Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 641 ggr
[GunillaF]
2012-10-29 07:55

God morgon 29:e Oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla healers!

I dag är det kallt! Minus tolv grader och jag kan inte fatta hur vi står ut när det kryper ner mot -30 för jag fryser så inni bomben redan!

Ha en riktigt bra Måndag och start på veckan!Glad

Annons:
majlar
2012-10-29 08:16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon Gunilla. Fin bild. Det ser kallt ut.

Det var det värsta va fort vintern kom till er. Här lovade dom snö, men vet du vad. Det regnar och skvalar och regnar. Fattar inte hur mycket det finns däruppe.

Idag har vi barnbarn här, så det är redan fullt upp med pyssel och teckningarna bara flyger i luften.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Blommor och blad på sista versen.

[Chakra]
2012-10-29 08:29
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Godmorgon!

Härliga bilder!

Är hos kära syster i Småland, och här är det ett snötäcke på gräsmattan men bara några grader kallt. 

Önskar er en fin måndag!

lenjon1
2012-10-29 09:11
#3

God förmiddag

Blåser kalla vindar här idag men inga minusgrader.

Punktering på däcket - har aldrig hänt mig förut!!!! Och jag är totalt handikappad när det gäller att byta  däck - bedrövligt. Tur att man har snälla  vänner runt sig som kan hjälpa.

Sitter på jobbet och dessa datorer säger jag  bara…nya windows 7 som då plötsligt inte är kompatibelt med andra program vi arbetar med. En timme har jag suttit helt i onödan. Sådant gör mig tokig.

Så jag vet inte riktigt om jag tycker att starten på den här måndagen är så himla kul…

Kram till er alla - det värmer så gott

Lena

Andina
2012-10-29 09:31
#4

Go'Morron allihop!

Och tack för underbara bilder idag igen! Kyss

Här har vi en liten rivig minusgrad - men 5-6 plusgrader ska lyckas hitta hit under dagen sägs det. Jag kan knappt förstå hur man står ut med -12 grader…. än mindre med -30… Det är ett riktigt köldhål du bor i, Gunilla! De närmaste dagarna väntar åtminstone plusgrader - så jag hoppas att minusgraderna håller sig lååångt borta och lääänge nu.

Men Lenjon, vilken start på veckan du fick! Punktering! Ja, här är en till som är helt handikappad när det gäller däckbyte och allt bilmeckande också för den delen. Vad skönt att du kunde få hjälp av vännerna!!! Och jobba i datorn förgäves - arrggghhhh…. Men nu kan väl dagen bara bli bättre efter en så'n start!

Måstejobb väntar på mig idag.

Ha en fin dag allihop -  men flygande teckningar, med systrar och bröder och vad ni än gör idag! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

frodig
2012-10-29 10:12
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Godmorgon på er allesammans!

Burr,burr för 12 minus, hoppas dom 30 dröjer länge iallafall Gunilla. Och regn, regn regn - det får väl så lov att ge sig snart Majlar, men härligt med dom livliga barnbarnen iallafall.

Vi har förärats med ett högtryck som just idag håller på att klinga bort. Så nu mulet och några vilsna glesflingor som faller lite snett hit och dit.

Så vackra bilder ni har förärat oss med idag, kanske en tröst när däck och datorer strular Lenjon Glad.

Här ligger det också måstejobb och väntar Andina, men en tretår tänker jag allt bjuda mig på först.

Gårdagens senpromenad bjöd på härliga upplevelser i skogen, så dom tänker jag roa mig med under arbetet idag.

Lycka till med dagens bestyr alla ni som tittar in här Glad!

Toyan
2012-10-29 15:13
#6

God middag!

Här gick vi från 4 minus och frostvitt överallt till regn, blåst och 3 plus, snacka om väderomslagFörvånad

Så vackra bilder ni bjuder oss, vintern är också vacker  Glad Tänk om det bara blev max 10 minusObestämd Nää,,ska inte klaga, vi är befriade från jordbävningar, tsunamis, vulkanutbrott och annat elände, vill nog inte bo nån annan stansGlad

Ha en fin fortsättning på dagen.

Annons:
wellma
2012-10-29 17:07
#7

God Eftermiddag !

Uch 12 minus,så kallt har vi inte fått men mycket snö hela dagen så nu är det ljust och vacker därute.

Önskar er en skön fortsättning på kvällen Glad

Indiania
2012-10-29 22:53
#8

Godkväll på er alla!

Vilka fina bilder ni bjuder på!

Här har det regnat och blåst hela dagen och det är alldeles svart ute.Hoppas ni haft en bra dag och passar på att säga Godnatt till er som är uppe!

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
2012-10-29 23:42
#9

God kväll.

Nu ser det annorlunda ut på termometern mot i morse.

0 grader och snön vräker ner!

Jag vräker mig i sängen och drar täcket över huvudet och inväntar John Blund!

Natti!Glad

Andina
2012-10-29 23:54
#10

Suss Gott säger jag också! Snart tror jag att John B hittar hit också…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Upp till toppen
Annons: