Annons:
Etikettenergier
Läst 742 ggr
[Akkurat]
11/9/12, 4:17 PM

Naturen

Hej!

Har läst massor på Helingsajten, och vill verkligen försöka bli bra på bla. Djurkommunikation osv, och idag gick jag ut i skogen och satte mig på en sten, jag andades djupt och blundande medans jag försökte verkligen slappna av, och plötsligt så känner jag naturen, speciellt mot ansiktet, jag kan inte beskriva känslan men jag kände verkligen naturen! När jag öppnade ögonen kände jag fortfarande naturen och det var helt knäpptyst, hörde inte ett knyst, det var helt tyst och lugnt..

Sen hörde jag ljudet av en bild som körde på grusvägen ochsen hördes fåglarna och naturen kändes inte lika påtaglig längre.

Jag vet inte vad som "hände" men jag kände nåt där ute, det vet jag, men frågan var vad jag kände igentligen??

Annons:
[GunillaF]
11/9/12, 6:45 PM
#1

Jag tror du blev ett med naturen. Du smälte samman med den en stund. Vad härligt!Kyss

Andina
11/9/12, 9:56 PM
#2

Jaa, jag är övertygad om att du kom i kontakt med naturen och dess energier! Det är helt fantastiskt när man gör det - i de stunderna är man här och nu och ett med naturen! Jättehärlig upplevelse! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
11/9/12, 10:43 PM
#3

Vad härligt att du blev ett med naturen Akkurat! KyssDet är en underbar känsla!

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

frodig
11/11/12, 9:26 AM
#4

Vilken glad och positiv liten berättelse av dig Akkurat Kyss. Tack för att du delar med dig!

Jag kan bara hålla med Gunilla, Andina och Indiania i det dom säger, och jag blir verkligen glad när du berättar att du också upplevt detta fenomen, att bli ett med naturen.

Ut med dig igen och fortsätt uppleva FlörtGlad!

Ju fler vi blir där ute ju bättre kan vi hjälpa och stödja naturen och alla dess väsen Kyss, och därmed oss själva.

Upp till toppen
Annons: