Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 649 ggr
nicke56
11/15/12, 5:59 AM

God morgon 15/11

God morgon allihopa!

Vill önska alla en fin TorsdagGlad

Annons:
Henrik93
11/15/12, 6:42 AM
#1

Godmorgon fjäril! Detsamma! Dock ligger jag hemma i magsjuka! Men det kan nog bli fint på sitt sätt! passar också på att önska alla en fin dag

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

[JeanetteK]
11/15/12, 7:13 AM
#2

God morgon! Än är det kolsvart ute. Försöker ignorera hunden som vill ut… snaaaaaart. Glad

#1 Inte kul med magsjuka. Usch och fy, hoppas du snabbt blir frisk.

Ha det bra allihop!

kram

Toyan
11/15/12, 7:27 AM
#3

God morgon på er!

Önskar dig ett snabbt tillfrisknande Henrik.

Mulet, blåsigt och 7 plus idag.

Ha en fin torsdag alla härliga healersGlad

[GunillaF]
11/15/12, 7:34 AM
#4

God morgon på er!

Ha en riktigt bra dag allesammans och krya på dig Henrik!

majlar
11/15/12, 7:38 AM
#5

God morgon alla. En stjärna på himlen som lyser så skarpt så det liknar ett Ufo. Det måste vara vackra Venus som är framme igen.

Krya på dig från magsjukan Henrik.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[Yazzie]
11/15/12, 7:38 AM
#6

Gomorr'n !

Krya på dig Henrik.

En fin dag till er alla Glad

Annons:
frodig
11/15/12, 7:59 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Godmorgon Nicke och alla ni andra, morgonpigga, morgontrötta, eller magsjuka, hur än det ser ut hos er Glad!

Krya på dig Henrik, inge kul med magsjukebasilusker, önskar dig en bra eftermiddag och kväll utan dom Tungan ute!

Jag såg också en jättestark stjärna lysa in genom fönstret tidigt i morse Majlar, ska kolla upp det där om det kan vara Venus igen.

Det sägs att det ska bli sol här under förmiddan, då ska jag dra på mig blötväderskona och tassa upp i skogen en stund. Till platsen på bilden, visserligen är det inga löv kvar på träden där längre, men den är alltid lika varmt välkomnande Glad.

En gemytlig torsdag önskar jag er alla!

[Chakra]
11/15/12, 8:15 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Godmorgon!

#1 Hoppas bacillerna ger sig iväg snabbt!

#7 Vacker bild, frodig!

Jag måste missat vackra Venus. Ska kika ikväll.

Ha en fin dag!

Indiania
11/15/12, 10:33 AM
#9

Godmorgon alla!

Krya på dig Henrik!

#5 Den stjärnan såg jag i förrgår och undrade, tänkte också på UFO först men det var nog Venus.

Tack för fina bilder!

I kväll kommer syrran och hälsar på, våra karlar skall till Medis och lyssna på "The Legend". Vi stannar hemma och rår om varandra i stället.Lite mat blir de bjudna på när de kommer, det var ett tag sen sist.

I dag är det soligt och fint, lite trevligare med promenad i sol istället för i regn.

Ha en härlig torsdag! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
11/15/12, 12:46 PM
#10

Go'Middag allihop!

Krya på dig Henrik, hoppas magen repar sig snabbt nu! Inge' kul att va' magsjuk!

Tittar in som hastigast o önsker er en skön fortsättning på da'n! Glad I skogen, med syskon, på jobb eller vad ni nu tar er för!

Tack för härliga bilder också!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

frodig
11/15/12, 1:47 PM
#11

Tack själv Chakra som bjuder oss på härligt vatten igen, och Indiania, det låter som en riktig myskväll ni har framför er, och så hastande Andina, ikväll kanske du också kan gotta dig åt Venus där uppe på himlen.

Här är det förstås solen på himlen som strålar helt fantastiskt fortfarande Kyss.

Upp till toppen
Annons: