Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 765 ggr
[GunillaF]
10/25/12, 7:38 AM

God morgon 25:e Oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon. Upp och hoppa!

Jag hoppade iaf till när jag tittade på termometern. -5 grader och inte har jag satt på motorvärmaren heller. Det glömde jag i gårkväll när jag kom hem från seansen med Oona. Hoppas bilen startar ändå nu då!

Ha en bra Torsdag alla healers!Glad

Annons:
frodig
10/25/12, 8:11 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Tack för ljuset Gunilla Glad!

Hoppas bilen gick igång utan motorvärmare.

Godmorgon på er allesammans, visst har jag också hoppat opp idag, och jag upptäckte modiga fyra minus där ute!

Vi har ovanligt nog hamnat i ett högtrycksläge här, så dagen lär bli finfin Glad.

Sköt om er och lycka till med dagens bestyr!

[rore]
10/25/12, 8:22 AM
#2

God morgon på er FlickorKyss

Här är det en modig minus grad, vad paff jag blev. För jag tyckte det var så skönt ute,,*är nog inte riktigt vaken ännu*

Godmorgon på er andra flickor och pojkar som kikar in under dagen.

Inatt har jag drömt så snurrigt så jag får inte ordning på någonting,, men symboler och små fragment vimlar runt i huvudet på mig. Kanske finner de sitt sammanhang så småning om.

Ha det så gott!

Toyan
10/25/12, 8:30 AM
#3

God morgon till er!

Tack för fina bilder, här är det frostigt och nästan 1 minus, ser ut att bli en fin dagGlad

Nu är det jobbdags.

Önskar er en fin dag!

wellma
10/25/12, 8:39 AM
#4

God Morgon Glad

majlar
10/25/12, 8:41 AM
#5

God morgon alla. Fina bilder i tråden.

Här har det regnat och allt är som det ska.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[Chakra]
10/25/12, 9:11 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Godmorgon!

Den sista vackra krasseblomman….

Annons:
ludde1
10/25/12, 9:14 AM
#7

God morgon alla.

Fina bilder .

Kall o mulet. Nu är det inte länge förrän snön är här.

Ha en fin dag alla.

Andina
10/25/12, 9:15 AM
#8

Go'Morron allihop! 
Och tack för härliga bilder! Kyss Frodig, vilken helt underbar plats du hittat! Jag blir alldeles "yr" av den - allting flödar ju i virvlar!

För en liten stund sedan hade vi inga grader alls, + - 0. Men vi ska nog föräras en eller annan grad under da'n i alla fall. Kallt och fräscht! Och veden får göra sitt.

Hoppas bilen inte trilskade imorse, Gunilla! Själv har jag ingen motorvärmare alls, så få se vad den säger idag…

Datorjobb 'hägrar' idag igen… Men först en påtår till, va'…!?

Ha en fin torsdag allihop - hela da'n! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

frodig
10/25/12, 10:23 AM
#9

#8 Haha Andina, håller med dig, man kan bli yrslig där för energierna är så starka, och så är jag ju väldigt svag för virvlar ju Oskyldig.

Nu ska jag ta tretår på trappen ute i solen, invirad i en go pläd, sen "hägrar" mina pappershögar här inne Cool.

Indiania
10/25/12, 10:34 AM
#10

Godförmiddag gott folk!

Det var bara ett par grader varmt ute när jag kom upp.

I går var jag ute i regnet ett par timmar på Volvobussars manifestation, det var roligt att så många deltog vi var ca 1000 personer i vår lilla stad.

Lo,s Karl-Petter Torwaldsson var en bra talare, vi måste värna glesbygden skulle vi mäta oss med Stockholms folkmängd skulle 30.000 varslas med det händer inte för där finns regeringens stöd.

Nu är det solsken ute och ha en härlig torsdag! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
10/25/12, 11:07 AM
#11

#10 Hoppas dom tar sitt förnuft till fånga och ändrar sig. Vi får skicka goda tankar till dom som beslutar.

Kram

Indiania
10/25/12, 11:10 AM
#12

#11 Ja Majlar det får vi göra! Kyss Kram tillbaka!

Man undrar ändå vart Sverige är på väg?

" Var nära naturen - var när dig själv "

smilax
10/25/12, 11:25 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

God förmiddag alla!

Här skiner solen men det är frostigt på taken i skuggan. Känner mig bättre idag och ska strax iväg till apoteket och hämta ögonsalva till katten. Känner mig som stamkund på apoteket Glad

Härliga bilder! Frodig jag fastnade också för din bildGlad

Indiania: Fortsätter att hålla tummarna för att det ska gå bra för er.

Här är min lilla sura kattfröken Lizzie som inte riktigt gillar sin tratt. Men nästa sekund sprang hon runt som en tok och lekte och brydde sig inte om den alls.

Ha en härlig dag i det fina vädret!

Annons:
Indiania
10/25/12, 11:48 AM
#14

#13 Så söt din lilla Lizzie är, hoppas hon snart skall bli bra i sina ögon.

Tack Smilax för du håller tummarna! Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

smilax
10/25/12, 11:54 AM
#15

Indiania: Hon är både nykastrerad, chipmärkt och öronmärkt men har lite problem med ögonen också så hon ska få salva i dem. Tur att hon är kattunge så hon tar det med jämnmod och är pigg och glad nästa sekund i alla fall :-) De är underbara de små pälsklingarna.

Indiania
10/25/12, 12:21 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

Ja visst är de underbara våra pälsklingar.GladHär kommer en bild på min Oscar! Han är två år på bilden, nu är han 6 år.

" Var nära naturen - var när dig själv "

smilax
10/25/12, 1:21 PM
#17

Indiania: Åh vilken underbar kisse! Älskar svarta katter men konstigt nog har jag aldrig haft någon själv. Ge honom lite gos från mig.

wellma
10/25/12, 3:53 PM
#18

Kyss Ååå vilka gullemissar i tråden så goa så båda två Kyss

Smilax det är märkligt det där dom vänjer sig fort vid struten och accepterar ganska snart.Men nog springs det in i saker i början och det där med att äta blir en konst.Men dom är duktiga som anpassar sig så fort .

Bytte till en ny sand och har försökt samma tidigare men se det gick inte, igår satte sig både Tudor och Noah och gjorde två prydliga högar på golvet i badrummet och Philippa och Mose var sura,vad hände matte ger vika och kör den sand som dom är vana med Skrattande

frodig
10/25/12, 4:54 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#19

Jag håller tummarna för er Indiania, och vilken mäktig manifestation ni gjorde!

Nu går dagen mot kväll här och jag har varit ute och fångat dom låga solstrålarna i väster.

[rore]
10/25/12, 4:59 PM
#20

Wow! Tjusig bild FrodigGlad

Annons:
Indiania
10/25/12, 6:22 PM
#21

Tack Frodig! Skrattande Det kändes mitt uppe i allt skönt att vara med!

Säger som Rore vilken underbar bild! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
10/25/12, 6:23 PM
#22

Vacker bild igen, Frodig! Här syns inte solen till alls längre… Men då får det bli lite tända ljus och smålampor istället. Lite myspys.

Håller tummarna för att Manifestationen ger positivt resultat också, Indiania! Det är så tråkigt med alla nerdragningar nu lite överallt! Och bakom nästan varje liten nerdragning finns en människa vars tillvaro ställs på ändan…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
10/25/12, 6:41 PM
#23

Tack Andina för du håller tummarna!GladJa hoppas de rätta käpaartagen kommer fram, det går som en våg genom vårt land med dessa nerdragningar!

" Var nära naturen - var när dig själv "

frodig
10/25/12, 7:27 PM
#24

Va roligt att ni tyckte om bilden. Tack och kram på er alla tre Kyss!

Upp till toppen
Annons: