Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 532 ggr
frodig
10/28/12, 8:17 AM

Godmorgon 28 oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon på er denna första dag med vintertid igen!

Det är lite krångligt för kroppen att ställa om sig från sommar- till vintertid tycker jag.

Utanför fönstret skiner solen och det glittrar fint i alla frostkristaller. Ännu ett dygn med högtryck. Härligt, härligt!

Gårdagens eftermiddagspromenad bjöd på detta släpande ljus inne bland träden Glad!

Annons:
lenjon1
10/28/12, 8:22 AM
#1

God morgon Rore…och alla andra som tittar in…

Här har vi också frost utanför fönstret. Och solen är framme - visst är det härligt!

Ha en go söndag vänner

kram

Spanaren
10/28/12, 8:26 AM
#2

Godmorgon alla mina vänner Glad

Svårt att ställa om sig till vintertid … nej det är den tiden som vi egentligen skulle ha året om. Känns bäst för kroppen!

Ha en bra dag/kram

Ps Dubbla morgoninlägg och säger hej till Majlar här inne

Spanaren
10/28/12, 8:26 AM
#3

Fint foto Frodig Glad /kram

frodig
10/28/12, 8:34 AM
#4

#3 Tack Spanaren Glad.

Så känner jag också, att vintertiden passar mig bäst och skulle också vilja ha den hela året Glad.

Så för mig är det bara själva omställningen som ställer till problem Oskyldig

#1 Lenjon, jag gissar att Rore snart kommer in här och säger godmorgon också Flört.

Puss på dig Kyss!

[GunillaF]
10/28/12, 10:50 AM
#5

God förmiddag.

Trött och seg efter fest och nattsudd igår. Men kul var det!

Här skiner solen och värmer en liiiten aning efter nattens -12 grader.

Ha en bra Söndag!Glad

frodig
10/28/12, 11:08 AM
#6

Ha en fin vilodag nu då Gunilla, efter den lyckade festen Kyss.

Annons:
Toyan
10/28/12, 11:11 AM
#7

En god morgon till er alla!

Så kallt ni har Gunilla, här var det 4 minus när jag gick upp, solen lyser, himlen är blå och marken frostvit, underbart vackertGlad

Kännd bra att vi återgått till normaltid, tycker sommartid är ett onödigt påfund.

Ha en riktigt fin söndag alla healersGlad

lenjon1
10/28/12, 11:14 AM
#8

Frodig - jag är vimsigare än vanligt….fick för mig att det var Rores tråd jag läste…men det var kanske någon annanstans?

God middag säger jag i alla fall nu…till er alla

kram

frodig
10/28/12, 5:41 PM
#9

#8 Vi tillhör nog samma klubb Lenjon - Vimsigklubben - jag får riktigt hålla i mig ibland för att jag inte ska gå vilse mellan hjärnvindlingarna Foten i munnen, så jag kände bara liksom igen mig så bra så. Kram på dig Glad.

#7 onödigt var ordet ja, jag håller med dig Toyan att det känns onödigt med sommartid.

Jag skulle verkligen helst vilja ha vintertiden/normaltiden hela året Glad!

frodig
10/28/12, 6:41 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Jag tog en sen promenad innan mörkret kom, och på väg ut ur skogen upptäckte jag den stora månen där på himlen Glad.

Upp till toppen
Annons: