Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 558 ggr
[rore]
11/7/12, 6:37 AM

7:e november - onsdag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej och godmorgon på er alla!

Sitter här med mitt morgonkaffe och njuter. Jag har gått och funderat länge på att kanske, eventuellt (någongång) börja med Yoga.Obestämd

Det låter ju både avkopplande, stärkande och roligt.Glad Dessutom så är jag lika smärt och smidig i kroppen som ett kylskåpFörvånad, så det skulle på intet vis skada.

Nåja någon kurs i detta har jag ännu inte hittat, MEN, jag hittade en tidning här hemma som kom för flera månader senFlört, som hade ett nätt (lätt! stod det!) litet program. Mjuk yoga för nacke,rygg och axlar, som jag körde igår kväll.

Jösses, det var inte lätt, men vilken härlig känsla i kroppen det gav.Glad

Detta verkar vara ett riktigt fynd, för mig. Kanske kan det bli det för någon annan också.

Önskar er alla en riktigt härlig onsdag.

*vinkar*

Annons:
[JeanetteK]
11/7/12, 7:01 AM
#1

Vad duktig du är! GladJag yogade en del för några år sen och testade då yogafilmer som jag tyckte funkade bra. Tror att yoga är jättebra för både kropp och själ!

Tack för inspirationen! Gladkram

Toyan
11/7/12, 7:10 AM
#2

God morgon rore och alla som tittar in!

Vilken fin bild, tack.

Bra att du hittat nåt' som verkar fungera för dig rore, lycka till med fortsättningenGlad

Smidig som ett kylskåp..hi..hi, det är du inte ensam om  Skäms får se vad jag kan hitta på för att ändra på den sakenObestämd

Ha en riktigt fin onsdag alla healers!

[Yazzie]
11/7/12, 7:20 AM
#3

god morgon,önskar er fin dag !

majlar
11/7/12, 7:57 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

God morgon alla.

Jag skulle nog  kunna tänka mig att prova yoga, men är också vig som ett kylskåp. Är rädd att störa de andra med mitt stönande och stånkande.

Här är solen så sakta på väg och det är alldeles ljusgult mellan träden. Det kommer bli en härlig dag att vara i.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Elpida
11/7/12, 8:25 AM
#5

Go morgon!

Solen lyser upp och himlen är blå och vacker.

Man börjar ju inte på yoga kanske för att man redan är smidig… ja, det är klart att man gör det oxå… men man måste ju börja för att BLI smidig, eller hurGlad.

Jag kan själv varmt rekommendera yogan som gör gott för både kropp och själ.

Önskar er en fin morgon  - och majlar, vilken ljuvlig bild!!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Chakra]
11/7/12, 8:32 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Godmorgon!

Önskar er en fin dag med eller utan yoga. Jag brukar göra solhälsningen ibland.

Annons:
[GunillaF]
11/7/12, 10:21 AM
#7

God morgon alla!

Härliga bilder i tråden!

Skönt med yoga. Kanske man ska försöka….

Är aningen piggare idag men stannar hemma från jobbet idag också.

Solen skiner men det blåser hårda vindar. Vaknade inatt av att det ven runt knutarna.

Ha en bra dag alla healers!Kyss

frodig
11/7/12, 10:44 AM
#8

Godmorgon och tack för dom ljuvliga bilderna!

Härliga katten och skatan, jag gissar att även skatan har koll, och så perspektivbilderna från Rore och Chakra, med sommar i sig dessutom Skrattande, goa bilder allihopa.

Jag gillar också yoga, och man kan ju verkligen anpassa den form man väljer till sitt eget nuläge, så sätt igång med er "alla kylskåp" Flört, jag har för mig jag såg nånstans några övningar med rubriken "kylskåpsyoga. Nejdå föresten, jag tror nog inte riktigt på eran självbild ni som jämför er med kylskåp. Kanske skulle det passa med en "second opinion" för att moderera den Glad.

Själv har jag valt en enkel egenkomponerad form som jag upprepar varje gång, och den är så bra för även när jag är Oskyldig, vimsig allltså, så kommer jag ihåg alla momenten. Och så kan jag lova att alla varianter gör nytta, som för mig t.ex, det märks tydligt på att den smidighet jag upparbetat avtar lite om jag tar för lång semester.

Och så väderleksrapporten Skrattande! Japp, solen skiner och jag tänker absolut ut en sväng i skogen idag.

Ha det gott kära ni Kyss.

Spanaren
11/7/12, 3:24 PM
#9

Hej och hå … här kommer jag farandes in och ropar ett glatt hej Flört

Fina foton som vanligt i denna tråd *kul*

Yoga skulle jag också vilja utöva … ingen av er som har en bra länk att hänvisa in till på nätet?

Krya på er alla som mår dåligt!

Vill ni säga vad ni får upp för känslor kring en bild så titta då genast in på min blogg: http://spanaren55.bloggplatsen.se

Kolla även in detta om ni har tid: http://spetsarochurhundar.ifokus.se/articles/509a5959d4ebea5dcd050348-eurasier-och-finsk-lapphundblandis-medlemsraser?discussions-1

/kram

Andina
11/7/12, 4:38 PM
#10

God eftermiddag allihop!

Här kommer ännu ett kylskåp! Köpte hem yogamatta o -video för ett antal år se'n - men har inte kommit igång ännu… ;)))

Här har det varit en krångeldag hela da'n - med det mesta. Datorn som ett exempel. Men nu hoppas jag att jag fått ordning på den åtminstone.

Tittar in som kortast bara.

Ha en god afton på er allihop! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Upp till toppen
Annons: