Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 324 ggr
[Chakra]
2012-11-10 07:35

Godmorgon 10 november

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Önskar er en fin lördag!

Finns lite grönt och vackert kvar på sina ställen om man letar. Fotot från i förrgår.

Annons:
majlar
2012-11-10 08:22
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon alla.

Luften är mustig och lite tung. Lite spänning, vintern lurar runt hörnet.

Här ska det inte gå mång knop idag.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Visst finns det grönt kvar. Fin bild Chakra.

[Yazzie]
2012-11-10 09:12
#2

Gomorr'n på er !

Härliga bilder som alltid.

Inte många knop här heller,trött och slö fast jag tog sovmorgon.Kan vara femtimmars promenaden igår,normalt blir det två tre timmar men igår tog jag i så jag sprack Skrattande

En fin dag till er Glad

[JeanetteK]
2012-11-10 09:19
#3

God morgon!!

Fina bilder som vanligt!

#2 Inte illa promenerat! Förstår att du är trött idag.

Helg! Så skönt! Stor kram till er alla!

[GunillaF]
2012-11-10 09:22
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

God morgon Chakra, Majlar, Yazzie, Jeanette  och alla andra som tittar in.

Vilka härliga vilde ni bjuder på!

I går eftermiddag hade vi en lite annorlunda dag på jobbet. Vi hade teambuilding och besökte bl.a. vår djurpark där vi ar med när djuren matades. Tigrar, kameler, björnar, lemurer mm fick vi vara med om och mata. Himla kul att se djuren i vintermiljö för i vanliga fall så blir det om somrarna man besöker djurparken.

På bilden ser ni lemurer. Två nyfödda har lemurhonan till vänster på bild, klängandes på sig. Djurparkschefen berättade att ungarna klänger sig fast i ungefär tre månader innan de försiktigt börjar röra sig på t.ex. marken. Ha en riktigt fin dag alla healers.

Andina
2012-11-10 09:23
#5

Go'Morron allihop!

Tack för härliga bilder! Ja, jag reagerade på det finns så mycket grönt gräs kvar, härom dagen.

Fem timmars promenad - uj, då skulle jag också vara trött!

Har virus i näsa o hals - och upptäckte just att jag troligtvis har smittat datorn också… för nå't virus eller annat elände har jag fått in där! Så nu blir det fajt mot virusarna idag!

Ha en fin lördag allihop!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

frodig
2012-11-10 09:50
#6

Godmorgon på er Kyss!

Tittar bara in här för att säga hej innan mina gäster vaknar.

Jag önskar er en bra lördag, gärna loj och långsam för alla er som behöver det Glad.

En snabbtitt ut genom fönstret här säger också att det finns några gröna strån kvar att titta på!

Annons:
Indiania
2012-11-10 11:22
#7

Godförmiddag på er!

Vi har det fortfarande grönt här också.

#2 Femtimmars promenad Yazzie Förvånad Det låter mycket inte undra på om du är trött i dag. Jag går min vanliga runda i dag men inte 5 timmar Flört

Härliga bilder och vilken mysig dag du hade på jobbet i går #4 Gunilla!

#5 Krya på dig Andina!

#6 Fortsatt trevlig dag med dina göster Frodig!

Ha en mysig lördag! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

Skogshumblan
2012-11-10 16:14
#8

Blir ett godeftermiddag här ifrån.

Jag hoppas ni alla haft en skön vecka, min har gått i full fart så jag har inte riktigt hängt med i svängarna, kändes som att jag gick och jobbade i måndags och sen kom jag hem lagom till fredag kväll…

Har haft en loj dag idag, fått tvättat lite,   var ute en runda i skogen med dotera och hämtade hem ny vitmossa åt orkideerna som behövde och nu har jag hamnat lite här, ska väcka min skrutta som somnade i soffan för nu är det fikadags!

Ha en skön helg alla och var rädda om er, ni som är sjuka krya på er.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: