Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 337 ggr
[VSK]
2012-11-12 06:40

God morgon 12:e November

Morrn morrn gott folk.

Idag är det exakt en månad kvar till giftemålet Skrattande

Ha en fin dag

Annons:
Skogshumblan
2012-11-12 07:16
#1

God morgon VSK & alla ni andra. Önskar er alla en fin vecka och måndag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Yazzie]
2012-11-12 07:19
#2

God Morgon på er !

Härligt VSK den stora dagen närmar sig Cool

Ha en fin dag alla Glad

[Chakra]
2012-11-12 07:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Godmorgon!

[JeanetteK]
2012-11-12 07:31
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

God morgon allihop! Måndag! En vecka med ganska full agenda. Känner att jag behöver ta sats idag för att komma igång.

Har en skoltrött tonåring hemma som längtar efter jullov. Svårt att lyckas peppa honom ibland. Helst när man, som idag, känner likadant.Flört

#0 Härligt att ha en sån stor dag att se fram emot!

Kram på er alla!

Här hittade jag våra ankor igår!

[GunillaF]
2012-11-12 07:42
#5

God morgon!

Önskar er en riktigt bra start på veckan!Glad

majlar
2012-11-12 08:06
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

God morgon alla.

Ha en fin dag och var rädda om varann

Annons:
frodig
2012-11-12 09:04
#7

Godmorgon Kyss!

Så spännande att du ska gifta dig VSK, och just nu när tiden i sig är så spännande. Ha det så mysigt nu med nedräkningen dag för dag fram till själva bröllopsdagen Skrattande.

Tack för vattenbilderna Chakra och Majlar, jag ler stort så fort jag ser vatten nu märker jag.

Och Jeanette, vilka glada och lekfulla ankor ni har. Så gott att ha djur av olika slag omkring sig.

I dag blir det lite matförberedelser här inför kvällens besök av kära vänner. Men ute skiner solen så jag tänker också hitta på nått "jätteviktigt som absolut måste göras ute just idag" Cool!

Ha en go måndag allesammans!

Andina
2012-11-12 09:52
#8

Go'Morron allihop!
Och tack för härliga bilder som alltid!

En månad går fort, VSK, så snart står ni mitt i en av era största stunder! Spännande!

Frodig - Ja, du kan säkert hitta på något jätteviktigt att göra utomhus idag! :) Det är en gåva att kunna hitta på jätteviktiga saker!

Jag ber att få önska er alla en jättefin dag med jättesnälla o jätteviktiga saker ni måste göra för er själva! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
2012-11-12 11:11
#9

Goddagens på er alla!

Härligt VSK nu går tiden fort!Skrattande

Fina bilder i tråden.

Ute skiner solen så vackert skönt att få strosa ute i solskenet. Kanske blir det lite städning också.

Ha en fin start på veckan!Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

frodig
2012-11-12 12:38
#10

#8 Japp, det var lätt fixat, fick ett erbjudande om att dricka kaffe i solen, som jag nappade på direkt naturligtvis Glad.

Så nu är jag jätteglad och kan fortsätta inomhus med jätteambitiösa arbetsuppgifter att lägga vantarna på, och tänk så jättelätt det går när man har fått göra nått roligt först Flört.

Och Indiania, ha det gott med din solpromenad, hoppas det blir en jättebehändig liten städning för dig sen.

Toyan
2012-11-12 14:29
#11

God middag!

Tittar in och önskar er en fin fortsättning på dagen och tackar för fina bilderGlad

Indiania
2012-11-12 14:31
#12

Jag mår så gott just nu har varit ute och gått 5 km i det soliga fina vädrret.

Hade önskat att jag hade haft med kameran bara.Skrattande

" Var nära naturen - var när dig själv "

Upp till toppen
Annons: