Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 313 ggr
majlar
2012-10-28 08:20

God morgon 28 oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla sköna. Här skiner solen ljungen glittrar. Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Annons:
frodig
2012-10-28 08:28
#1

Godmorgon Majlar!

Japp Skrattande, idag tar vi två morgontrådar för säkerhets skull.

Vintertiden har ju börjat idag, och kroppen kan känna sig lite på kant med tillvaron, precis som du visar på bilden Majlar Flört.

Så, nu vet vi iallafall att vi inte glömmer bort att heja på varandra, för nu har vi två chanser Kyss, denna söndag i sena oktober!

frodig
2012-10-28 18:22
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Hej igen Majlar! Jag hoppas du haft en bra dag.

Jag glömde ju tacka dig imorse för dina fina rader Kyss, som poesi blir dom i mina öron, "Här skiner solen ljungen glittrar." så vackert.

Och så dina omtänksamma, ofta återkommande, kanske är dom alltid där… …"var rädda om varann." Det ligger mycket omtanke i dom. Tack för att du förmedlar det till oss.

En Stor Kram till dig Kyss!

stenen på bilden är en healingsten, som man kan sitta på och må riktigt gott.

majlar
2012-10-28 19:01
#3

Tack gulliga frodig. Vi skrev nästan samtidigt, imorse. Har umgåtts hela dagen med mina små barnbarn, och hej på. Det är fantastiskt, ena stunden stor lycka med sång och glam, sekunden senare trillar tåren från kinden, då storasyster visar sitt övermod. Som tur är så är dom för det mesta sams. Den stenen skulle jag gärna prova nångång. Fast jag tror att det mesta i naturen sänder ut healing. Det är bara att ta emot. Kram tebaks.

[GunillaF]
2012-10-28 19:08
#4

SkrattandeMen oj, fanns det två trådar…

God kväll i stugan säger jag då!

Upp till toppen
Annons: