Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 710 ggr
wellma
2012-11-05 06:42

5 November God Morgon !

God Morgon alla Healers !

Hoppas ni alla sovit gott och att helgen vart lugn och skön.November mörker där ute och ljusen tända med sin värme att njuta av.

Ha en alla tiders dag på er Glad

Annons:
Skogshumblan
2012-11-05 07:00
#1

God morgon wellma och ni andra som kikar in. Ja mörker och kyla kan vara jobbigt . Sjäkv tänkte jag försöka se och tacka för det positiva som finns med vintern. Ljusmys och alla bleka färger ute är bara några exempel. Ha en fin vecka all.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Toyan
2012-11-05 07:04
#2

God morgon Wellma ochalla som kommer senare!

Vacker bild. Den tjocka dimman vi hade igår kväll har lättat, bara lite dis kvar.

Ny vecka igen med nya möjligheter och utmaningar.

Ha en fin måndag allihopaGlad

[GunillaF]
2012-11-05 07:27
#3

God morgon Wellma, Skogshumblan, Toyan och alla andra som kikar in.

Önskar er en riktigt fin dag!Glad

lenjon1
2012-11-05 07:42
#4

God morgon på er allesammans…

Måndag och en hel orörd vecka framför oss.

Här regnar det och är grått och mörkt….

Må gott vad ni än tar er för idag

Kram

majlar
2012-11-05 07:59
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

God morgon alla. Ny vecka nya möjlligheter.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[JeanetteK]
2012-11-05 08:06
#6

God morgon allihop! Ny vecka som sagt. Inte fel! Glad

kram kram

Annons:
Indiania
2012-11-05 08:37
#7

Godmorgon alla fina själar!

#0 Vacker och varm bild du visar Wellma Glad

#4 Visst är det härligt med en orörd vecka framför oss.

#5 Vilken fin blå färg på dina st paula Majlar!

Ha en fin måndag alla! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
2012-11-05 11:38
#8

Go'Morron i tråden!

Och ännu en dag med härliga bilder -som jag niger o tackar för!

Gråregnigt väder idag - men härliga plusgrader i alla fall! Igår eftermiddag önskade jag att jag tagit med mig kameran när jag åkte ut på lite ärenden. Det var så oändligt vackert med dimbankarna utmed skogskanterna! Men kameran är så stor, så jag ids oftast inte ta med mig den - många gånger ångrar jag det förstås…

Läste på SVT.se att Slottskogsobservatoriet (i Gtbg) säger att det finns stora chanser till en mild vinter i år, p g a att solen har lite fler 'fläckar' nu igen. Jag hoppas att de har rätt (hudfläng mig inte nu, alla vinterälskare, jag duckar…)! För ska vi ha lika mycket nederbörd i vinter, som vi haft i höst, kommer jag inte hinna med något annat än att skotta, skotta, skotta…

Men som sagt, idag behöver jag inte skotta. Gummistövlar räcker långt.

Ha en fin dag allihop - väder- och annorstädes-mässigt! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

frodig
2012-11-05 13:07
#9

God Måndag på er allesammans Kyss!

Den här veckan har jag bestämt mig för att mitt fokus ska ligga på effektivitet! Det känns som en ganska trist vecka just nu, men jag tänker allt lura den där tristgumman och pillra in små nöjen lite här och där iallafall.

Skogen får vila sig ifrån mig några dagar. Det är blött och stövelväder här också.

Istället ska jag sätta händerna i mitt inomhusjobb som jag ligger efter med. Så får vi se om det blir nån "belöning" innan kvällen Glad.

Kommer att tänka på olika uttryck här, "skam den som ger sig", "friskt vågat hälften vunnet", "tids nog får du vila".

Äsch, humöret är inte "på topp" här helt enkelt Foten i munnenObestämd!

smilax
2012-11-05 16:12
#10

God eftermiddag allihopa!

Hoppas ni haft en bra dag och får en skön kväll.

Ljus och blommor känns fint att titta på nu på eftermiddagen Glad, tack för bilderna.

Idag har jag varit till läkaren som talade om att det äntligen läkt inne i näsan efter bihåleoperationen och den infektion jag fick efteråt är det bara små spår kvar av så den är snart borta. Bara några dagar kvar med penicillinet sen slipper jag det också och har idag börjat äta probiotika och D-vitamin så immunförsvaret kommer igen lite innan penicillinet försvinner. Tack Frodig för dina tipsGlad. Skickar dig en "bli glad kram" idag för det verkar du behöva. Men jag är sjukskriven veckan ut för att komma igen lite i kroppen. Blir helt slut när jag gör något och nästan svimfärdig men det ska jag väl få bukt med under veckanGlad, nu går ju äntligen allt åt rätt håll!

frodig
2012-11-06 08:38
#11

#10 Va roligt att höra Smilax, att bihålorna verkar rätta till sig. Och så jättebra att du blir hemma hela veckan. Matt och svimfärdig ska man inte vara och då tänka på arbeta, så tack för att du lyssnar på din kropp och tar den här veckan med ro. Du är ju riktigt klok och förståndig minsann Skrattande!

Och så lyckades du med din bli glad kram till mig Kyss! Det lättade frampå eftermiddan och jag kände nog att någon sände något gott till mig. Så jag hade en bra och avslappnad kväll. Kram på dig och tack!

[GunillaF]
2012-11-06 08:40
#12

#10 Härligt att läsa att det går åt rätt håll Smilax! Kyss

Andina
2012-11-06 13:49
#13

#10 - Hurra, Smilax - det var glädjande besked! D-vitaminet m m kommer att göra susen. Snart är du helt på G igen!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
smilax
2012-11-06 14:31
#14

Tack allihopa! Glad

Känner att jag orkar lite mer men är nog bra att vara hemma hela veckan. Just nu tar jag mig en kattgosstund efter att ha varit en kort sväng till veterinären med lillkisse för att på avmaskningsdroppar i nacken så vi ska få någon bukt med hennes blinkhinnor som syns. Nu vilar vi alla efter detta Glad Men det är så skönt att känna att allt är på väg åt rätt håll. Började bli ganska less på att vara snorig och trött hela tiden. Nu är jag i alla fall bara tröttFlört

Upp till toppen
Annons: