-metoden som startar 2017-03-28 och slutar 2017-04-30 Ni som vill vara med anmäler er här.

http://healing.ifokus.se/discussions/58d97aa1ce12c4469900534f-abc-metoden-en-favorit-i-repris 

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

allhealing
3/27/17, 11:01 PM
#25

#23 Lannelia,

samma svar till dig med. Se mitt svar i #24

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Upp till toppen
Annons: