Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 849 ggr
snoflinga
11/25/12, 8:35 AM

God morgon 25/11

God morgon på er allihopa! Gurun verkar vara färdigmediterad idag så jag vågar försöka posta en söndagshälsning!

Igår blev det en mysig ridtur på stranden, och idag blir det julskyltning. Det är så livet kan se ut när man bor i Skåne Flört Vi får väl se när vintern tänker dyka upp Skrattande

Har ingen mysig bild att lägga upp, men det brukar ni andra alltid ha så jag lämnar över den bollen till er Kyss

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Annons:
[Zoriba]
11/25/12, 8:41 AM
#1

God Morgon Snöflinga och ni andra !

Härligt med ridtur,älskar skogsritter i full galopp .

Bilder har inte jag heller numer och inte ens digitalkamera i ren protest mot utvecklingen, föredrar riktiga kort man kan hålla i handen men det är så många fina bilder som läggs in är som man kan njuta av istället.

Ska strax gå och handla sen en skön Söndag och bara njuta.

Ha en fin dag på er Glad

[GunillaF]
11/25/12, 9:04 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God morgon Snofliga, Zoriba och alla andra som kikar in i dag.

Vad mysigt med en ridtur på stranden. Jag brukade vara ute och rida ibland förr innan jag blev allergisk mot bl.a. hästar. Kan sakna det och frihetskänslan den ridtur ka ge.

I dag ska jag skjutsa mitt barnbarn till hockey samt uträtta lite ärenden när jag ändå är i stan.

Ha en fin Söndag!Glad

[dandamimm]
11/25/12, 9:14 AM
#3

God morgon.

Åh, snöflinga, så mysigt med morgon med hästen. Många år sedan jag sålde min men fina morgnar så saknar jag henne fortfarande.

Idag ska jag fortsätta att fixa för julmarknaden nästa helg. Mycket som ska med och jag jobbar en hel del i veckan som kommer så det ska helst bli klart idag. Ska prova på att ställa upp på ett bord också och så så att allt kommer till sin rätt.

Sen ska jag packa och skicka iväg lite beställda grejor också.

Sen, om det blir tid över… så ska jag bara va lite också tänkte jagGlad.

Hoppas ni alla får en super duper dag.

Kram

frodig
11/25/12, 9:15 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Godmorgon Snoflinga och alla andra som kommer in Skrattande!

Det låter verkligen härligt att kunna rida utefter stranden precis som ni andra säger.

Här är det inte heller nån "vanlig" vinter ännu, men minusgrader väntas till veckan.

Den här blomman såg jag för drygt en vecka sedan, den låg där och guppade i en å mitt i staden, den var så stor att man hade kunnat få plats att krypa ner i den.

Lynxx
11/25/12, 9:37 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Mor'n!

Allt lugnt.

Ngr besök i butiker blir'e inte! Helgerna e hemska, med alla som härjar runt. Speciellt den närmaste månaden, inför Julen!

Kidsen far runt som flipperkulor! Inte undra på att allt fler får div. bokstavsdiagnoser - helt i onödan dessutom. Synd att de vuxna inte förstår hur mycket de sabbar barnen med allt skit (tillsatser) de får i sig via käk & godis. :-/

----

Bilden e fr fotomässan. Havsörn - 33 bast! En riktig gamling!

Fina fågelbilder finns bl.a. på: www.fotosidan.se

http://www.fotosidan.se/gallery/viewpiclarge/172640/2797474.htm?set=lp&_target=_blank

Ha de!

/L

Indiania
11/25/12, 9:39 AM
#6

Godmorgon alla!

I går satte jag granris i mina låder så nu är det bara att sätta i belysning till första advent.

I dag kommer äldsta dotter med sambo på besök det skall bli mysigt.

#4 Vad vacker blomman är i det mörka, en ljusets blomma!

Ha en skön söndag ! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
snoflinga
11/25/12, 10:04 AM
#7

Se så fina bilder vi fick här idag - en underbar lotusblomma, en härlig himmelsbild, och tänk att örnen är ett år äldre än mig Förvånad

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Toyan
11/25/12, 10:27 AM
#8

God morgon!

Kom sent i säng så jag har sovit ovanligt länge idag.

Så underbart med ridtur på stranden snoflinga.

Så vackert foto Gunilla., ha en bra dag.

"En ljusets blomma mitt i det mörka" så sant Indiania. Kommer också att tänka på sagan om Tummelisa, men hon sov i ett valnötsskal.

Så vacker havsörnen är Lynxx.

En riktigt skön och mysig dag önskar jag er allihopaGlad

Indiania
11/25/12, 10:38 AM
#9

#5 Vilken fin havsörn Lynnx! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

frodig
11/25/12, 12:18 PM
#10

#5 Åh, denna vackra havsörn bugar jag djupt för, en sån vacker varelsen Kyss!

Tack Lynxx! Och jag ska kolla din fågelbildslänk senare Glad.

#6,7 och 8 ja Glad, en sån vacker beskrivning av blomman!

Andina
11/25/12, 1:43 PM
#11

Go'Morron i tråden fast det är eftermiddag!

Härliga och vackra bilder bjuds vi på idag igen, tack för dem! Och havsörnen…. Kyss

John Blund dök inte upp förrän sent på natten, fram emot morronkvisten - så det blev sent upp och allt blev 'lite fel'. Och plötsligt är jag inne i eftermidda'n, utan att fatta hur jag kom dit!

Grått och grått här - men inte så kallt. Snön väntas i slutet av nästa vecka… Fram till dess får jag njuta av blidväder. Och det har jag gjort - katten och jag har hoppat och sprungit (ja, mest katten då) och lekt omkring ute en bra stund nu.
Nu har pappisen bestämt att hon inte får ignoreras mer - så nu är det hennes tur.
Undrar när det blir min tur…? ;)

Ha en go' fortsättning på sönda'n allihop! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Upp till toppen
Annons: