Annons:
Etikettupplevelser
Läst 4213 ggr
Pensson
11/24/12, 2:30 AM

Vibrerade i hela kroppen !

Är det någon av er som haft en vibrerande känsla i hela kroppen när ni gett healing ?

Jag hade det idag och har aldrig uppplevt det tidigare. Min spontana känsla är att det var energierna jag förmedlade som jag kände av.

Vore roligt att höra vad ni tror Glad

//Pensson

// Pensson // 

www.bergskristallens.se

Annons:
Andina
11/24/12, 11:04 AM
#1

Hinner bara svara väldigt kort; Jaa, jag upplever ofta pirret och många andra 'sensationer' när jag ger healing! Så du ska nog lita till din intuition där! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

tarotlasse
11/24/12, 9:56 PM
#2

Har man inte alltid det pirret när man ger healing ?

Har nog aldrig gett healing utan att känna detta pirr i hela kroppen men framförallt i händerna.

Lasse

Pensson
11/24/12, 10:36 PM
#3

Andina & tarotlasse Tack för svar :) Jag känner också pirr i vanliga fall, men detta var annorlunda ! Detta var mer som en vibrerande/skakande känsla. Lite svårt att förklara. Det var inte som det vanliga pirret iallafall. Det kändes så starkt och tydligt att jag var övertygad om att personen jag gav healing måste ha känt av det. Men det var inget som hon sa något om efteråt så det kan inte ha varit påtagligt för henne. //Pensson

// Pensson // 

www.bergskristallens.se

tarotlasse
11/25/12, 12:01 AM
#4

# 3

Ok Är det ngt som är utöver det normala som man brukar känna så hade jag ju tagit med detta i min tolkning och bedömning av klinetens hälsa.

Finns ju vissa sjukdommar som ger skakningar i kroppen.

Finns även personer som arbetet långa perioder med vibrations verktyg som får sådana bestående skador av sitt arbete.

Men svårt att avgöra så här på forumet när man inte själv varit med.

Jag hade ju nämt att jag upplevt detta under healingen och då kanske klienten kunnat bekräfta detta som ett problem.

Händer ju ofta att en klient söker för ngt speciellt men även har andra besvär den inte nämner eller inte ser det som ett större problem.

Ibland kan man ju få till sig problem som de själva inte vet ngt om och då får man ju be klienten att gå till läkaren för att få ytterligare bedömning.

Jag har varit med om att bli fruktansvärt törstig och Diabetes ständigt återkommit  i huvudet under behandlingen.

När jag frågade klienten så hade inte klienten diabetes så jag bad klienten gå till företags hälsovården och kolla sitt blodsocker.

Det var skyhögt och läkaren sa att det var en jäkla tur att klienten kom under behandling och läkaren blev otroligt imponerad över att en Healer fått fram detta och dessutom rekomenderat klienten att besöka läkaren.

Så läkaren hörde av sig och sa att hade alla inom alternativ vården remiterat vidare till sjukvården på detta sätt i stället för att tro man kan behandla det på egen hand.

Skulle vårt ansende inom läkarkåren öka vesäntligt och accepteras på ett helt annat sätt en vad det görs i dag.

Min företags läkare sa samma sak efter ett antal personer på mitt arbete som sökt healing hjälp där jag bett dom kontakta företags läkaren.

Visade sig att mina bedömningar stämde och på det viset ökar man även förtroendet inom vården.

Så var inte rädd att tala om när du känner ngt ovanligt lita på det och kan du inte själv avgöra så skicka dom till läkaren för vidare kontroll.

Lasse

Pensson
11/25/12, 12:34 AM
#5

#4 Ok, tack för ditt svar !

Min känsla var inte att dessa vibrationer var kopplad så till klienten. Utan mer som att energierna kom så fort och med sån kraft till mig att jag inte riktigt hann förmedla dem. Jag är ff så ny inom detta och i och med att det var första gången jag upplevde just denna känsla så blev jag lite fundersam. Men ska berätta det för min klient och se om hon själv kan relatera det till något speciellt.

//Pensson

// Pensson // 

www.bergskristallens.se

snoflinga
11/25/12, 8:32 AM
#6

Hihi, kan berätta att tarotlasse sa att han kände av sin högeraxel när han gav mig healing. Jag tänkte inte vidare på det, utan konstaterade bara att den har jag ju inte ont i…

Sen någon dag senare när jag stod i stallet och mockade, förstod jag vad tarotlasse hade känt, men min kropp var så van vid den känslan av trötthet/smärta/utmattning i den axeln att den slutat registrera den Glad

#5 - du lär ju märka med tiden om du får den känslan med andra klienter också eller om det "bara" var denna gång (och/eller om denna klient kommer igen, om det bara rör denna klient)

Själv upplevde jag att healingen jag fick kändes som kalla vindar som svepte över min kropp, som en scanning, och jag kunde nästan höra ljudet av hur de "swishade" - det skulle vara riktigt kul att höra vad healern känner och vad klienten känner under samma tillfälle någon gång, det är ju samma energi men olika kroppar som upplever den Glad

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Annons:
Pensson
11/26/12, 12:46 AM
#7

#6 Ja det lär jag ju göra Flört

Tack för ditt svar Glad

//Pensson

// Pensson // 

www.bergskristallens.se

[Annakomstadius]
9/25/13, 4:55 PM
#8

Hej! Jag är även ny inom healing och upplevt samma sak idag så googlar runt o hittade denna tråd! Det var okontrollerat plus att mina ögon fladdrade, men det har jag lärt mig att det verkar bli (ögonen) när jag känner negativa energier, men att kroppen vibrerar har jag bara känt idag under healing, annars vaknar jag på natten ibland med samma känsla? Vet inte vad det beror på riktigt! Har du upplevt igen samma sak? Mvh Anna

[Bettanbop]
9/25/13, 5:26 PM
#9

Jo jag kan också känna av vibrationer i mig, speciellt armar och händer, det är klienter som till och med på pekat det "oj vad du skakar" 

Jag kopplar också ihop det med att energierna vibrerar när jag får dem genom armarna och händerna och över till klienten.

När jag börjar förbereda mig inför en healing så kan det börja redan då att vibrera. Jag vibrerar inte varje gång men ganska ofta.

Upp till toppen
Annons: