Annons:
Etikettermeditationavslappning
Läst 1109 ggr
km1209
11/25/12, 10:57 PM

Meditationsgrupp i Lund

Jag undrar om det finns fler därute som känner att det hade varit fantastiskt att träffas och meditera ihop? Själv mediterar jag varje dag, men saknar gemenskapen, diskussionerna och fikastunderna som jag hade när jag var med i en meditationsgrupp.

För min del blir det mest intuitiv meditation, att bearbeta det som känns viktigt för stunden och att jobba mycket med energiflöden.

Finns det någon som känner till en bra meditationsgrupp i Lund, eller skulle ha lust att starta en grupp tillsammans med mig?

Annons:
[GunillaF]
11/25/12, 11:38 PM
#1

Hoppas du har tur att få fatt i några att ha meditationsstunder med.

Kanske du kan hitta någon "trådända" att börja nysta med om du kikar i vårt länkarkiv. Om du hittar någon i Lundområdet så ring och hör om de vet av någon grupp.

Andina
11/26/12, 10:58 AM
#2

Ja, det är härligt att meditera också i grupp. Energierna "lyfts" lite extra då. Jag hoppas också att du hittar människor i din närhet som du kan meditera tillsammans med (själv bor jag inte i närheten).

Förhoppningsvis hittar du något bland länkarna, som Gunilla tipsar om, och att det finns de som hittar tråden här och som bor i närheten och vill 'haka på'!

Lycka till! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

km1209
11/26/12, 8:59 PM
#3

Hej!

Tack för uppmuntran. Jag hoppas kunna få ihop en grupp. Har redan försökt att hitta meditationsgrupper genom olika hemsidor, men det är svårt, det här är mitt tredje försök. Var finns alla människor som vill finna inre ro och andlig utveckling?

Upp till toppen
Annons: