Annons:
Etikettdjurkommunikation
Läst 1159 ggr
spamex
11/9/12, 5:35 PM

Saknad katt

Hej!

Skulle verkligen behövda hjälp med min otroligt saknade katt Svante. Han försvann hemmifrån på morgonen den 20/6, och har sedan dess inte synt till. Jag bor nära E22:an och dagarna efter att han försvann gick jag och letade flera kilometer i vägkanterna, men inte ett spår… Svante brukar aldrig vara borta speciellt länge. Han är kastrerad och ID-märkt i örat. Jag känner att Svante lever, jag drömmer om att han kommer hem igen. Snälla hjälp mig att få veta om han har det bra eller inte.

Annons:
[GunillaF]
11/9/12, 6:38 PM
#1

Så jobbigt att inte veta.

Jag antar att du hört med polisen och katthem (eller vad det heter) i närheten?!

Vi får hoppas att det kommer in någon här kan vill försöka sig på att känna efter var han är.

spamex
11/9/12, 6:43 PM
#2

Tack Gunilla! =)

Ja, han är polisanmäld som försvunnen, jag har kontaktat djurskyddet och katthemmen i närheten, samt haft annons på blocket, satt upp lappar i affären här hemma och lagt lappar i varenda närboendes brevlåda… Trots detta, inte ett spår… =/

Vänliga hälsningar Linda

spamex
11/9/12, 6:49 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Här kommer en bild på mig och älskade Svante…

Andina
11/9/12, 6:53 PM
#4

Tittar in som allra hastigast bara, har du skrivit om försvinnandet på hittekatter.ifokus.se och kattpolisen.ifokus.se? Om inte, gör det. Det är många ögon som hjälps åt att hålla ögonen öppna där.

Ibland är katterna borta länge men hittas till slut - så det är bra att du inte ger upp. Själv hade jag en katt här i våras och somras som varit borta i 7 månader - och till slut hittade jag ägaren. Jag fick mycket pepp och stöd från de sajter jag nämner ovan.

Får jag till mig någonting så säger jag till, men jag känner inte att det är något jag är bra på. Men det finns det de som är, så jag hoppas också att de hittar hit!

Håller alla tummarna för att du hittar din fina Svante snart! För det är väldigt jobbigt att sakna sin kattvän! Lycka till-Kram!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Andina
11/9/12, 6:56 PM
#5

#3 - Åh, vad fin han är! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

spamex
11/9/12, 7:22 PM
#6

#5 Åh, tack så mycket! =) Han är världens mysigaste…

Annons:
snoflinga
11/10/12, 4:38 PM
#7

Vilken fin och go katt <3 Håller tummarna att han kommer hem alldeles meddetsamma nu <3

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

spamex
11/10/12, 5:58 PM
#8

Ingen som kan hjälpa mig?? =/

frodig
11/11/12, 9:40 AM
#9

Hej Spamex! Så fin din katt Svante är, och så kärleksfull din fina bild på er är.

Jag "ser" inte så bra men vill gärna skriva här för att puffa din tråd så att kanske någon djurkommunikatör ser den och hjälper dig.

Och så bra tips du fått här ändå.

Jag önskar dig verkligen att få hem din kära katt igen!

Andina
11/11/12, 9:43 AM
#10

#8 - Har du lagt in om din katts försvinnande på hittekatter o kattpolisen? (#4)

Jag håller alla tummar för att din vän ska bli funnen snart! Hårt!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

spamex
11/11/12, 5:30 PM
#11

#10

Jadå, han ligger på båda sidorna… =) Tack för att du bryr dig! <3

Otroulig
11/11/12, 7:53 PM
#12

Hej, det finns en kvinna AnnaLena som är sierska och bra på sånt här. Gå in på www. Anna-lena.se hon kanske kan hjälpa dig. Hoppas du får hem din kisse igen.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

spamex
11/11/12, 9:20 PM
#13

Åh, tack snälla för tipset! Verkligen värt att försöka ringa henne i veckan! Glad

Annons:
Holtan
11/11/12, 9:33 PM
#14

Håller tummarna (tassar för katten här hemma) för att din kisse kommer hem igen! Han är så fin och ser så mysig ut! Förstår att du saknar honom, synd att jag inte kan hjälpa dig :(

Lycka till!

spamex
11/19/12, 8:03 AM
#15

*puff*

spamex
11/29/12, 10:46 PM
#16

*puff*

Upp till toppen
Annons: