Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 426 ggr
[GunillaF]
2012-11-01 07:54

God morgon 1:a November

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En ny månad har startat och bara en månad kvar till advent.

Tiden rusar fram, men jag hoppas att ni inte rusar lika snabbt utan stannar upp ibland och förundras.

Ha en riktigt angenäm dag!Kyss

Annons:
[Chakra]
2012-11-01 07:57
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Godmorgon!

#0 Vacker stämningsfull bild!

Ha en fin dag! 

Jag bjuder på några röda hus som varit kyrkstallar förr i tiden.

majlar
2012-11-01 08:03
#2

God morgon alla. Idag skulle min kära mor fyllt 97 år. Jag saknar henne lika mycket idag som när hon gick bort för 5 år sedan. Jag saknar att få sitta nära henne och ta på hennes mjuka händer och att få kamma hennes vita hår. Det var så lite hon var nöjd med den sista tiden. Lilla mamma.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[Chakra]
2012-11-01 08:37
#3

#2 Kram till Dig, majlarKyss

[rore]
2012-11-01 09:01
#4

Hej och godmorgon på er!

Vacker stämningsfull bild Gunilla. Jo, jag stannar upp och andas in i mellanåt, nu. Känner att jag behöver det.

Fina kyrkstallar du visar Chakra.

Tanke kramen till dig Majlar.

En fin torsdag önskar jag alla som kikar in!

[JeanetteK]
2012-11-01 09:22
#5

God morgon denna första dag i november! Glad

#0 och #1. Vilka fina foton.

#2 Kram till dig.

Jag var på en spännande meditationscirkel igår kväll. Han som höll i den trummade under tiden. Jag hamnade lååååångt ute i rymden där jag såg jorden nedanför mig som en stor vattendroppen nästan. Den pulserade med varje trumslag. Genom luften åkte en stor gyllene pil. Har ingen aning om vad det betydde - om det betydde något - men det var otroligt starkt och mycket vackert. Jag hade inte alls lust att komma tillbaka. Glad

Kram

Indiania
2012-11-01 10:15
#6

Godmorgon alla!

#2 Så fint du skriver om din mamma, Kram till dig Majlar! Kyss

#5 Vilken fin meditationsstund du hade, för mig känns det som det kom lite mera gudomlighet till jorden men det är ju du som skall känna Flört

I dag blir det en tur i solendet bir betydligt trevligare än i går, då gick jag i regn och blåst.

Ha en härlig fredag!Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
wellma
2012-11-01 10:34
#7

God förmiddag !

Tankarna går till dig Majlar och en stor kram kommer flygandes här Kyss

Ha en fin dag på er Kyss

frodig
2012-11-01 10:44
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Godmorgon kära vänner!

En varm kram till dig idag Majlar. Tack för att du berättar om din Mamma Kyss. Jag önskar dig en fin och innerlig dag tillsammans med din Mor idag.

En fin dag önskar jag er andra också!

Andina
2012-11-01 11:06
#9

Go'Förmiddag allihop!

Och tack för härliga bilder idag igen!

Ja, stanna upp kan behövas ibland. För ibland undrar jag om det är tiden som rusar iväg, eller om det är jag själv som rusar iväg och därmed missar 'tiden'…

Många kramar till dig, Majlar! Jag är säker på att din lilla mamma kommer på födelsedagskaffe till dig idag. Så ställ gärna fram en kopp till henne också.

Det låter som en riktigt härlig trumresa du gjort, JeanetteK! Kanske fick du en indikation om att du är på väg i en Gyllene riktning nu?

En lite gråmulen dag med härliga 7 styckna plusgrader! Undrar om man behöver jacka på sig…?

Jag ber att få önska er alla en finer första novemberdag! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

majlar
2012-11-01 12:57
#10

Men jag blir så rörd. Vad ni är gulliga. Ni har gjort min dag. Kram till er allihop. Och tack.

[GunillaF]
2012-11-01 12:58
#11

Tänker på dig och din lilla mamma, Majlar. kram!Kyss

smilax
2012-11-01 14:15
#12

God eftermiddag!

Fina bilder och jag fastnade extra för din bild Gunilla, härlig sämning i den.

Majlar: Skickar en kram till dig idag!

Här hemma blir det fortsatt tvätt och städning efter att vi förhoppningsvis fått bort de slibbiga skabbkrypen och sen väntar jag på att få alla nyttiga kosttillskott som jag beställt men det tar nog någon dag till.

 Tack Frodig för all hjälp med att ta reda på vilka tillskott jag ska prova, du fick mig att ta steget direkt och beställa.

Nu ska jag ha lite kattgos med min lite sura stora kattfröken Safir. Hon gillar inte riktigt nykomlingen så det gäller att hon får lite extra egen uppmärksamhet ibland.

Ha en skön första november allihopa!

frodig
2012-11-01 18:06
#13

#12 Glad, lycka till nu med att bli frisk och stark!

Annons:
Upp till toppen
Annons: