Annons:
Etiketteraurachakra
Läst 1254 ggr
Sagha1233
2012-10-27 18:24

Kan jag se den bättre?

Hej, jag undrar om man kan lära sig se auran bättre. Jag kan bara se det ljusa vita runt någon och om jag ska se den så måste jag titta länge på personen innan det händer någonting. Kan jag lära mig att se färgerna? Jag ser dem aldrig. Bara den vita. Är det någon som vet hur man kan göra, eller är det bara något man kan?

Annons:
[GunillaF]
2012-10-28 19:10
#1

För vissa går det lättare att se färgerna om den du ska titta på sitter mot vit bakgrund. Man får träna och prova sig fram. Lycka till!Glad

Maya_Piraya
2012-10-29 13:26
#2

Den här hemsidan har väldigt bra tips! Länk

Lycka till med ditt auraseende! :D

Andina
2012-10-29 14:36
#3

Jag ser så gott som aldrig några färger i auraenergin heller, endast det starkaste, vita närmast kroppen. Däremot kan jag känna auran oftare. Jag har aldrig försökt att öva upp mitt auraseende, så jag vet inte heller om det går att öva upp förmågan - men det borde ju gå, eftersom man kan öva upp sitt 'energimedvetande' på så många andra sätt.

Lycka till med ditt auraseende! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Sagha1233
2012-11-01 12:57
#4

Tack så mycket för tipsen :-) Jag ska öva på det

Anniina
2012-11-15 14:09
#5

Jag har faktiskt planer på att måla om min vita lägenhet då jag ser färgerna väldigt tydligt, tyvärr jag jag svårt att säga hur då jag har det naturligt och har inte övat fram det alls, vill däremot lära mig tolka dem bättre:)

Prova att slappna av, eller tom meditera, när du är helt jodad och öppen så öppna ögonen, då brukar luften ha en flimmrande energi och färgerna för mig blir mycket starkare…

prova ifall det hjälper dig se dem bättre, tänk inte på något utan fokusera på andningen och känn tacksamhet, då brukar änglarna ge mig healing som jag tolkar det iaf när man ser energier i olika färger fyllas på :)

MVH

Upp till toppen
Annons: