Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 584 ggr
Andina
2012-11-03 07:52

Go'Morron 3 november

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'Morron allihop!

Jag hoppas ni sovit gott och landat mjukt från flygturen i Drömmarnas Land!

Själv har jag landat många gånger inatt och vid 6.30-tiden mötte jag gryningen ute på verandan. Himlen var som en oljemålning - med vita moln längst ner, och sedan moln i olika nyanser, allt från 'blå', till grå och svart. Önskar jag kunnat få med alla nyanser och känslan på bild.

En härlig dag önskar jag er allihop! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Andina
2012-11-03 07:54
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

En liten pratstund med månen och naturen fick jag också.

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

wellma
2012-11-03 08:04
#2

God Morgon på er alla !

Underbara bilder Andina Cool

Sovit som en stock så utvilt är jag.Nu städas det för fullt och sen en långpromenad.

Ha en skön Lördag på er Glad

[Chakra]
2012-11-03 08:06
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Godmorgon Andina och alla som tittar in senare…

Jag har också landat många gånger inatt. Tur att man är kvar i sängenGladefter flygturerna.

Arbete för mig denna helg.

majlar
2012-11-03 08:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

God morgon alla. Underbara  bilder du bjuder på Andina och du med Chakra.

Idag bär det iväg på seans. Det ska bli spännande, då jag redan känner av mina nära och kära. Dom är här och busar. En dag fick jag leta efter mitt lås till skåpet i badhuset, jag trodde jag glömt det hemma, så jag fick låna ett då jag inte hittade det. Men när jag kom hem så letade jag och det fanns ingenstans. Jag frågade gubben om han hade tagit det. Men icke. Vi letade igenom väskan och alla tänkbara ställen flera gånger. Nästa gång jag skulle iväg på vattengympa så skulle jag lägge ner ett annat lås, då plötsligt låg det andra låset i väskan igen. Alltså, antar jag, att det var någon från andra sidan som lånade det.

Härom dagen var det någon som hoade i radion. Jag sa till min gubbe hörde du. Jaa svarade han. Sen kom det igen och vi hörde det då också bägge gångerna. Radion var avstängd och vi hörde alltså ett svagt hoho.

Igår morse ringde det i min mans jobbtelefon och det stod på displayen. Kameran  är på. Först lät det som ett modem som kopplar upp sen lät det som en som ska sjunga upp sig, tonerna upp och ned lalalalla. Gubben ropade hallå och försökte få kontakt med den som ringde. Numret visade att det var en arbetskamrats nummer. Han ringde då upp honom, det dröjde en stund innan han svarade, för hör och häpna, han låg och sov. Han hade inte ringt.

Det blev ett lite långt gommoron inlägg.

Visst är det spännande och lite rysligt.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

[GunillaF]
2012-11-03 08:45
#5

God morgon på er!

Vilka härliga bilder ni bjuder på.

Har sovit som en stock, som alltid när jag har saker att fundera på.

I dag bär det iväg på besök för mig. Är verkligen glad att vägarna tinat av och är bara igen.

Ha det så bra på seansen Majlar!

Ha en fin Lördag!

Lynxx
2012-11-03 09:14
#6

Mor'n!

Slappt e ordet, sa Bull.

---

Lite morgongympa för gumfläsket kanske?

Här e en liten enkel övning för er.

Ha de!

/L

Annons:
Toyan
2012-11-03 09:25
#7

God morgon allihopa!

Tack för fina bilderGlad

Har vaknat flera ggr i natt och skulle gärna sovit lite längre.

Gråmulet och plusgrader, blåsigt och lite ruggigt.

Ska också på seans idag Majlar, alltid spännandeGlad

Önskar er alla en härlig All Helgona!

frodig
2012-11-03 10:06
#8

Godmorgon på er!

Tack för dom underbara bilderna.

Jag har också landat många gånger natt, och struntar i morgongympan för gummfläsket en stund Lynxx Glad.

Vilka intressanta kontakter ni haft Majlar. Det bådar gott inför seansen.

Lycka till du också Toyan på din seans.

Jag landar framåt eftermiddan tillsammans med några nära i ljussättning och samvaro. Sen får vi se vad kommande natt bjuder på.

Ha det gott med er dag allesammans.

Indiania
2012-11-03 10:26
#9

Godmorgon alla!
Vilka underbara bilder ni visar Andina och Chakra, din himmel ser verkligen ut som en oljemålning Andina, läckert!

Jag vaknade en gång tidigt i morse när katten ville ut men somnar lätt om igen.

Spännande med seanser Majlar och Toyan, vem håller i seanserna? Visst är det mysigt med de andliga kontakterna Majlar.

Ha en härlig lördag! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

smilax
2012-11-03 12:40
#10

God middag allihopa!

Ja morgon för mig. Sov som en stock fram till tolv.

Härliga bilder ni visar, Andina jag trodde faktiskt först det var en målning tills jag läste men jag är ju lite trött också.

Här blir det också en lugn dag. Sonen har inte kommit hem från halloweenfesten igår så jag ska nog skicka ett sms och fråga vart herrn håller hus.

Fick ett tråkigt besked igår. En mycket nära vän fick låta sin hund somna in igår. Vi har umgåts så mycket under åren så han känns som en släkting till oss också. Men han var gammal och sjuk så de visste att det inte var långt kvar och igår var det dags att ta beslutet. Tänker på dem idag.

Tänker tända ett ljus idag för alla mina bortgågna släktingar och djur, framförallt ett för Ludde som är på min Avatar som jag saknar väldigt mycket, han fattas mig.

Ha en bra dag allihopa!

Upp till toppen
Annons: