Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 403 ggr
unicornery
2012-11-21 02:08

Känner mig lite borttappad, healing someone?

Har efter 2 ½ år i England nu varit tillbaka i Sverige nu i 1 månad & känner mig otroligt nere, som ett svart skynke som sänkts över mig. Som innan jag lämnade landet. Trodde jag var redo att komma tillbaka för en tid, vara med familj & så men verkar ha tappat en del redan efter så kort tid.

Någon helande själ där ute som känner för att skicka lite distanshealing? Vore sååå tacksam!

Kramar, enhörningsflickan

Annons:
[GunillaF]
2012-11-21 07:27
#1

Vid 23-tiden i kväll skickar jag till dig om du har tid att sitta eller ligga ner och ta emot då?!

[GunillaF]
2012-11-21 23:12
#2

#0 Eftersom jag inte fått någon bekräftelse om tiden passar dig så får vi ta det någon annan gång.

unicornery
2012-11-23 12:42
#3

åh, hade inte haft internet access på hela kvällen, men den är tillbaka nu & såg att du hade skrivit! vill jättegärna ta emot om det går en annan gång du har tid :')

[MossQ]
2012-11-23 19:39
#4

Goaste enhörning Unicornery..får jag ge dig ett fint tips..?!..

Om du vill kan du Pm/a mig så kan jag försöka ge dig distanshealing..är ingen healer på papper,men mitt hjärta kan ge dig mer än så..På vägen innan..som hjälpt mig mycket..en bok med övningar..lätta..när du läser så ser du förhoppningsvis d spontana i livet:-) Har skrivit d förut litta här och där..stor *tjatrisk * på mig alltså..men jag tar det..

Betty Shine..En Fri SjälGlad

Upp till toppen
Annons: