Annons:
Etikettdjurkommunikation
Läst 781 ggr
[3rixon]
2012-11-18 16:02

Lever han!? Vart är han!?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon här som är en duktig djurkommunikatör?
Min katt har varit dålig sen i måndags, vi har varit på två veterinärbesök med honom. Ett besök på tisdagen och ett på onsdagen.

På hela torsdagen och fredagen samt lördagen verkade han bättre, lite hängig kanske, men han var så otroligt förbannad över att tvingas vara inomhus och satt och rev på dörrarna och gnällde. (Han är vanligtvis utekatt och trivs inte innomhus) Mamma envisades med att ge efter och släppte ut honom i går. Sen dess har vi inte sett honom.

Jag är riktigt orolig då han inte var i det skick han brukar vara.
Är det någon som kan se om han ens lever? Och om han gör det, hur mår han? Och vart är han?

Tusen tack för all hjälp jag kan få!

Annons:
[3rixon]
2012-11-19 19:30
#1

Putt putt

Andina
2012-11-19 19:49
#2

Hej 3rixon!

Jag är ingen bra djurkommunikatör alls, men jag vill ändå tipsa dig att lägga in information om din väns försvinnande på hittekatter.ifokus.se och kattpolisen.ifokus.se också (om du inte redan har gjort det). Där kan du också hitta många tips på vad du kan göra och Länkar till sajter där du kan lägga in efterlysningar eller söka bland dem som hittat 'vilsna' katter.

Jag hoppas och håller alla tummar för att ni hittar er vän snart! Även fast jag inte är "djurkommunikatör" så tror jag att det finns många chanser för att han "bara" håller sig borta ett tag nu!

Kram & Pepp!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

majlar
2012-11-19 20:24
#3

Jag är ingen djurpratare, men får ändå känslan, att han kommer hem igen. Kram på dig.

snoflinga
2012-11-20 22:19
#4

Han kände sig kankse kränkt av att bli instängd och vill ta igen det nu? Håller tummarna för att han kommer tillbaks!

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

[3rixon]
2012-11-21 10:04
#5

Vi hittade honom igår, han levde inte.

Andina
2012-11-21 10:35
#6

Oj, 3rixon! Jag beklagar verkligen! Gråter Det var ju skönt att ni hittade honom - men så sorgligt att han inte längre lever.

Men jag hoppas att det kan vara till tröst att han nu är fri från allt som fått honom att inte må bra, i alla fall!

Många tröstekramar till dig!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
majlar
2012-11-21 10:57
#7

Tröstekramar. Skönt att ni hittade honom.

[GunillaF]
2012-11-21 12:35
#8

Beklagar Gråter

Kram!

snoflinga
2012-11-21 17:13
#9

Jättestora varma styrkekramar till er Gråter

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

frodig
2012-11-21 22:14
#10

Så lessamt 3rixon Gråter, sänder varma tankar till er, och håller i tanken om er i en stor kram.

Upp till toppen
Annons: