Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 371 ggr
Floraa
2012-11-17 22:19

Healing önskas

Hej!

Jag har varit stängd och i obalans mestadels av tiden i mitt liv antar jag. Jag har mått väldigt dåligt och började därför att skapa min egna bubbla och bara rikta mina känslor innåt. Detta ledde till depression, ätstörningar och tom. självmordstankar. Jag var sjukskriven i 7 år och dessa 7 år bara "försvann", all min energi riktades åt fel håll och jag var nog levande död ungefär. Jag har nu kommit en bra bit på vägen själv men jag skulle vara otroligt tacksam om någon skulle kunna lätta upp mina blockeringar och ge mig lite healing. Jag känner nämligen att jag har fastnat lite i utvecklingen och behöver hjälp.

Annons:
Andina
2012-11-18 07:24
#1

Hej Floraa!

Oj, vad tufft du har haft det! Men vad skönt att du upplever att du har kommit en bra bit på den 'bra vägen'! Fortsätt att gå den framåt, steg för steg.

Ibland upplever vi att utvecklingen har stannat upp, att vi 'står i stå'. Men det är egentligen då det händer som mest, inombords. Se'n när vi tycker att det fått fart igen, då "manifesteras" det i vår "påtagliga värld". "Det yttre är en manifestation av det inre." Jag tror att du kommer att känna att det fått fart snart igen.

Jag kan skicka healing till dig sent ikväll, fram emot natten, om det är ok för dig. Kanske sover du då, men då tar du också lättast emot healingen.

Lycka till på din fortsatta väg till välmående! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[GunillaF]
2012-11-18 09:52
#2

Hej Floraa.

Jag skickar till dig vid 23-tiden i kväll om du har möjlighet att sitta eller ligga er i lugn och ro då?!

Floraa
2012-11-18 14:29
#3

#Andina, jag sov djupt så jag märkte inget Tungan ute Men som du säger kanske det bara var bra om jag sov?, Tack iallafall!

# Gunilla, jag lägger mig och försöker koppla av vid 23-tiden ikväll, jag har ingen aning om hur healing känns eller vad jag ska förvänta mig för jag har aldrig fått det själv. Men jag ska försöka vara så öppen som möjligt och bara koppla av.

[GunillaF]
2012-11-18 14:55
#4

#3 Healing kan kännas som pirr i kroppen, värme, kyla, du kanske ser färger mm mm. Vissa märker/känner inget alls. Men oavsett om du märker något eller inte, så "tar" alltid healingens energier där du mest behöver det.

Floraa
2012-11-19 09:54
#5

Tack gunilla! Jag tyckte mig känna lite pirr och i händerna var det jättemycket värme och pirrande av någon anledning. Inatt sov jag jätte oroligt dock och drömde ganska intensiva oroliga drömmar

Upp till toppen
Annons: