Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 476 ggr
wellma
11/2/12, 4:48 AM

God Morgon 2 November

God Morgon på er !

En mörk lite blåsig morgon bjuds det på.Helgen nalkas och massor med tända ljus och brasa i kakelugnar och öppna spisen.En helg jag tycker är underbart vacker och som Shaman ska jag självklart göra en utesittning för att med trummans och skallrans ljud hedra alla på andra sidan.

Altaret är redan smyckat,dofter,rökelser,kristaller och mycket mer uppdukat för en underbar ceremoni.Den här helgen ligger mig varmt om hjärtat och det känns så oerhört viktigt att ha ute ceremonier.Den bjuder på extra stark närvaro av våra nära och kära,den bjuder in alla naturens underbara väsen.Öppen eld,varm soppa i termos och naturen bättre kan det inte bli.En healingceremoni för allt levande,både människor,djur,växter och vår kära Moder Jord.

Önskar er alla en underbar Fredag Glad

Annons:
[GunillaF]
11/2/12, 7:44 AM
#1

God morgon Wellma och alla andra som tittar in idag.

Önskar er alla en riktigt bra dag!Glad

lenjon1
11/2/12, 7:48 AM
#2

God morgon Wellmavännen och alla ni andra goa medmänniskor…

Tror minsann att man kan skymta solen någonstans där bakom molnen.

Har det ganska ödsligt på jobbet då jag är alldeles ensam, i alla fall av levande människor…

Ha en riktigt go fredag

Kram

[Chakra]
11/2/12, 7:55 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Godmorgon!

Önskar er en fin fredag!

lenjon1
11/2/12, 7:56 AM
#4

Vilken härlig bild Chakra. Ser ut som en trollmössa…Glad

Kram

[Chakra]
11/2/12, 8:18 AM
#5

#4 Tack! Ja, det är en fin "mossmössa"Glad

Indiania
11/2/12, 9:03 AM
#6

Godmorgon alla!

Här blåser det i dag och det är en ljus spricka bland molnen.

Snart skall jag iväg och kolla trycket på ögonen, det brukar ligga bra.

#5 Härligt grön mossmössa Chakra!

Ha en härlig fredag! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
[JeanetteK]
11/2/12, 9:33 AM
#7

God morgon! Här i Skåne strålar solen. Tuppen tränar på att gala, ankorna sitter i solen och putsar sig, fåren betar, grisarna bökar, katten ligger i solen och hunden under skrivbordet. Livet är rätt härligt idag! Kyss

Och snart helg!

kram

majlar
11/2/12, 9:54 AM
#8

God morgon alla. Hade varit trevligt att fått medverka i din fina ceremoni wellma. Sitter på ett café i Karlstad och väntar på gubben han är och gör hörselprover. Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

smilax
11/2/12, 10:11 AM
#9

God morgon allihopa!

Vaknade ovanligt tidigt för att vara hemma idag. Lillebror ringde för jag har lovat hämta honom vid flygplatsen. Han har varit två veckor hos sin flickvän i England och hade nog ingen lust alls att åka hem Glad. Men hon är på väg att flytta hit så snart får de ses varje dag.

Hoppsan, där försvann två kalkonskivor från min frukost. Stora fröken katt är snabb ibland när man tittar bort Glad

Ha en riktigt trevlig dag allihopa!

frodig
11/2/12, 10:39 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Godmorgon Glad!

Vet ni, ni förmedlar en go känsla idag, tror visst det är nått speciellt i luften.

Tack för att du berättar Wellma om det du har på gång i helgen Kyss, det känns gott i hjärtat att du gör ceremonierna och ritualerna.

Och alla andra som har för avsikt att manifestera kontakten och närvaron till våra nära och kära som vandrat över.

Men nu är nu och jag ska ta hand om en liten fröken här om en stund Flört.

Fin Fredag på er kära vänner!

Andina
11/2/12, 11:48 AM
#11

Go'Förmiddag allihop!

Vad mysigt det låter med din ceremoni, Wellma! Tror jag ska förvandla mig till en liten osynlig fluga o sätta mig i närheten för att få vara med i ceremonin! ;))

Mysig känsla när jag läser era morgonsysslor, stulna kalkonskivor, bröder in Love, fåglar och andra djur som gal, putsar sig, betar och bökar o s v.

Själv har jag myst med katten, myser med pappisen nu och ska strax vädja lite extra till datorn som krånglar mycket numera…

Ber att få önska er alla en härlig Allahelgona-helg! Glad

Tack för härliga bilder - idag också!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

nicke56
11/2/12, 1:16 PM
#12

God eftermiddag allihopa!

Är hemma några timmar, ska tillbaka och jobba kväll.

Vill bara önska en riktigt trevlig FredagGlad

Upp till toppen
Annons: