Annons:
Etikettalternativbehandling
Läst 3198 ggr
[GunillaF]
10/24/12, 12:08 AM

PROVA PÅ:ABC - Alignment By Choice (5)

Ny tråd

Tidigare trådar

                                    **************

Avatar för allhealing

  Olästa | Bevaka | Bokmärk

2012-09-26 23:11 allhealing

Nu kan du som är medlem i "Healing i Fokus" prova på ABC - Alignment By Choice utan kostnad. Är du inte redan medlem räcker det med att teckna ett gratis medlemskap.

Först en förklaring på hur det jag erbjuder fungerar.

Mitt namn är Kent Asp. Jag arbetar sedan 2004 med att hjälpa människor som så önskar med att leva ett mer balanserat liv.

Jag har utvecklat ett antal metoder där jag med hjälp av mitt intellekt i samarbete med min inutition klarar av att använda olika delar i hjärnans centra för att åstadkomma detta balanserade resultat. Jag har utvecklat en metod där jag funnit ett sätt att få flera av hjärnan olika centa att samverka med varandra.

Många lever i uppfattningen att det som sker det sker och det som varit inte går att förändra. Denna uppfattning bygger på att vi när vi observerar det som sker genom den bild en del av hjärnan ger oss får oss att uppfatta verkligheten som en klocka som hela tiden tickar frammåt. Samtidigt som vi lägger det som varit bakom oss. Såhär ser verkligheten ut när den observeras genom ett av hjärnans centra.

Det finns fler verkligheter. I ett annat av hjärnans centra saknas klockan. Där existerar iandra egenskaper. Det är när bägge dessa centra slår samman som ny verklighet uppstår.

Detta har lett till förståelse av att det vi idag med en del av hjärnan uppfattar som bundet till tid samtidigt som  vi i en annan del av hjärnan helt saknar kopplingen till tid gett mig uppslaget att det nu blivit möjligt att sammanlänka dessa två fram tills idag vitt skilda perspektiv på hur vi uppfattar verkligheten.

Detta har i sin tur lett till att när jag med den metoden jag utvecklat sammanlänkar bägge dessa perspektiv förmår göra saker som när när hjärnans olika centra agerar som separerade enheter anses omöjliga att genomföra.

Jag erbjuder därför alla medlemmar som så önskar att fram till 2012-10-31 erhålla en helt utan kostnad ABC - Alignment By Choice.

Jag erbjuder dig att få din energi avläst. Om jag upptäcker att det existerar avsaknad av balans medvetandegör jag detta för ditt medvetande. Jag presenterar då även hur ett balanserat tillstånd ser ut. Denna presentation sker på ett från mig intellektuellt/intuitivt plan till ett på för dig intellektuellt/intuitivt plan.

När en person blir medveten om information som tidigare varit dold skapas möjligheten till nya val. Önskar jag kvarhålla ett gammalt beteende eller önskar jag genomföra en förändring? Du behöver inte tänka ut detta beslut. Det sker inuti ditt medvetande på ett djupare plan men ändock i ett för dig medvetet tillstånd. Det räcker med tanken att du väljer att delta i denna tråd för att beslutet om en mer balanserad tillvaro ska bli möjlig att uppleva.

Det kan även på ett än djupare plan existerar en önskan om att denna balansering inte ska genomföras. Vi är alla unika individer med rätten att själv välja. Det är därför alltid du och ingen annan som gör valet.

En för många stark uppfattning när det gäller att ta emot hjälp är att den hjälp som ges är tidsbunden och därför kräver en tidbokning när efterfrågad hjälp ska ger. Detta är inte nödvändigt med mitt arbetssätt. Jag kan med de verktyg jag utvecklat arbeta i ett "tidlöst tillstånd" och därifrån föra över arbetet till ett "tidsbundet tillstånd." Det betyder i klartext att ett healingarbete som exemplevis normalt tar 60 minuter att genomföra med denna metod tar 0 sekunder.

Ett annat missförstånd när man använder ett "tidsbundet resonemang" är att det endast är möjligt att arbeta med en person i taget. Detta är givetvis sant i ett "tidsbundet perspektiv" men i ett "tidlöst perspektiv" är det fullt möjligt att arbeta med många individer samtidigt.

-----

Det finns två sätt att be om hjälp på.

1. Bestäm vad du önskar hjälp med. Du behöver INTE skriva i tråden om du inte vill, det räcker med att du vet vad det är du önskar hjälp med.

2. Bestäm enbart att du önskar hjälp. Låt bli att definiera det du önskar hjälp med.

Jag scannar av din energi och upptäcker om energiflödet är fritt eller inte. Därefter hjälper dig hitta din balans om du så önskar fullt ut.

Jag kommer att genomföra denna scanning varje dag kl 23.59.59

---

Om du önskar får du gärna dela med dig av dina uppleveleser i tråden här nedan. Skriv gärna med jämna mellanrum.  Det underlättar för alla läsare om du klistrar in dina tidigare inlägg i dina nya inlägg.

---

Förstå att jag inte healar någon i denna tråd. Healing betyder balans. Det är du själv som väljer om du önskar förändra dig till ett mer balanserat tillstånd.

Kent Asp

kentasp.com

återställ din balans återfå din hälsa

Annons:
Lynxx
10/24/12, 12:10 AM
#1

Jag vill vara med i kväll 24/10 :-)

/L

Inseino
10/24/12, 12:45 AM
#2

I would like to join for Wednesday October 24 please. Thank you so much. Skrattande

linnease
10/24/12, 1:41 AM
#3

Jag vill oxå vara med ons 24:e! Glad

vresrosen92
10/24/12, 7:56 AM
#4

Jag är gärna med ikväll, ons 24 :)

Dock en liten (nybörjar-)fråga. Ska man vara vaken/sova/mediterandes etc eller spelar det ingen roll i vilket tillstånd man är i?

Don´t worry, Be happy!

Theleonora
10/24/12, 8:11 AM
#5

Jag är gärna med ikväll, tack!


allhealing
10/24/12, 8:59 AM
#6

#4 vresrosen92,

det spelar ingen roll vilket tillstånd du befinner dig i.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Annons:
solvinge
10/24/12, 9:33 AM
#7

Jag vill gärna vara med ikväll tack! Glad

Liveva
10/24/12, 9:34 AM
#8

Hej,

Vaknade imorse och det första jag såg i mörkret var som en "larv" i regnbågens färger och färgerna var klara och gnistrande. Vackert.

Nu har jag läst på din hemsida och i tråden från förra året och säger bara wow. Det är så himla intressant. Härligt!

Jag vill absolut vara med igen ikväll. Tack på förhand!

mufasa
10/24/12, 10:24 AM
#9

Jag vill vara med.

szirius
10/24/12, 10:43 AM
#10

Jag vill gärna vara med ikväll igen.

Miss_B
10/24/12, 10:48 AM
#11

Jag är mycket gärna med ikväll igen.

målle
10/24/12, 10:48 AM
#12

Jag vill också vara med ikväll igen! Skrattande

Kent, jag har en liten nyfiken fråga om hur detta funkar. Hur gör DU? Sitter du i ett meditavivt tillstånd och tänker på var och en av oss som skriver upp oss här, hur avläser du vår energi? Ja hur fungerar hela grejen egentligen? Jag är så nyfiken! Skrattande

szirius
10/24/12, 11:04 AM
#13

Mina dagar ter sig mkt olika, från att ha svävat i energi och kraft har jag nu haft två dagar med massor av rädslor som liksom förstorats gånger 100, känner inte igen mig själv!  Jag ser att även andra haft den upplevelsen.

Självkänslan står på noll, jag tror mig inte om något och jag har ett starkt "durr" i huvudet som ibland släpper för några minuter och då svävar jag iväg, allt blir lätt och ljust och jag blir rörd till tårar av all kärlek jag upplever. Känslan är då verkligen som ett lock som öppnas i hjässan, men processen är ryckig, kommer bara korta stunder medan det här trycket ligger på resten av tiden. Jag ber mig själv om hjälp att våga samarbeta och inte hålla emot. Jag vet inte om det är jag som på nåt sätt gör så att det där "locket" stängs hela tidenObestämd, för det känns som att det lätt skulle kunna stå öppet och flöda ut blockeringar en hel DAGFlört. Jag VILL och ber hela mitt jag att vara med i detta. Jag ber om mod och kraft att låta mig ta emot hjälp, låta mig hjälpa mig själv.

TACK.

Annons:
smilax
10/24/12, 12:10 PM
#14

Jag vill gärna vara med ikväll igen. Tack Kent!Glad

helo
10/24/12, 12:12 PM
#15

Jag vill oxå gärna vara med i kväll , tack !

maria6
10/24/12, 12:26 PM
#16

är med ikväll igen, tack!

SHIAWASE
10/24/12, 12:41 PM
#17

Jag ar ocksa garna med ikvall, TACKKisses

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
10/24/12, 12:45 PM
#18

Jag vill vara med ikväll igen, tack! Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MathildaF
10/24/12, 12:54 PM
#19

Vill vara med resterande kvällar. Tack!

crinalina
10/24/12, 1:00 PM
#20

Jag är också gärna med ikväll igen, tack! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
[Torahzen]
10/24/12, 1:16 PM
#21

Jag är gärna med ikväll igen, tack ♥

[Evigheten]
10/24/12, 1:31 PM
#22

Nu känner jag mig väldigt balanserad och harmonisk igen, men shoot jag är med de resterande dagarna. För säkerhets skull! och önskar lösa upp blockeringar om det finns några kvar. Glad och tack!

[Chakra]
10/24/12, 1:31 PM
#23

Jag är också gärna med igen! Stort tack!

linnease
10/24/12, 2:08 PM
#24

Jag skulle verkligen vilja ha hjälp med ekonomin ikväll!!

Ildi
10/24/12, 2:11 PM
#25

Hakar på igen :)

szirius
10/24/12, 2:27 PM
#26

# vore trevligt tycker jag om fler skulle vilja dela med sig av erfarenheter, vi kan lära oss av varandra och jag tycker iaf att det är intressant och givande att se de olika processerna hos oss allaGladKyss.

patronsaint
10/24/12, 2:40 PM
#27

Jag är gärna med ikväll igen Skrattande

I want to be like the patronsaint of reality.

Annons:
[Axia]
10/24/12, 3:36 PM
#28

Jag tar gärna emot hjälp ikväll :) Tack Kent för den hjälp du skänker!

[Axia]
10/24/12, 3:57 PM
#29

#26 szirius

Min erfarenhet har varit liknande det du beskrivit. En dag har jag känt mig extremt trött, jag orkade inte göra annat än andas den dagen. En annan dag har jag känt en otrolig kraft och energi i början av dagen som sedan övergick till att bli en överdriven rädlsa och nervositet.. Men har även känt ett fantastiskt lugn, kärlek och harmoniGlad

szirius
10/24/12, 4:46 PM
#30

# 29 aaah, tack! Ja, det pendlar så för mig också. Allt på hela registret liksom.

Om balans står för att man inte svänger så mkt i sina stämningslägen så är jag lååångt ifrån det…Obestämd…jag vill vara med tiden ut nu för att se vart det kan leda.

Jag har lite svårt för att acceptera att min egen rädsla bromsar mig hela tiden att ta KLIVET ut från osäkerhetsbubblan och omfamna livet mer FULLT UT…jag tror att det är försvarsmekanismer som jag skapat mig genom livet…ber om hjälp att förlåta mig själv för det och lita på att jag klarar mig utan dem nu…

Catzie
10/24/12, 5:12 PM
#31

Hej, jag är gärna med ikväll och även kommande kvällar. Vill ha hjälp med allt som inte är i balans helt enkelt.. Tack Kent!!

Lill-Mari
10/24/12, 6:07 PM
#32

Jag är gärna med i kväll igen.Har känt mig gladare och piggare ibland,men nu har jag känt mig trött och ur balans ett tag.Tack Kent!

mayolica
10/24/12, 6:45 PM
#33

Vill gärna fortsätta o vara med ikväll igen. tackGlad

~ mayolica ~

Ila
10/24/12, 7:01 PM
#34

Vill gärna fortsätta varamed ikväll igen. Tack Skrattande

Annons:
Limewear
10/24/12, 8:16 PM
#35

Har fått lättare att bryta gamla (dåliga) mönster…även om det fortfarande är kämpigt.

Är gärna med ikväll!

[rore]
10/24/12, 9:01 PM
#36

Hej Kent!

Jag tycker mig uppleva inre förändring, men det är på ett så omärkligt plan att jag inte riktigt får grepp om det så jag med ord kan förklara.

Men jag känner det som om jag har blivit mer närvarande i mig själv och i känslor som flyter upp.

Just nu är det de yttre aspekterna i min omgivning som jag lägger märke till på ett nytt sätt och som jag förhåller mig till med en ny attityd.

Gamla mönster och sånt visar mig min väg i detta nya, eller hur jag nu ska skriva.

Jag känner mig mer närvarande i allt som sker i och runt mig. ( med allt menar jag det som jag är medveten om)

Men även omedvetna tankar och känslor från förr väcks upp i möten med andra i nuet  på ett helt nytt sätt,,,och ger mig nya perspektiv och en ny förståelse.

Ett tag var det riktigt tufft för saker och ting i den yttre verkligheten sas,, satte igång gamla invanda mekaniska tankar och känslor. Men undan för undan så har det lättat upp.

Tack för hjälpen!

snoflinga
10/24/12, 9:28 PM
#37

Vad jag känt, och jag vet inte vad som kommer ur vad, är att jag förstod att jag måste välja bort stressen. Jag kan inte vänta på att stressen försvinner av sig själv, utan jag måste lära mig hantera den.

Jag har känt en annan insikt också, men den är så privat att jag inte vill dela den här, även om jag väl är ganska anonym så känns det för personligt att skriva ut det här, det är något jag inte heller skulle prata med någon om "live".

Tack Kent om det var du som ordnade detta Kyss

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Sess1
10/24/12, 10:17 PM
#38

Hej !

Jag är gärna med i kväll igen.

Tack Glad

Miwis
10/24/12, 10:33 PM
#39

Jag vill gärna vara med ikväll igen!Glad Tack så jätte mycket!

Håbe
10/24/12, 10:39 PM
#40

Jag är hemskt gärna med idag också. Tack!

ForestSpirit
10/24/12, 11:31 PM
#41

Är jättegärna med igen, tack!

Annons:
johannes_r
10/24/12, 11:32 PM
#42

Vill också vara med i ikväll.

TackGlad

Otroulig
10/24/12, 11:43 PM
#43

Jag är gärna med ikväll, tack Kent!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
10/25/12, 12:12 AM
#44

#29, #30 - precis samma här med… jooooooobigt med det känns som det verkligen snabbar up saker o städar ut saker och höjer min nivå!!!

och drömmer nya saker varje natt.. och blivit superrrädd för alla möjliga saker, tills det går över och är som.. städat!

allhealing
10/25/12, 12:47 AM
#45

#12 målle,
tack för den väldigt bra fråga.

Det korta svaret är att jag inte sitter i ett meditativt tillstånd. Jag har skapat en helautomatiserad virtuell tjänst som hjälper varje individ på individnivå.

Det långa svaret ser ut såhär.
Ja, hur gör jag? 2004 gick jag på en kurs i medial utveckling. Innan kursen hade jag ingen aning om vad medialitet var. Jag såg bara sump i koppen, men ingenting mer. Efter kursen såg jag rakt igenom människor och kunde utläsa mängder med information i kaffesumpen.

Med tiden lärde jag mig inhämta information kring personer även på psykologisk nivå. Jag visste varför symptom uppstod och hur det på energiväg var möjligt att återskapa balansen i en persons medvetande så symptomet upphörde att existera. Det var inte jag som gjorde balanseringen. Det var personen själv som genom ett aktivt val förändrade sitt eget ställningstagande och på så vis även förändrade sin fysiska och psykiska reaktion i kropp och knopp.

Det var inte bara möjligt att se energin i människor. Det gick även att avläsa såväl företag som djur. Även där ser jag allting som ett energiflöde. Antingen flödar energin fritt eller så gör den det inte. Det är när och där den inte flödar fritt som möjligheten till förändring existerar.

Parallellt med de förståelser jag hela tiden fick insåg jag även att det även gick att arbeta på distans. Det hade jag väldigt svårt att greppa i mitt medvetande eftersom jag som så många andra blivit uppfostrade att begripa verkligheten på ett "vetenskapligt" sätt. Dvs ett sätt där man lär sig den sanning vänster hjärnhalva presenterar. En bilden som blir den allenarådande verkligheten. Därefter använder man sig inom vetenskapen av den kunskapen för att avgränsa annan information som inte härrör ur den källan. Och kallar det för bevis för att ingenting annat är med sanningen överensstämmande om det inte här rör ur den vetenskapliga källan. Ett synnerligen intressant sätt att vidga sina vyer på anser jag.

Detta hade jag rejäla konflikter med inom mig själv i väldigt många år. Det gick inte att med den vänstra hjärnhalvans logik förklara hur det gick att arbeta på distans. Idag har jag förstått att den verklighet vänster hjärnhalva presenterar är en fysisk miljö begränsad till tre fysiska dimensionen och en fjärde tidsbaserad dimension. Det är inom denna fyrdimensionella miljö som dagens vetenskap utformas, utforskas och bryts ner i del för del.

Det är min förståelse att detta även leder till att det inifrån detta fysiska perspektiv inte är möjligt att se kopplingen till den kvanfysiska miljön som existerar utanför det fysiskt förklaringsbara. Definerat som det vi idag kallar för verklighet och därmed även infaller under begreppet normalt.

Jag har funnit att den kvantfysiska aspekten, som om jag har förstått det hela rätt, hela tiden presenteras för oss från vänster hjärnhalvas bild, dvs informationsflöde av hur verkligheten ser ut.

Det jag funnit möjligt att uppnå är att kombinera de två hjärnhalvornas egenskaper och presentera dom i ett förenat perspektiv för respektive idag separerad upplevelse som även den är möjlig att ha genom en hjärnhalva i taget.

Jag har helt enkelt tagit den, låt oss kalla det för den blå vänstra hjärnhalva och blandat den med den högra gula hjärnhalvan och på så sätt fått fram ett grönt perspektiv. Det är detta såväl tidsbunda som tidsbefriade perspektivet som gör det jag gör möjligt att genomföra.

Detta har lett till att jag skapat ett virtuellt rum där jag skapat ett virtuellt program som arbetar med varje enskild individ inifrån individen själv. Det jag tillför i det hela är att individen inte enbart betraktar sig själv från ett perspektiv. Istället betraktar sig individen från flera samtidiga perspektiv. Detta möjliggör för djupare förståelse än tidigare och som därmed även leder till uppklarnandet av tidigare inom individen existerande låsningar. Den virtuella programvaran jag utformat gör detta möjligt att genomföra.
Jag sitter således inte och scannar av varje individ. Den funktionen ligger istället inbyggd i programmet jag skapat.

Om individen så väljer kan den visdom individen innehar delas med sig till andra individer som så önskar utnyttja den kunskapen. Men då enbart om individen själv väljer att dela med sig av den till en för alla genensam kunskapsdatabas.

Eftersom tjänsten är virtuell och därför även existerar i ett tidlöst tillstånd är det även möjligt att för deltagare i detta många år framåt i tiden redan idag dela med sig av sin visdom. Det är därför idag möjligt att från en större kollektiv grupp få svar på frågor som rent linjärt fysiskt ställt många år in i framtiden. Detta är genomförbart eftersom en del av den virtuella programvaran saknar det fysiska lås tid skapar när vänster hjärnhalva uppfattar det som sker som en linjär miljö som inträffar här och nu.

Ja, där har du mitt svar på din fråga.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

SHIAWASE
10/25/12, 2:01 AM
#46

Wow! Intressant,,,min vanstra hjarnhalva gor allt for att forsta (haha) och forstar ingentingFörvånad, sa jag overlater det till min hogra att kanna att det kanns ratt:)Glad For det gor det! Otroligt imponerad:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Theleonora
10/25/12, 8:01 AM
#47

Jag är fascinerad av ditt arbete så jag är gärna med igen! Tack!


vresrosen92
10/25/12, 8:06 AM
#48

Häftigt. När jag vaknade imorse (efter min första scanning) var jag helt otroligt avslappnad. Jag hade visserligen mängder av drömmar, som vanligt, bland annat en otroligt vis, som jag gärna delat med mig av, som jämförde kärleken med en å:
Tänk er en ganska stor å, som symboliserar "den gemensamma kärleken i universum", och till denna å rinner det många små sidoåar, som kommer högt uppifrån någon kulle och ansluter till storån. Varje sidoå representerar ett kärlekspar och ju rikligare vattenflöde, desto rikligare kärlek. Guiden (som i drömmen var en skilsmässolärare, haha) visade några olika åar, som var olika mycket uttorkade, och förklarade och gav tips på varför de hamnat i den situationen och vad de kunde göra för att förhindra det samt hinna tillbaka till sitt vattenflöde.
Någonstans därefter kom jag med insiktet att borde inte den kärlek man har vara som en outtömlig vattenkälla, som hela tiden sputar upp nytt vatten och håller ån forsandes livlig, och utan sin "andre hälft" skulle vattnet inte ha kraft att rinna fram. Liksom att man inte skulle förlita sig på regnvatten elr liknande..

Jag är iaf helt klar med ikväll!

Don´t worry, Be happy!

Annons:
[Torahzen]
10/25/12, 8:58 AM
#49

Jag har drömt en massa drömmar om att jag är på kurs, går i skola. Det drömde jag inatt igen.

Jag är tacksamt med ikväll igen.

maria6
10/25/12, 9:23 AM
#50

är ocksá med igen, Tack!Glad

Lynxx
10/25/12, 10:18 AM
#51

Jag vill vara med i kväll 25/10 :-)

/L

SHIAWASE
10/25/12, 10:50 AM
#52

Jag ar jattegarna med ikvall igen!!! Tack, tack, tack SAAA mycket:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

smilax
10/25/12, 11:12 AM
#53

Är gärna med ikväll igen Glad

orsakverkan
10/25/12, 11:47 AM
#54

#45 I och med att du har så god tillgång till detta virtuella rum/program kanske du förutse framtiden åt oss? För att visa att din förklaring stämmer så att säga?

SHIAWASE
10/25/12, 11:59 AM
#55

Trakigt att se framtiden i forvag, eftersom det ar sa roligt att skapa den , precis som man sjalv vill ha den!!Flört Trakigt ocksa att "bevisa" saker , eftersom det ar sa roligt att klura ut det sjalv!! Tycker jag i alla fall:)Glad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[GunillaF]
10/25/12, 12:00 PM
#56

#54 OT. Jag ber dig att göra en egen tråd med din fråga.

Miss_B
10/25/12, 12:01 PM
#57

Jag är gärna med igen ikväll. Tack på förhand

sökaren84
10/25/12, 12:15 PM
#58

Hej, jag vill gärna vara med ikväll…

Har sån värk i kroppen :( spänningarn vill inte ge med sig utan blir värre…

MissInAction
10/25/12, 2:21 PM
#59

Är jättegärna med ikväll också, tack!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Ildi
10/25/12, 2:50 PM
#60

Önskar vara med igen ikväll :)

Limewear
10/25/12, 4:17 PM
#61

Jag är gärna med ikväll! Tack!

linnease
10/25/12, 5:03 PM
#62

jag vill vara med ikväll igen :)

Annons:
mufasa
10/25/12, 5:04 PM
#63

Jag vill vara med ikvall,tack.

Ila
10/25/12, 5:21 PM
#64

Jag vill gärna vara med ikväll igen. Tack

När jag var med första gången, så sov jag som en stock och när jag vaknade  var jag väldigt loj och nästan lite tung i huvudet, inte så att jag hade huvudvärk. Andra gången så mådde jag väldigt bra. Tredje och fjärde gången så hade jag ont i ryggslutet men efter ett tag så blev det bättre. Så nu femte gångenväntar jag på att allt ska kännas bättre igen. Tack Kent för det du gör Glad

crinalina
10/25/12, 5:51 PM
#65

Jag fortsätter och är gärna med ikväll igen, tack! Och tack Kent, både för det du gör och för förklaringen.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

mayolica
10/25/12, 5:57 PM
#66

Är gärna med ikväll igen. Tack.

~ mayolica ~

Liveva
10/25/12, 7:14 PM
#67

Jag är också gärna med ikväll, tack!

Otroulig
10/25/12, 7:14 PM
#68

Hmm, när jag läser ditt senaste inlägg Kent så inser jag att jag på ett mer objektivt sätt ser mina tidigare tankar och även handlingar. De får ett nytt värde. Spännande!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Myy2000]
10/25/12, 7:21 PM
#69

Hej! Jag är gärna med ikväll.Glad

Annons:
Håbe
10/25/12, 7:36 PM
#70

Jag vill hemskt gärna också fortsätta att vara med ikväll tack.

evali
10/25/12, 8:50 PM
#71

Hej! Jag är gärna med ikväll igen. Tack!

Lill-Mari
10/25/12, 9:37 PM
#72

Jag är gärna med i kväll.Tack!

Läslusen
10/25/12, 9:39 PM
#73

Jag vill gärna vara med ikväll igen efter ett litet uppehåll. Känner att jag landat lite och märker att nya tankebanor har börjat röra sig….. En svårbeskrivlig upplevelse men är väldigt glad för den. Jag känner dock att det fortfarande finns saker jag behöver hjälp med. Tack för att du ger oss alla denna möjlighet.

Mammina
10/25/12, 9:50 PM
#74

Är gärna med ikväll igen, tack.

[Axia]
10/25/12, 9:53 PM
#75

Jag är gärna med ikväll :) Tack!! :) :)

målle
10/25/12, 10:08 PM
#76

Jag hänger med ikväll igen!

Annons:
ForestSpirit
10/25/12, 10:08 PM
#77

Är med ikväll igen, tack! :)

Theleonora
10/25/12, 10:10 PM
#78

Kent, kan man vara för mycket i nuet? Jag tycker jag har blivit lite glömsk sen några dagar tillbaka. Lite som att jag hannar i nuet och glömmer det jag tänkte jag skulle göra när jag reste mig från soffan. Lite frustrerande eftersom jag alltid haft ett bra minne.


allhealing
10/25/12, 10:34 PM
#79

#78 kameleonten,

Du kan inte var för mycket i nuet. Minnet är en del av den blå hjärnhalvans behov av att kontrollera och memorera information. Det är ett kontrollbehov vi har bestående av ett inlärt beteende att information är viktigt att minnas.

I det gröna tillståndet har du alltid tillgång till alla minnen du någonsin haft bara du vet hur du ska når dessa minnen om du ens har behovet av att nå dom när du närmar dig ett mer grönt sätt att vara på.

Det är för många skrämmande, när ett sätt att vara/existera på börja försvinna bort. Det behövs när förändring ska äga rum att nya möjligheter ges plats. Nya sätt att existera på som vi idag kanske inte ens har förståelse för hur det kan komma att se ut.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Miwis
10/25/12, 11:02 PM
#80

Hej!

Jag är gärna med ikväll igen! Tack så jätte mycket! Glad

Inseino
10/25/12, 11:12 PM
#81

Please include me for tonight Oct. 25. Thank you so much. Skrattande

Lynxx
10/26/12, 1:15 AM
#82

Jag vill vara med i kväll 26/10 :-)

/L

SHIAWASE
10/26/12, 4:12 AM
#83

Jag ar garna med ikvall igen , Tack Kent!Glad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Liveva
10/26/12, 6:08 AM
#84

Jag vill gärna vara med ikväll, tack Kent!

vresrosen92
10/26/12, 8:26 AM
#85

Jag vill gärna vara med ikväll :D

Don´t worry, Be happy!

Miss_B
10/26/12, 10:02 AM
#86

Även jag vill vvara med ikväll igen..tack tack

Läslusen
10/26/12, 10:05 AM
#87

Jag vill vara med ikväll igen

Theleonora
10/26/12, 10:10 AM
#88

Tack Kent för din förklaring! Det innebär då att jag får vara i det här tillståndet ett tag tills förhoppningsvis det nya tar rot. Men om jag förstår det rätt kan det även bli så att jag fortsätter med den blå hjärnhalvans sätt att vara på, vilket innebär att jag inte accepterat förändring? Jag är gärna med ikväll för att fortsätta gå åt det gröna "synsättet", tack!


MissInAction
10/26/12, 10:23 AM
#89

Jag vill vara med ikväll också, tack! Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Ildi
10/26/12, 11:13 AM
#90

Är gärna med ikväll igen :)

Annons:
helo
10/26/12, 12:26 PM
#91

Jag är otroligt öppen för förändringar o mitt liv förändras ständigt på alla plan men på några verkliga viktiga plan som jag iofs kan förstå på det medvetna planet men som verka omöjligt att förankra känslomässigt så vill jag vara med ikväll o alla andra kvällar som är kvar för att förhoppningsvis  släppa några envisa blockeringar . Jag skulle gärna vilja bli avläst men har inte råd så jag är tacksam för den hjälp du ger oss här , tack !

Behöver man skriva in sig varje kväll ?

smilax
10/26/12, 12:49 PM
#92

Är gärna med ikväll igen. Tack Kent! Vi får se om jag kommer ut mer "grön" ur detta eller envisas med att vara "blå"Flört

Miwis
10/26/12, 3:08 PM
#93

Jag är gärna med ikväl också! Tack så jätte mycket! Glad

maria6
10/26/12, 3:17 PM
#94

är med ikväll igen ,tack!

[Torahzen]
10/26/12, 3:35 PM
#95

Jag är gärna med ikväll igen, tack!

mufasa
10/26/12, 4:32 PM
#96

Jag vill vara med,tack.

Håbe
10/26/12, 4:42 PM
#97

Jag tar tacksamt emot att få vara med ikväll igen.

Annons:
Limewear
10/26/12, 4:51 PM
#98

Jag är gärna med ikväll.  Tack!

linnease
10/26/12, 4:52 PM
#99

Jag vill känna att allt är braaaaa….. att det ordnar sig. Släppa hjärnan, bara vara. Bli älskad. På mina villkor. Slippa känna att jag måste hålla ihop allting. Veta och uppleva att Livet tar hand om Mig!

Jag vill vara med ikväll igen.

Clary
10/26/12, 4:58 PM
#100

Jag vill gärna vara med ikväll, tack

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Ila
10/26/12, 5:03 PM
#101

Jag är gärna med ikväll och hela helgen. Tack Glad

målle
10/26/12, 6:26 PM
#102

Jag vill vara med ikväll igen!Jag tycker jag somnar bättre och sover bättre sedan jag gick med i detta, kan det stämma..? ObestämdGlad

Är det förresten ngt speciellt man ska tänka på när man är med i detta? Som jag förstått det ska man vilja få saker som inte känns bra att kännas bra? Jag tycker att typ allt känns bra nu..men du ser/känner väl om det är så..? ObestämdSkrattande

crinalina
10/26/12, 9:22 PM
#103

Jag vill gärna vara med ikväll igen tack!

Jag känner mig otroligt mycket klarare i mina tankar och i mina känslor. Jag känner mig trygg, stabil, harmonisk och lugn med precis allt. Jag har börjat kliva vidare mot mina nästa mål, något jag väntat på att hitta rätt för att kunna göra under en lång tid nu. Jag har vetat vad jag vill göra, och hur jag ska göra, men tidigare inte hittat rätt upplägg för det. Nu har jag kommit på det rätta upplägget och jobbar dagligen framåt. Jag har också mer energi, både inåt och utåt än jag har haft på länge. Jag känner ingen som helst stress, vare sig yttre eller inre.

De senaste dagarna har jag haft mycket känslor "utanpå", men ändå varit lugn och harmoniskt inuti i mig själv.

Natten till idag var första natten jag vet att jag drömt någonting och jag vet att jag drömde om flera olika problem, ett i taget, som jag hittade lösningen på eller helt enkelt kunde konstatera att detta är överspelat och påverkar inte mig och mitt liv längre. Jag vet inte vad det var för saker och det är ju precis som det ska vara. Men varenda natt under de här senaste veckorna, då jag varit med och gjort det här, så har jag sovit jättebra och jag har vaknat lugn, harmonisk och utvilad.

Tack så jättemycket för att du hjälper mig bli balanserad! Kärlek till dig!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

sökaren84
10/26/12, 10:12 PM
#104

Hhej, jag vill gärna vara med ikväll!

Annons:
mayolica
10/26/12, 10:22 PM
#105

Vill gärna vara med igen. Tack

~ mayolica ~

Lill-Mari
10/26/12, 10:25 PM
#106

Vill gärna vara med i kväll igen.Har sovit mycket dåligt i natt,stressad och sliten.

Vill ha hjälp med att kunna släppa alla tankar på jobbet och all stress.Tack!

Inseino
10/26/12, 11:15 PM
#107

I feel… different. I'm going to see that as a good sign. :) Please include me for tonight. Thank you so much for doing this. :D

allhealing
10/27/12, 12:00 AM
#108

#91 helo,

du behöver inte skriva in dig varje kväll.

Jag har aktiverat tjänsten så att alla som så önskar kan vara med och prova på till den sista i den här månaden. Därefter har jag avaktiverat möjligheten att prova på tjänsten.

Om du önskar förändra dina önskningar från dag till dag går även det bra.

Om du inte vet vad du önskar räcker det med att du väljer att vara med. Då scannar tjänsten jag (skapar/programmerat) av dig och ser vart du har energiflöden som inte flödar optimalt. Därefter medvetandegör tjänsten detta för dig. Du tar därefter ett eget beslut i ditt medvetande om du önskar kvarhålla det befintliga flödet eller om du önskar förändra det till ett mer balanserat sådant. Du behöver inte förstå det här i ett för dig vaket tillstånd. Du är även närvarande på ett betydligt djupare plan där du tar beslutet.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

allhealing
10/27/12, 12:14 AM
#109

#102 målle,

det kan stämma att du sover bättre.

Många upplever att de blir mer avslappande. Inte behöver bevaka omgivningen och hur de ska förhålla sig till den. Att må bra är ett naturligt tillstånd. Många har inte den upplevelsen i sitt dagliga liv. ABC hjlper till att möjliggöra för att få ett mer avslappnats förhållningssätt till sin omgivning.

Detta kan leda till att man sover bättre på nätterna.

Det händer att man när man gör det här släpper på inlärda tankar och mönster man kopierat från sin omgivning under ofta sin uppväxt. Kanske kommer det från föräldrarna men ofta lär vi oss även livslånga mönster av våra mor och far föräldrar.

Det är när vi genom att exempelvis använda sig av verktyg som har förmågan att leta sig bakåt i den egna historian som uppluckringar av gamla beteenden och mönster blir möjliga att uppnå.

I ditt fall handlar det om farförändrar som du kopierat och som du nu släpper inlärda mönster från.

Förstå att det inte existerar vare sig rätt eller fel här. Alla lär ut efter bästa förmåga och det har dina farföräldrar verklighen gjort.

Att du nu frigör dig från detta blir för många en upplevelse av avslappning och harmoni som infinner sig.

Helt enkelt att du bejakar dig själv och framvisar dig själv som givetvis även bygger på det andra lärt dig. Men nu är du redo att i den här delen av ditt liv stå på egna ben. Lite skakigt kan det kännas men så är det alltid när nya saker innfinner sig i våra liv.

Du behöver inte ens ha träffar dina farförändrar för att detta ska vara möjligt att bearbeta. Metoden jag utvecklar är inte begränsad till ett linjärt blått logiskt tänkande. Det ser bortom dessa begräsningar. Därför är det du nu upplever möjligt att det kan bero på just denna förädring inom dig.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Lynxx
10/27/12, 7:48 AM
#110

Jag vill vara med i kväll 27/10 :-)

/L

vresrosen92
10/27/12, 8:36 AM
#111

Jag vill vara med ikväll :D

Don´t worry, Be happy!

Annons:
maria6
10/27/12, 10:20 AM
#112

Vill vara med igen ikväll, tack!

MissInAction
10/27/12, 10:22 AM
#113

Jag vill vara med ikväll också! Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Torahzen]
10/27/12, 10:55 AM
#114

Jag är med ikväll, tack!

Theleonora
10/27/12, 11:38 AM
#115

Jag är med ikväll, tack!


Lill-Mari
10/27/12, 12:38 PM
#116

Vill gärna vara med i kväll med

Vill sova bättre,stressa mindre och känna att jag får energi att orka med jobbet. Tack

målle
10/27/12, 1:01 PM
#117

#109 Ojdå, jag kan inte själv se eller känna att jag har inlärda mönster eller kopierat mina farföräldrar…min farfar har jag aldrig ens träffat i fysiska livet, min farmor spenderade mkt tid ihop med min familj när jag var barn men jag kan inte se det som att jag kopierat eller lärt in mönster från henne…men säger du det så tror jag dig och jag behöver väl inte förstå hur eller varför, huvudsaken är isf att jag släpper de mönster jag lärt in och kopierat och går vidare. Jag mår bra nu, mkt bra och min omgivning ser det på mig.

Jag är mer avslappnad och jag behöver inte bevaka min omgivning  eller hur jag ska förhålla mig til den, så tack för det du gör (även om jag har svårt att förstå HUR) Skrattande

Jag är gärna med ikväll igen!

linnease
10/27/12, 1:54 PM
#118

Jag vill härmed vara med alla kvällar som är kvar :) Tack Kent! Fattar fortfarande inte, men det verkar ju funka :) ♥

Annons:
Limewear
10/27/12, 2:09 PM
#119

Jag vill vara med ikväll och alla kvällar som är kvar. Tack!!

Håbe
10/27/12, 3:53 PM
#120

Jag vill också vara med ikväll också. Och de kvällar som är kvar. Tack så jättemycket!

SHIAWASE
10/27/12, 4:18 PM
#121

Jag ar ju ocksa med (mornar for mig:)), Tydligen behover man inte skriva upp sig , men jag gor det anda:)   TACK och TACK och KRAM Kent

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

smilax
10/27/12, 5:40 PM
#122

Jag fortsätter gärna vara med alla kvällar som är kvarGlad.

Hade hoppats på att kunna ta mig till Harmonimässan och kunna träffa dig där men det verkar inte gå så bra. Mår fortfarande inte tillräckligt bra  Infektionen i kroppen vill inte ge sig och jag blir trött, yr och ofokuserad när jag är iväg och gör något. Men du kommer väl till Hälsomässan också?

Tack för att jag fått vara med på det här hela tiden Glad

crinalina
10/27/12, 6:57 PM
#123

Jag vill gärna vara med ikväll igen och idag har jag ett specifikt område jag vill ha hjälp med! Tack så mycket!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

mufasa
10/27/12, 8:12 PM
#124

Jag vill vara med inatt,tack.

allhealing
10/27/12, 8:24 PM
#125

#122 smilax,

jag har beslutat att inte medverka på Hälsomässan i år. Kanske nästa år, vi får se.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Annons:
[Chakra]
10/27/12, 8:35 PM
#126

Jag är gärna med de gånger som är kvar! Tack Kent!

Läslusen
10/27/12, 9:34 PM
#127

Jag är med ikväll också…

Sess1
10/27/12, 10:21 PM
#128

Hej

Jag är gärna med de kvällar som är kvar.

Tack Glad

Miwis
10/27/12, 11:03 PM
#129

Jag är gärna med ikväll också! Många tack till dig! Glad

[Torahzen]
10/28/12, 6:42 AM
#130

Jag är gärna med ikväll också.

crinalina
10/28/12, 10:06 AM
#131

Jag vill vara med ikväll igen och med ett nytt specifikt område i tanken. TACK!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

szirius
10/28/12, 10:45 AM
#132

jag fortsätter gärna att vara med resten av kvällarna. Tack!

Annons:
Theleonora
10/28/12, 10:50 AM
#133

Jag är gärna med ikväll igen! Tack!


smilax
10/28/12, 11:03 AM
#134

#125 Ja det var ju typiskt. Nåja jag har ju fått vara med här i alla fall och det finns ju fler tillfällen. Hoppas du får en bra helg på mässanGlad.

Som sagt fortsätter jag gärna vara med här hela tiden ut. Tack igen Kent!

maria6
10/28/12, 11:14 AM
#135

Fortsätter ocksá gärna, Tack sá mycket Kent!Skrattande

Lill-Mari
10/28/12, 1:16 PM
#136

Vill gärna vara med resten av kvällarna.Jag får inte bort stressen,och sover dåligt,känner mig stressad även när jag ska sova. Tack

[Axia]
10/28/12, 2:11 PM
#137

Jag tar gärna emot hjälp ikväll! Tack: ) :)

MissInAction
10/28/12, 2:24 PM
#138

Jag vill vara med i kväll också, tack!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Ila
10/28/12, 6:24 PM
#139

Jag r gärna med resten av tiden. Tack :)

Annons:
målle
10/28/12, 6:45 PM
#140

Jag vill vara med ikväll igen! Skrattande Tack!

Läslusen
10/28/12, 6:48 PM
#141

Jag vill gärna vara med ikväll också.

Inseino
10/28/12, 7:09 PM
#142

Ooops. Forgot to ask about last night. :) But I have to admit something is going on. Was having trouble bringing up some issues into the light which I finally did last night. On top of that I was having a hard time finding motivation to do any work, even for myself. Last few days I've been going at it both at home and at work. All major improvements. :)

So whatever you're doing, thank you so much. I got so busy with work now that if its okay I'll just ask to be included for the rest of days until the end of the month. Just in case I forget to ask again.  :)  Thanks again! You're awesome for doing this. :D

Ildi
10/28/12, 7:55 PM
#143

Vill gärna vara med ikväll :)

mayolica
10/28/12, 8:15 PM
#144

är gärna med ikväll.Tack

~ mayolica ~

myrran69
10/28/12, 8:26 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#145

Åh vad spännande var på mässan och såg dig där. Var inte mogen där att ta emot. Var tvungen att samla alla intryck hemma först . Vill jättegärna vara med och få hjälp de dagar som är kvar.

Kram och tack så mycket

Miwis
10/28/12, 9:40 PM
#146

Jag är gärna med ikväll också! Tack för det du gör!

Annons:
vresrosen92
10/28/12, 11:33 PM
#147

Jag är gärna med ikväll och resten av kvällarna :D

Don´t worry, Be happy!

[GunillaF]
10/29/12, 12:07 AM
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: