Annons:
Etikettalternativbehandling
Läst 5632 ggr
allhealing
9/26/12, 11:11 PM

PROVA PÅ: ABC - Alignment By Choice

Nu kan du som är medlem i "Healing i Fokus" prova på ABC - Alignment By Choice utan kostnad. Är du inte redan medlem räcker det med att teckna ett gratis medlemskap.

Först en förklaring på hur det jag erbjuder fungerar.

Mitt namn är Kent Asp. Jag arbetar sedan 2004 med att hjälpa människor som så önskar med att leva ett mer balanserat liv.

Jag har utvecklat ett antal metoder där jag med hjälp av mitt intellekt i samarbete med min inutition klarar av att använda olika delar i hjärnans centra för att åstadkomma detta balanserade resultat. Jag har utvecklat en metod där jag funnit ett sätt att få flera av hjärnan olika centa att samverka med varandra.

Många lever i uppfattningen att det som sker det sker och det som varit inte går att förändra. Denna uppfattning bygger på att vi när vi observerar det som sker genom den bild en del av hjärnan ger oss får oss att uppfatta verkligheten som en klocka som hela tiden tickar frammåt. Samtidigt som vi lägger det som varit bakom oss. Såhär ser verkligheten ut när den observeras genom ett av hjärnans centra.

Det finns fler verkligheter. I ett annat av hjärnans centra saknas klockan. Där existerar iandra egenskaper. Det är när bägge dessa centra slår samman som ny verklighet uppstår.

Detta har lett till förståelse av att det vi idag med en del av hjärnan uppfattar som bundet till tid samtidigt som  vi i en annan del av hjärnan helt saknar kopplingen till tid gett mig uppslaget att det nu blivit möjligt att sammanlänka dessa två fram tills idag vitt skilda perspektiv på hur vi uppfattar verkligheten.

Detta har i sin tur lett till att när jag med den metoden jag utvecklat sammanlänkar bägge dessa perspektiv förmår göra saker som när när hjärnans olika centra agerar som separerade enheter anses omöjliga att genomföra.

Jag erbjuder därför alla medlemmar som så önskar att fram till 2012-10-31 erhålla en helt utan kostnad ABC - Alignment By Choice.

Jag erbjuder dig att få din energi avläst. Om jag upptäcker att det existerar avsaknad av balans medvetandegör jag detta för ditt medvetande. Jag presenterar då även hur ett balanserat tillstånd ser ut. Denna presentation sker på ett från mig intellektuellt/intuitivt plan till ett på för dig intellektuellt/intuitivt plan.

När en person blir medveten om information som tidigare varit dold skapas möjligheten till nya val. Önskar jag kvarhålla ett gammalt beteende eller önskar jag genomföra en förändring? Du behöver inte tänka ut detta beslut. Det sker inuti ditt medvetande på ett djupare plan men ändock i ett för dig medvetet tillstånd. Det räcker med tanken att du väljer att delta i denna tråd för att beslutet om en mer balanserad tillvaro ska bli möjlig att uppleva.

Det kan även på ett än djupare plan existerar en önskan om att denna balansering inte ska genomföras. Vi är alla unika individer med rätten att själv välja. Det är därför alltid du och ingen annan som gör valet.

En för många stark uppfattning när det gäller att ta emot hjälp är att den hjälp som ges är tidsbunden och därför kräver en tidbokning när efterfrågad hjälp ska ger. Detta är inte nödvändigt med mitt arbetssätt. Jag kan med de verktyg jag utvecklat arbeta i ett "tidlöst tillstånd" och därifrån föra över arbetet till ett "tidsbundet tillstånd." Det betyder i klartext att ett healingarbete som exemplevis normalt tar 60 minuter att genomföra med denna metod tar 0 sekunder.

Ett annat missförstånd när man använder ett "tidsbundet resonemang" är att det endast är möjligt att arbeta med en person i taget. Detta är givetvis sant i ett "tidsbundet perspektiv" men i ett "tidlöst perspektiv" är det fullt möjligt att arbeta med många individer samtidigt.

-----

Det finns två sätt att be om hjälp på.

1. Bestäm vad du önskar hjälp med. Du behöver INTE skriva i tråden om du inte vill, det räcker med att du vet vad det är du önskar hjälp med.

2. Bestäm enbart att du önskar hjälp. Låt bli att definiera det du önskar hjälp med.

Jag scannar av din energi och upptäcker om energiflödet är fritt eller inte. Därefter hjälper dig hitta din balans om du så önskar fullt ut.

Jag kommer att genomföra denna scanning varje dag kl 23.59.59

---

Om du önskar får du gärna dela med dig av dina uppleveleser i tråden här nedan. Skriv gärna med jämna mellanrum.  Det underlättar för alla läsare om du klistrar in dina tidigare inlägg i dina nya inlägg.

---

Förstå att jag inte healar någon i denna tråd. Healing betyder balans. Det är du själv som väljer om du önskar förändra dig till ett mer balanserat tillstånd.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Annons:
[GunillaF]
9/26/12, 11:20 PM
#1

Låter spännande Kent. Jag är gärna med och jag har redan bestämt vad jag vill ha hjälp med.Skrattande

Indiania
9/26/12, 11:24 PM
#2

Jag är också intresserad av detta erbjudandet och har bestämt vad jag behöver hjälp med! GladPå förhand Tack!

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Chakra]
9/27/12, 4:56 AM
#3

Tack Kent!
Har bestämt vad jag vill ha hjälp medGlad

Lynxx
9/27/12, 5:20 AM
#4

Fantastiskt snällt! Skrattande

Jag tar gärna emot all hjälp som tänkas kan ;-)

/L

Theleonora
9/27/12, 6:32 AM
#5

Om det går bra är jag gärna med! Tack på förhand!


Skogshumblan
9/27/12, 7:47 AM
#6

Är också gärna med. Är öppen för universum vill ska komma fram. Tack för att du vill hjälpa oss!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Fjäril
9/27/12, 8:18 AM
#7

Tack Kent!

Jag är gärna med jag också och jag vet vad jag vill ha hjälp med.

Sajtvärd på Övernaturligt

majlar
9/27/12, 8:26 AM
#8

Tack så mycket. Jag har bestämt och vet vad jag vill ha hjälp med. Kram Marianne

[rore]
9/27/12, 8:38 AM
#9

Jag hoppar in jag också o jag har bestämt

mig för vad jag vill ha hjälp med. Tack Kent!

wellma
9/27/12, 8:51 AM
#10

Tack Kent vilken fin handling,hoppar in jag också och har bestämt.Tack på förhand till dig Cool

Henrik93
9/27/12, 9:34 AM
#11

Jag önskar också hjälp!

Tack på förhand!

kramar!

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Lill-Mari
9/27/12, 10:17 AM
#12

Tack,vad fint.

Jag önskar hjälp

mayolica
9/27/12, 11:32 AM
#13

Tack! Jag önskar Hjälp.Glad

~ mayolica ~

Annons:
Andina
9/27/12, 11:35 AM
#14

Tack Kent för ditt erbjudande! Jag vill gärna få mig själv i balans! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[MossQ]
9/27/12, 12:25 PM
#15

Med stor nyfikenhet tackar jag åxå för erbjuden hjälp:)

lenjon1
9/27/12, 2:17 PM
#16

Spännande och jag är gärna med. Vet precis vad jag vill ha hjälp med.

Tack!

Lena

mufasa
9/27/12, 3:21 PM
#17

Hej, jag vill gärna vara med.

Tack

Mardjan

linbam
9/27/12, 3:27 PM
#18

Hej!

Jag vill ha hjälp och jag vet vad jag behöver hjälp med!!

Tack på förhand!

Linda//Linbam

Glad

anise
9/27/12, 3:45 PM
#19

Låter spännande,jag vill gärna vara med och prova.

Tack för ett fint erbjudande

Kram Anita

Tag vara på ditt liv,det går inte i repris

lemaan
9/27/12, 4:18 PM
#20

Ja. Tack!

Vill gärna vara med på detta. Behöver det så väl känner jag.

Kram Lena

http://kampenmotvagen.blogspot.com/

 

Annons:
storlappen
9/27/12, 4:45 PM
#21

Jag vill ha hjälp och jag vet vad jag behöver hjälp med.

Kim

helo
9/27/12, 4:48 PM
#22

Ja tack gärna , jag vet vad jag behöver hjälp med

Tack så mkt !

Kram Helena

[rore]
9/27/12, 4:49 PM
#23

Kent Jag har en liten fråga,,, From när tänker du börja?

Eller har du redan gjort det?

[Torahzen]
9/27/12, 5:02 PM
#24

Jag var med förra gången och undrar hur jag har förändrats (förhoppningsvis). Får jag vara med ändå?

Jag vet vad jag vill ha hjälp med.

Läslusen
9/27/12, 5:50 PM
#25

Jag vill hemskt gärna vara med. Jag vet vad jag vill ha hjälp med, men är säker på att det finns mer jag borde inse att jag behöver hjälp med :-)

christel70
9/27/12, 6:17 PM
#26

Jag tar tacksamt emot din hjälp. Har inte bestämt vad jag vill ha hjälp med utan är övertygad att universum ser till att jag får den hjälp jag behöver just nu. Kyss

Medarbetare på Tarot

smilax
9/27/12, 6:26 PM
#27

Jag var med förra gången och är väldigt gärna med igen.
Jag tar tacksamt emot den hjälp du erbjuder.Glad

Annons:
allhealing
9/27/12, 6:32 PM
#28

Ni som var med förra rundan får gärna vara med även den här gången.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

allhealing
9/27/12, 7:16 PM
#29

#23 Rore

jag kör en gång per dygn, kl 23.59.59 Glad

Det som anmäler sig får "ABC - Alignment By Choice" samma dygn.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Lynxx
9/27/12, 7:51 PM
#30

Är det en en gång per person?

Ska man göra ngt särskilt vid 23.59.59. - typ ligga & vila, undvika att sitta vid datorn & annan aktivitet etc?

/L

liawilson
9/27/12, 9:15 PM
#31

Hej tack för inbjudan ! vad glad jag blev. Du får gärna hjälpa mig med det DU känner att jag är i störst behov utav. Men direkt känner jag rent spontant att jag skulle vilja få in mer självkänsla,kärlek & harmoni i mitt liv, då jag är otroligt nervös & rädd som människa.

Tack på förhand! <3

*Kärlek & lycka*

allhealing
9/27/12, 10:09 PM
#32

Om ni har flera saker och vill prova på en per dag är det fritt fram. Om ni vill köra flera saker en och samma dag fungerar även det.

Metoden är gränslös fram till en viss gräns. Den gränsen går vi om ni i er undermedvetna har programmeringar som hindrar er att få den önskan ni ber om uppfylld. Låt därför inte ett tidsbundet tänk och resonemang hindra er i det ni önskar uppfylla.

Vill ni be om samma hjälp flera dagar i rad, gör det men det kommer inte att bli ett bättre resultat bara för att ni upprepar det ni redan fått hjälp med dagen innan.

Om den hjälp ni önskar inte fungerar beror det på att som jag skrev i den inledande texten "att det inom dig existerar en djupare programmering där en hjälp du efterfrågar stoppas av programmeringar i ditt djupare medvetande". I sä fall är inte "ABC - Alignment By Choice" den metod som kommer att hjälpa dig. Jag kan arbeta med sådant på andra sätt men det är inget jag erbjuder i den här tråden.

Man behöver inte göra någonting särskilt vid klockslaget 23.59.59. Vill man göra en ritual av det hela gör man givetvis det som känns rätt. Det fungerar oavsett vad du gör eller inte gör.

Glad

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Theleonora
9/27/12, 10:18 PM
#33

Jag skulle vilja få in självkänsla, självrespekt, självförtroende samt få bukt med mitt kontrollbehov.


Limewear
9/27/12, 10:20 PM
#34

Tack för det fina erbjudandet,jag önskar att få hjälp.

Annons:
Pagan
9/27/12, 10:28 PM
#35

Jag vill gärna vara med

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Lynxx
9/27/12, 10:40 PM
#36

#32  OK. Thanx. Glad

/L

liawilson
9/27/12, 10:56 PM
#37

vilken ängel du är som erbjuder detta! Stort tack!

*Kärlek & lycka*

JILE
9/28/12, 12:41 AM
#38

Vill gärna testa denna ggnGlad

Läslusen
9/28/12, 6:29 AM
#39

Kan man sova oroligt den natten? Jag brukar sova bra, men inatt sov jag oroligare. I ett halvvaket tillstånd "såg" jag övre halvan som tittade lite strängt på mig, men samtidigt lite lugnande…. Fick för mig att det var min guide. Har aldrig sett honom förut. Tackar återigen för hjälpen, för det känns som någonting hände inatt :-)

[rore]
9/28/12, 6:49 AM
#40

Ok, Kent då förstår jag. Tack!

solvinge
9/28/12, 8:46 AM
#41

Jag vill gärna ha hjälp. Tack!

Annons:
[Kathja]1
9/28/12, 10:21 AM
#42

Vilken underar handling! Tack för det, jag vill väldigt gärna få hjälp då jag tycker att jag "sittter fast" lite just nu. Tack fina du! /Kathja

TantAlma
9/28/12, 11:10 AM
#43

Hej! Vad underbart jag vill gärna delta.

Jag låter det vara öppet vad jag behöver höra och ställer därför ingen fråga.

Tacksam Alma

[NeferNefer]
9/28/12, 12:06 PM
#44

Jag är gärna med! Glad Tack.

maria6
9/28/12, 1:44 PM
#45

Är mycket gärna med, tackar!Glad

janing
9/28/12, 8:36 PM
#46

Jag tar gärna emot hjälp, tack <3

liawilson
9/29/12, 1:09 PM
#47

Måste säga att de senaste dagarna har jag mått mkt bättre inombords, könt mig mer harmonisk, mer positiv till saker & ting, haft mer positiva känslor & tankar. Fått bilder till mig som fått mig att skratta. Är så tacksam att du erbjuder detta. <3 Tusen tack vänliga själ

*Kärlek & lycka*

liawilson
9/29/12, 1:12 PM
#48

Men den ömsesidiga kärleken saknas fortfarande. Har bett universum om att få hjälp med att träffa denna man inom 3 veckor, vi får väl se om jag kan få hjälp med det. <3 Kärlek är något som verkligen behövs i mitt liv <3

*Kärlek & lycka*

Annons:
Pagan
9/29/12, 1:15 PM
#49

Jag har upplevt att jag blivit mer känslosam, mer nedstämd och har en del att fundera över.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

maria6
9/29/12, 1:24 PM
#50

# 49

Precis samma här!

[Kathja]1
9/29/12, 1:37 PM
#51

Jag känner mig väldigt mycket piggare, har haft några sega dagar då jag mest velat sova. Och så var jag inte kissenödig i morse då jag vaknade! Brukar alltid få gå på toa direkt jag vaknar men i morse låg jag kvar i sängen över en timme. Lite coolt, vad det nu kan bero på…Obestämd

Har en annan grej jag vill ha hjälp med så jag är gärna med en gång till. Tack!

Tillägg - tidigare inlägg #42

Fjäril
9/29/12, 1:53 PM
#52

Jaha, man ska skriva upp sig varje gång man vill vara med. Oj, ja då skriver jag igen då Glad

Jag vill fortfarande arbeta med samma sak. Kan faktiskt känna att något händer. Så jag vill som sagt vara med igen.

Tack för ditt engagemang Kent!

Tidigare inlägg #7

Sajtvärd på Övernaturligt

Pagan
9/29/12, 2:05 PM
#53

Jag vill också vara med igen

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Lill-Mari
9/29/12, 2:19 PM
#54

Jag vill vara med igen,har några speciella saker jag behöver hjälp med

Tack så innerligt mycket,kände mig piggare efter förra gången.

[NeferNefer]
9/29/12, 2:44 PM
#55

Tack Glad Vet inte om det hände så mycket med mig, men jag känner mig lite lättare.

Jag vill gärna vara med i natt igen. Jag tar en ny fråga.

Annons:
Skogshumblan
9/29/12, 5:04 PM
#56

Måste man skriva upp sig varje dag? Jag är gärna med hela tiden, om annat säger jag till:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Mollam
9/29/12, 5:36 PM
#57

Åh Tack för erbjudandetGlad jag vill gärna vara med.

mufasa
9/29/12, 5:44 PM
#58

Jag vill gärna vara med varenda dag till sista dag,

TackGlad

Läslusen
9/29/12, 6:26 PM
#59

Jag är gärna med inatt igen. Har en ny sak jag vill ha hjälp med…. Tack för ditt engagemang!

[MossQ]
9/29/12, 6:30 PM
#60

Känner inget ovanligt alls faktist "skäms nästan" :)

[Kathja]1
9/29/12, 6:45 PM
#61

Jag vill bara säga att jag ju bad om hjälp så att "det skulle lossna" i livet och idag kom jag på en idé som nog kan bli riktigt bra. Så TACK! Skrattande

liawilson
9/29/12, 7:01 PM
#62

Kan du hjälpa mig att bli mer självsäker & få mer attityd till att faktst kunna säga ifrån, ge mig ömsesidig kärlek så blir jag glad, en kille som har mål, som vill ha hus & som kan hjälpa mig att nå mina drömmar. Sen behöver inte jag nått mer. Sov gott fina människa

*Kärlek & lycka*

Annons:
liawilson
9/29/12, 7:02 PM
#63

det ska vara en kille som är i min ålder eftersom jag vill ha fler barn & en som jag tycker ser bra ut eftersom jag tyvärr är rätt ytlig där…=/

*Kärlek & lycka*

allhealing
9/29/12, 8:10 PM
#64

Jag märker att jag behöver vara lite tydligare i min kommunikation.

I den här tråden kommer ingen återkoppling att ske, jag kommer alltså inte att skriva om varje person som i tråden jag skapade för ett år sedan. Det arbete jag utför är ett energiarbete där jag läser av personens energi och hjälper den åter till balans.

Varje dag avslutas alla som bokat under dagen i samband med att jag scannar av och balanserar upp energierna.

Dyker nya önskningar upp en annan dag skriver man upp sig i tråden på nytt.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

JILE
9/29/12, 8:17 PM
#65

Ok tack Kent, jag skulle behöva idag är så stel i nacke och muskler mm. Kram June

smilax
9/29/12, 8:23 PM
#66

En ny önskan är att få hjälp med min trötthet, sömnproblem och värk i bihålor. Ska få gångarna till bihålorna vidgade via en operation om ett par veckor men just nu verkar det vara någon infektion i mig som gör att de strular extra mycket. Får inte bukt med sjukdomskänslan.

Tack så hemsk mycket på förhand! :-)

tillit
9/29/12, 9:09 PM
#67

Hej!

Tack för det fina erbjudandet. Jag är gärna med och jag tänker på det jag vill ha hjälp med.

Mvh tillit

[rore]
9/29/12, 9:24 PM
#68

Tack Kent. Jag tar gärna emot i kväll igen.

Gahella
9/29/12, 10:53 PM
#69

Jag provar gärna också ikväll med det som behövs bäst just nu :)

Tack!

Annons:
Andina
9/30/12, 7:11 AM
#70

#64 - Tack, Kent, för förtydligandet! (Det behövde jag, för jag hade missuppfattat det.)

Jag upplever att ett lugn håller på att lägga sig inom mig gradvis. Igår fick jag dessutom oväntat besök som fick fart i mig, att ta tag i lite mer av det jag måste reda ut i det 'yttre livet' = rensa ut stressmoment.

Jag tar gärna emot en 'ABC-omgång' till - för att fortsätta den inre balanseringen. Tack! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Torahzen]
9/30/12, 8:28 AM
#71

Jag är gärna med igen.

tillägg till #24.

lenjon1
9/30/12, 8:31 AM
#72

Jag är gärna med igen…tack

Lena

wellma
9/30/12, 8:36 AM
#73

Tack snälla Kent det här var effektivt till tusen,oj vilka känslor som frigörs som jag stängt inne i så många år men nu åker dom ut känner jag och är gärna med igen.Det märks att du verkligen kan det här för oj vilken utrensning jag har.Jobbigt men nyttigt och väck ska det nu .Tack snälla du som gör detta för oss Cool

Skogshumblan
9/30/12, 8:40 AM
#74

Jag är gärna med igen:) Fråga kan man bli törstig av det här? Har senaste dagarna varit mer törstig än jag brukar vara.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

mufasa
9/30/12, 8:53 AM
#75

Jag vill vara med igen.

Tack

Limewear
9/30/12, 9:19 AM
#76

Jag är gärna med igen,har bestämt denna gång vad jag vill ha hjälp med.

Tack!

Annons:
maria6
9/30/12, 11:15 AM
#77

Tar gärna emot igen, Tack!

Theleonora
9/30/12, 11:27 AM
#78

Jag är gärna med igen! Tack på förhand!


helo
9/30/12, 11:30 AM
#79

Är oxå gärna med igen . Tack !

Fjäril
9/30/12, 11:32 AM
#80

Jag är gärna med igen, tack Kent!

Sajtvärd på Övernaturligt

[Kathja]1
9/30/12, 11:38 AM
#81

Super duper TACK! Nog har du skakat runt en del, det ploppar upp nya idéer t.o.m när jag sover och jag har en helt annat energi. Tack fina du för att du tar dig tid. Kyss

#42 #51 #61

majlar
9/30/12, 12:11 PM
#82

Jag är gärna med ikväll igen. Tackar på förhand.

Läslusen
9/30/12, 12:23 PM
#83

Tar också gärna hjälp ikväll igen. Kan man överdosera? Jag är så tacksam för det känns som även fysiska åkommor balanseras. Har haft jättebekymmer med magen seda jag kom hem från Turkiet för snart två veckor sedan, men nu börjar den stabiliseras :-) Har dock upplevt att jag sover oroligare de nätterna balanseringen skedde. Att det är mycket tankar som snurrar runt då.

Annons:
TantAlma
9/30/12, 12:29 PM
#84

Ja tack jag är gärna med igen. Jag vill ha hjälp med flöde i kropp och själ.

Ildi
9/30/12, 12:39 PM
#85

Hej!

Jag vill gärna ha hjälp Glad

Tack!

Toyan
9/30/12, 1:03 PM
#86

God middag Kent.

Tack snälla du för att du tar dig tid med oss, en osjälvisk kärlekshandling. Kram.

Behöver bli av med en del gammalt skrot så jag är gärna med i kväll igen.

Lill-Mari
9/30/12, 2:47 PM
#87

Jag tar gärna emot i kväll igen. Tycker att jag får bättre ork o energi

Tack på förhandGlad

[NeferNefer]
9/30/12, 3:06 PM
#88

Hejsan, jag är gärna med ikväll igen. Nu ska jag berätta om vad som hände i natt.

Det var verkligen spännande. Jag förstår inte hur det hänger ihop, eller ens om det gör det, men jag är tacksam. Jag fokuserade på min fertilitet igen (jag vill gärna ha fler småpluttisar!), och det som hände var att först började det surra i underarmarna och underbenen. Det kändes rätt behagligt, men jag förstod, och förstår fortfarande, inte hur det hänger ihop med fertilitet. Sen såg jag ansiktena på ett antal kvinnor som allihop har svikit mig på något sätt, vissa mer allvarligt än andra. Så fick jag veta att de ingår i ett mönster som jag upprepar, och jag måste förlåta dem. Så jag förlät dem!! Det hade jag aldrig trott att jag skulle göra, jag har aldrig velat förlåta dem efter sveken! Oj, vad jag har hatat de här kvinnorna. Men nu har jag förlåtit dem och låter dem leva sina liv. Det känns jätteskönt.

Pagan
9/30/12, 3:11 PM
#89

Jag är gärna med i kväll igen. Tack så mycket

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

smilax
9/30/12, 4:15 PM
#90

Jag är gärna med i kväll igen. Kände mig otroligt dåsig vid tolvtiden igår men inte trött. Hade svårt att somna och sov oroligt hela natten men idag har jag inte lika ont som igår. Tar gärna emot balansering där du ser att det bäst behövs.

Tack så mycket för din hjälp!

Annons:
[rore]
9/30/12, 4:55 PM
#91

Hej Kent!

Nog har det satt igång något inom mig, även om jag inte riktigt kan sätta ord på det ännu. Men det käns bra.

Jag uppskattar verkligen detta. Tack!

Jag tar gärna emot i natt igen. Enbart ´för att ta emot energi balansering inom mig.

[Chakra]
9/30/12, 5:28 PM
#92

Jag säger bara Stort Tack!Glad

linbam
9/30/12, 6:00 PM
#93

Stort Tack!!!

Jag vill gärna vara med en gång till,och Gladvet vad jag vill ha hjålp med!
Mvh Linda

Glad

mariapia
9/30/12, 6:42 PM
#94

tackar och tar emot kent.vet vad jag vill ha hjälp med.

vill också säga att det du gör är fantastiskt.tack Glad

solvinge
9/30/12, 6:47 PM
#95

Jag vill gärna vara med ikväll tack Glad

allhealing
9/30/12, 7:50 PM
#96

#74 Skogshumblan

man kan definitivt bli törstig av det här. Drick mer vatten när det behövs, gärna innan det sinar =)

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

allhealing
9/30/12, 7:52 PM
#97

#83 Läslusen

man kan inte överdoser på det här. Det existerar inget repetitivt mönster i det här energiarbetet.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Annons:
Indiania
9/30/12, 8:56 PM
#98

Några dagar efter jag skrivit upp mig i tråden kände jag som lite kaos inom mig och jag kände det som om det skiftade om i mitt huvud……märklig känsla men känner mig ren inombords och hoppas det skall hjälpa det jag ville ha hjälp med! Tack så mycket! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Lynxx
9/30/12, 9:24 PM
#99

Jag önskar åxå vara med i kväll. Det får bli det som energierna bestämmer.

---

Kul att det händer ngt påtagligt för en del Skrattande

Jag vet dock inte om jag kan säga att jag har märkt ngt själv - ännu.

Tack på förhand!

/L

Maria Katarina
9/30/12, 10:09 PM
#100

Oj, vill hemskt gärna ta del av detta! Har inget specifik önskan ikväll. Tack snälla du för det arbete du gör!

Gahella
9/30/12, 10:19 PM
#101

Kul att läsa att det funkar så fint för flera av er, men själv har jag tyvärr inte märkt något ännu. Men tackar ja tack en gång till så kanske det händer något :)

Tack Kent!

tillit
9/30/12, 10:53 PM
#102

Hej!

Mycket intressant film om dr Jill Bolte Taylors upplevelse av stroke:)

Prövar gärna gärna igen.Glad

Tack igen./tillit

Jord
9/30/12, 11:33 PM
#103

Jag tar gärna emot hjälp!

tackGlad//Jord

mayolica
9/30/12, 11:51 PM
#104

jag är gärna med,är tacksam för all hjälp jag kan få nu.

~ mayolica ~

Annons:
Skogshumblan
10/1/12, 6:15 AM
#105

Är gärna med igen, känns som att du rensar ut vilket behövs. Stort tack! Och jo jag dricker och dricker….

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

allhealing
10/1/12, 6:50 AM
#106

Allt arbete som sker är det ni själva som gör. Mitt arbete är att medvetandegöra och påvisa hur läget ser och och varför ni befinner er där ni är just nu på ett för många ännu oslynligt undermedvetet plan.

Genom att medvetandegöra och påvisa öppnas möjligheten till förändring. Om du väljer att förändras är ditt val och endast ditt val. Jag är spegeln som möjliggör förståelse, som ibland leder till insikt och handling.

Oavsett som du upplever förändring eller inte har ingen betydelse. Du valde att ställa dig vid spegeln. Det betyder att du påbörjar någonting.

Därför har det ingen betydelse om du upplever någonting fysiskt eller inte. All förändring inifrån brukar ha en tendens att återspegla sig i det yttre när den slutliga balanseringen närmar sig.

Glad

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

[rore]
10/1/12, 6:59 AM
#107

Jätte mycket tack Kent!

Efter första natten så upplevde jag det som att kroppen fick ett nytt liv. JAg kände mig mer lätt i kroppen, har tidigare burit på någon tyngd, som jag varit alldeles för van vid, för att lägga märke till.

Lätt och pigg i kroppen, det var/är verkligen ett nytt flöde som käns som en sammanlänkning inom mig.

[Kathja]1
10/1/12, 8:57 AM
#108

Kent - jag har en fråga och det är hur jag ska veta vad det är jag behöver göra för att återfå balansen igen! Jag har sedn flera år jobbta med mig själv på många sätt och mår nu för tiden mer än bra - men efter att du gjorde "din grej" har jag fått tillbaka min ångest. Och den klarar jag mig utan!!!!

Hur ska jag veta vad jag behöver ta i för att bli av med den igen? Hur ska jag veta vad det är som du har fått att lossna? Tacksam för hjälp för jag vill må lika bra som jag gjorde innan du gjorde det du gjorde, men utan att det finns gammal skit som ligger och pyr för så var det uppenbarligen. Gråter

[Torahzen]
10/1/12, 9:29 AM
#109

Jag är gärna med i kväll igen för mitt eget högsta bästa.

Jag drömde inatt att jag satt i rullstol för att jag hade glömt att träna ryggen. Det är hög tid att ta tag i träningen…

solvinge
10/1/12, 11:09 AM
#110

Jag vill gärna vara med ikväll med det som behövs bäst nu, Tack Glad

SHIAWASE
10/1/12, 12:28 PM
#111

Nu har jag ju upptackt den har traden:) Jag ar garna med!! Tackar dig ocksa:) for vad du gor!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Gahella
10/1/12, 12:33 PM
#112

Då kör jag en balansering till, tack :))

Lill-Mari
10/1/12, 12:50 PM
#113

Vill gärna vara med i kväll igen, tar emot det som behövs.Tackar också för det du gör

[NeferNefer]
10/1/12, 1:04 PM
#114

I natt märkte jag inte så mycket … det kan vara så att den frågan jag ställde hade jag redan svaret på.

Jag är gärna med i natt igen.

Mollam
10/1/12, 1:29 PM
#115

Jag vill gärna vara med i natt igen.Tack för denna möjlighetGlad

Ildi
10/1/12, 2:43 PM
#116

Jag hänger gärna på igen :)

smilax
10/1/12, 4:05 PM
#117

Jag är gärna med igen :-)

 Kände mig så pigg i morse, tyvärr mår jag inte lika bra nu på eftermiddagen. Ryggen har hakat upp sig och gör ont och jag är såå trött 

Jag tar gärna emot det som är bäst för mig. Tack igen!

JILE
10/1/12, 4:14 PM
#118

Tack Kent för förra ggn, vet ej om jag kännt något speciellt, men nacken är bättre.

Jag är gärna med ikväll igen, Kram Jile

Annons:
Maria Katarina
10/1/12, 4:25 PM
#119

Tack snälla du! Mitt ex kom upp i mina drömmar, helt klart något ouppklarat som spökar och som jag på nåt sätt måste få ett avslut på. Drömde också att jag satt i en eka som sjönk. Vill hemskt gärna vara med ikväll igen! Idag har jag en specifik önskan. Tack på förhand för din hjälp!

lemaan
10/1/12, 6:16 PM
#120

Jag är gärna med igen. Tack så väldigt mycket

http://kampenmotvagen.blogspot.com/

 

anise
10/1/12, 7:15 PM
#121

Jag vill gärna vara med igen.men en liten undran,måste man vara vaken? Har svårt att hålla ögen öppna så dags på dygnet..Tack för att du gör det här för oss! Jag vet vad jag vill ha hjälp med…Kyss

Tag vara på ditt liv,det går inte i repris

liawilson
10/1/12, 7:46 PM
#122

jag också om det är okej..Det är kaos nu.

*Kärlek & lycka*

Theleonora
10/1/12, 7:47 PM
#123

Jag är gärna med igen. Den här gången råkade jag vara vaken och jag var med om nåt ganska häftigt. Helt plötsligt när det var dags kände jag att mitt 3-öga-chakra aktiverades och det var som ett utbyte av information som gick jättesnabbt, det var som smala gångar där det kom nåt riktigt snabbt mot mig. Och idag har jag varit med om en ordentlig utrensning. En del saker kom upp som jag tror att jag har hanterat eftersom jag har mått bra under eftermiddagen. Förra gången var jag mest harmonisk i början och sen växlade känslorna fram och tillbaka.


liawilson
10/1/12, 7:47 PM
#124

ser nu ja att sista dagen var igår..=( jaja så kan det vara. Tusen tack för den hjälp vi fått

*Kärlek & lycka*

liawilson
10/1/12, 7:48 PM
#125

eller nej..den 31/10 ja..fan ja ni ser..usch känner mig jätte förvirrad & INTE i balans.. =/

*Kärlek & lycka*

Annons:
Otroulig
10/1/12, 7:55 PM
#126

Hej Kent,

Vad spännande:) Jag vill gärna vara med. Litar på att jag får hjälp där jag behöver.

Tack!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Pagan
10/1/12, 8:20 PM
#127

Jag vill gärna vara med i kväll igenGlad

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Kathja]1
10/1/12, 8:27 PM
#128

Forts på # 108 - nu har jag nog fått kläm på vad det är som pockar på. Tack! Ska absolut ta i det där, eller håller på redan nu. Har du möjlighet får du gärna ta med mig i kväll så att jag får lite hjälp av dig med det oxå.

Tack för det fina du gör!

mufasa
10/1/12, 9:09 PM
#129

Hej, jag vill vara med ikväll.

Tack

Krissegy
10/1/12, 9:58 PM
#130

Hej, jag vill jätte gärna vara med idag

-kram

What we think, We become

allhealing
10/1/12, 9:59 PM
#131

#108

du kan läsa mitt inlägg #106 idag och sedan igen om 2-3 dagar. Det finns information där som kommer att tydliggöra för dig det du frågar efter.

Ibland dyker känslorna när man går än djupare inom sig, precis som deu upplever det just nu. Det är positivt även om det i stunden upplevs som allt annat än positivt.

Du behöver inte göra någonting. Det hela sker på ett djupare plan inom dig där du inte gör saker. Tillåt det som sker att ske. Om du vill ha någonting konkret att göra, andas några djupa andetag. 2-3 räcker när det blir motigt.

Döm inte dig själv för att det här sker. Det är bra och någonstans djupt inom dig vet du att så är fallet. Du vet det givetvis även här och nu men du vet det även från ett djupare och grundligare perspektiv inom dig Glad

Någonstans längre fram behöver man inte längre lida sig igenom saker lika mycket som fallet kan vara ibland för dig. Det handlar om många saker djupare inom dig. Men dessa energier kommer inte att beröras när du gör den här övningen.

Du kan hålla på varje dag i femton dagar framöver för att komma till botten med det här du frågar om. Boka en ny tid varje dag tom den 16/10.

Kram till dig från mig.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

allhealing
10/1/12, 10:02 PM
#132

#121

du behöver inte vara upp och vaken 23.59.59. ABC - Alignment By Choice fungerar i alla tillstånd. Vaken som sovandes.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Annons:
mayolica
10/1/12, 10:19 PM
#133

är gärna med igen.

~ mayolica ~

[Kathja]1
10/1/12, 10:20 PM
#134

Tack fina du! Både för svar och hjälp. Ser fram emot att fortsätta denna resa…

Läslusen
10/1/12, 10:37 PM
#135

Är gärna med inatt igen. Litar på att universum vet vad jag behöver hjälp med. Tack snälla Kent för den här möjligheten!

stina63
10/1/12, 10:46 PM
#136

Låter väldigt intressant,, Jag är med testar ser, Tackar på förhand

Lynxx
10/1/12, 11:06 PM
#137

Jag vill åxå vara med idag :-)

Tack på förhand.

Keep up the good work!

Du får säker ett eget moln, med guldkant, när så blir dags ;-)

/L

Otroulig
10/2/12, 7:42 AM
#138

Tack Kent, #126 känner mej renare och klarare idag:) fantastiskt! Jag är gärna med i natt igen:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Andina
10/2/12, 8:33 AM
#139

Tack Kent! Jag är gärna med på ABC idag igen!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Maria Katarina
10/2/12, 8:53 AM
#140

Tack Kent för vad du gör! Det känns himla spännade att se vart det här leder! Vill gärna vara med idag igen! Du är en stjärna!!!

[Kathja]1
10/2/12, 9:17 AM
#141

Då bokar jag upp mig idag oxå! Skrattande

Det är så spännande att se vart detta ska sluta - äntligen kommer jag till botten. Kan iaf säga att jag sover annorlunda nu, sover längre och det känns som att jag sover djupare  - drömmer annorlunda oxå. Obestämd

(#108, #131)

mufasa
10/2/12, 9:24 AM
#142

Jag bokar idag oxå.

Tack

maria6
10/2/12, 11:40 AM
#143

Vill gärna vara med idag igen, tack sá mycket Kent!!!

[Torahzen]
10/2/12, 12:12 PM
#144

Jag är gärna med igen. Tack!

Lynxx
10/2/12, 12:34 PM
#145

Jag vill vara med idag :-)

Energierna bestämmer.

/L

Ildi
10/2/12, 12:40 PM
#146

Jag anmäler mig igen. Tack :)

Annons:
anise
10/2/12, 1:01 PM
#147

Jag vill gärna vara med ikväll igen.. Det känns som något händer,men vet inte riktigt hur jag ska tolka det..kanske bara drömmar som känns verkligaGlad Jag mår rätt så bra idag../Anita

Tag vara på ditt liv,det går inte i repris

smilax
10/2/12, 1:03 PM
#148

Tack Kent! Jag vill gärna vara med idag igen. Jag önskar hjälp med det som bäst behövs.

Fjäril
10/2/12, 1:38 PM
#149

Jag är gärna med igen, tack!

Jag valde att vänta en dag eftersom jag vaknade på natten med olustiga känslor, något hände i kroppen och det var som om "någon" arbetade med mig. Jag ser det som positivt men jag har sovit oroligt och behöver min sömn till studierna, dock ser jag framsteg och är enormt tacksam för din hjälp.

Som sagt, jag är gärna med igen och jag tror att jag överlåter arbetet till det som är meningen, antagligen samma sak som jag fokuserat på.

Sajtvärd på Övernaturligt

Lill-Mari
10/2/12, 1:41 PM
#150

Jag är gärna med i dag igen,tycker att jag sover djupare

Önskar hjälp med det som bäst behövsGlad

[NeferNefer]
10/2/12, 2:06 PM
#151

Jag vill också vara med idag igen Glad

Indiania
10/2/12, 4:01 PM
#152

Vill gärna vara med i kväll igen och få hjälp med det som behövs! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
10/2/12, 4:15 PM
#153

Jag är också med igen. Tack Kent.

Annons:
Theleonora
10/2/12, 4:22 PM
#154

Jag är gärna med igen! Tusen tack!!!


[Chakra]
10/2/12, 4:27 PM
#155

Är också gärna med igen! Tack snälla du!

Gahella
10/2/12, 7:22 PM
#156

Bokar också ikväll och tackar på förhand Glad

Pagan
10/2/12, 8:16 PM
#157

Ja tack jag ocksåGlad

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

healing-mammut
10/2/12, 10:24 PM
#158

Jag tar tacksamt emot ditt erbjudande. Jag har ganska bra koll på vad jag vill ha hjälp med, men kanske inte riktigt hur jag ska gå tillväga så jag är öppen för hjälp och förslag om hur. Tack :)

Sess1
10/2/12, 10:47 PM
#159

Tack för ditt erbjudande :)

Jag är gärna med.

[Kathja]1
10/3/12, 8:31 AM
#160

Jag anmäler mig, som du rådde mig, även idag. Tack för all hjälp, det händer så mycket, mest på nätterna - hjälp vad jag drömmer!

Annons:
TantAlma
10/3/12, 9:00 AM
#161

Hej!

Det här låter konstigt men Jag vill säga- tack, något händer. Saker kommer upp till ytan, jag mår dåligt har konstiga symptom men jag kopplar i hop det med det här. För att jag kom iväg till läkaren och kan samtidigt få facit i hand på om det är kroppsligt eller andlig. Kanske lite av varje. Skrattande

Det låter konstigt att jag tackar för att jag mår dåligt, men jag bad andra gången att få hjälp med flödet. Det säger mig att det finns blockeringar, blockeringar måste lösas upp för att ta sig bort och ur kroppen. Där av känslan.

Vid healing kan ju orsaken till det som gör ont göra ondare när läkningsprocessen stätter igång. Så tänker jag och har varit med om det tidigare.

jag fick ju hjälp vid 2 tillfällen nu och det var fredag och söndags så om det tar 2- 3 dagar så kommer det behövas lite till och provsvar innan jag kan tala om för er om jag har rätt.

Tack Om jag någon gång kan hjälpa dig i något så vill jag göra det.

Alma

Theleonora
10/3/12, 9:14 AM
#162

Jag anmäler mig igen!


JILE
10/3/12, 9:34 AM
#163

Tack är gärna med ikväll igen..har haft svettningar på nätterna vaknat av det. Kan det ha med detta att göra? Natten till idag var det inte så.

Tack KentGlad

[Chakra]
10/3/12, 9:36 AM
#164

Vilken pärs! Men tack!

mufasa
10/3/12, 10:35 AM
#165

Vill vara med igen,tack.

[Torahzen]
10/3/12, 10:53 AM
#166

Oj, vilka drömmar jag har!

Jag anmäler mig idag igen!

Andina
10/3/12, 11:01 AM
#167

Ja, Oj vilka drömmar jag har! säger jag också!

Inatt har jag fått uppleva en pågående process i mig, en process som 'spegelvänder' mig…

Tar tacksamt emot ABC igen! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Skogshumblan
10/3/12, 11:15 AM
#168

Är gärna med i kväll, universum vet vad jag vill få hjälp med. Kent, tusen tack för denna möjlighet. Har fått insikter och klarhet i två för mig stora saker om mig själv och mitt liv. Är oändligt tacksam! Blir törstig som skam av det här, är som att kroppen vill rena sig. Skönt!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

maria6
10/3/12, 11:43 AM
#169

Är gärna med igen, gár igenom en tuff tid sá behöver all hjälp jag kan fá med att "hjälpa" mig själv. Tackar ödmjukast Kent!

Catzie
10/3/12, 12:04 PM
#170

Hej! Vad glad jag är att jag hittade denna tråd! Jag skulle gärna vilja vara med i kväll. Har mycket som jag behöver få hjälp med att balansera, både psykiskt och fysiskt, jag är dock samtidigt skräckslagen att detta ska starta jobbiga processer som jag känner att jag inte orkar hantera nu, då jag är i en väldigt skör fas just nu. Går det att be om hjälp med att balansera energier och fysik, det som behöver mest hjälp just nu, på ett varsamt plan, utan att ngt jobbigt psykiskt rörs upp så vore jag hemskt tacksam för det! Stort tack på förhand! Detta är verkligen beundransvärt att du gör detta för alla som behöver hjälp :)

helo
10/3/12, 12:19 PM
#171

Är oxå gärna med igen , har mått väldigt dåligt sista dagarna irriterad o kallsvettig men ser det som nåt positivt i längden . Har så mkt att jobba med o är så okoncentrerad så jag vet inte riktigt vad jag vill ha hjälp med ( det skiftar under dagen )men litar på att det funkar ändå , det känns så Glad

Tack så mkt Kent

solvinge
10/3/12, 2:31 PM
#172

Jag vill gärna vara med ikväll tack Glad

smilax
10/3/12, 2:32 PM
#173

Tar tacksamt emot idag också :-). Sov väldigt ytligt i natt och drömde mycket men kommer tyvärr inte ihåg vad jag drömde. Önskar få det som jag behöver bäst just nu.

Lill-Mari
10/3/12, 2:53 PM
#174

Vill tacksamt vara med i kväll igen,tusen tackGlad

Annons:
[Evigheten]
10/3/12, 3:13 PM
#175

Åhh vilken underbar tråd och tack för du tar dig tid Glad Jag vill jättegärna få hjälp med att få balans i kropp och själ.

Lynxx
10/3/12, 3:42 PM
#176

Jag vill vara med i kväll.

Energierna får välja det som behövs bäst.

---

Kul att så många hittat denna tråd :-)

/L

Ildi
10/3/12, 4:04 PM
#177

Skriver upp mig igen. Kan dock inte riktigt bestämma mig för vad det är som jag behöver hjälp med än (fast det väl egentligen finns en hel lista Obestämd) så jag låter bli att definiera det tills vidare.

Mollam
10/3/12, 4:11 PM
#178

Jag hoppas det är ok att skriva upp sig i natt igen,behöver verkligen hjälp med min hälsa har så värk och magproblem.

[NeferNefer]
10/3/12, 4:25 PM
#179

I natt ville jag bli av med en del jobbiga mönster som jag har fått ärva … och nog såg jag något lustigt! Det var som ett järngaller som jag hade runt huvudet, genomborrande min skalle, som lyftes bort! Jag har aldrig sett nåt liknande Förvånad Jag är medveten om att jag riskerar att dra på mig mönstren igen om jag ger dem energi, så jag passar mig för det.

Jag skriver upp mig i natt igen. Tack, snälla du!

Gahella
10/3/12, 4:47 PM
#180

Vilken fantastisk upplevelse NeferNefer! En sån beställer jag också, tack ;D

Skämt åsidå, jag tackar och tar emot ikväll igen :)

lemaan
10/3/12, 5:02 PM
#181

Hej. Är gärna med igen. Behöver balans. Tack så hemskt mycket.

http://kampenmotvagen.blogspot.com/

 

Annons:
Isa56
10/3/12, 5:27 PM
#182

Hej tar tacksamt emot vad nergierna har till mig. Tack

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Sess1
10/3/12, 6:21 PM
#183

Hej. Jag tar tacksamt emot i natt igen.

allhealing
10/3/12, 6:31 PM
#184

#163 JILE

Svettningar kan har med det att göra men i ditt fall är det inte så.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

allhealing
10/3/12, 6:33 PM
#185

#170 Catzie,

du kan beställa en varsam behandling som inte berör dig på ett psykiskt plan.

Det är du som bestämmer till 100%. Glad

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

liawilson
10/3/12, 6:38 PM
#186

Får jag vara med ikväll? Har haft en usel dag.Verkar må bra de gånger jag anmält mig här, men så fort jag inte varit med så mår jag jätte dåligt. Har försökt tänka positivt hela dagen idag, det gick halva dagen sen gick det bara utför. Gråter

*Kärlek & lycka*

allhealing
10/3/12, 8:36 PM
#187

#186

Det är klart att du får vara med ikväll.

Du behöver inte be om lov Flört Tråden är öppen för alla som önskar arbeta med sin egen utveckling. Ett sätt att göra det på är att använda sig av den här sidan för att få lite extrahjälp på den resan.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Pagan
10/3/12, 8:49 PM
#188

Jag vill också vara med igen. Tack så mycket

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Läslusen
10/3/12, 9:22 PM
#189

Nog är det något som händer alltid :-) vaknade kl 05 av att en röst i mitt huvud med bestämd röst sa åt mig att - nu får du sluta tänka på det där viset! Kunde inte somna om…. Det "mantrat" har följt mig hela dagen… Så jag är gärna med inatt igen så jag får lite extra hjälp med det universum anser jag behöver!

Indiania
10/3/12, 9:34 PM
#190

Jag tar tacksamt emot den hjälp jag behöver i kväll!Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

[C Stark]
10/3/12, 10:02 PM
#191

Hej!

Jag vill jättegärna vara med om jag får, och är oerhört tacksam om jag får ta emot.
Har hört så mycket gott om dig så nu är jag nyfiken på hur och om detta kan hjälpa mig.

allhealing
10/3/12, 10:05 PM
#192

#191

Alla får vara med, ni behöver inte be om tillåtelse Glad

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

tillit
10/3/12, 10:26 PM
#193

Hej!

Jag tar också tacksamt emot det jag så väl behöver och ser framemot det:)

Theleonora
10/3/12, 11:24 PM
#194

Hej Kent! Idag har jag varit lite ilsken och har tagit emot ett samtal jag inte borde haft egentligen. Det kanske var meningen att jag skulle hantera det på det sättet?

Nu hoppas jag på att få må bra imorgon för att kunna åtgärda det som gick snett idag. Det gick ju så bra i början och jag var harmonisk, men nu i några nätter har jag sovit lite oroligt och drömt mycket och kommer ihåg fragment av drömmarna. Lite som att se in i framtiden känns det som, långt fram i tiden.

Sen tänkte jag på det här med utrensning och att dricka vatten. När den fysiska utrensningen sker så påverkas i sin tur även den psykiska och beteenden?

Tack för att du tar dig tid och för din fina handling!


mayolica
10/4/12, 12:23 AM
#195

tar tacksamt emot igen

~ mayolica ~

Annons:
helenahi
10/4/12, 7:37 AM
#196

jag vill gärna vara med i kväll.

Tack.

tro hopp och kärlek...

[Torahzen]
10/4/12, 8:20 AM
#197

Jag tar gärna emot igen!

Jag drömmer så mycket! Än så länge känns det som fristående avsnitt, men om några nätter kanske jag ser den röda tråden..

Tack för det du gör!!!!Skrattande

[Kathja]1
10/4/12, 8:55 AM
#198

Anmäler mig till i kväll igen. Tack för all hjälp!

Känner mig som att jag just nu bara går runt och ÄR, som att jag ska göra så lite som möjligt för att inte störa det jobb som pågår - andas och tänker så lite som det går. Drömmer så väldigt mycket varje natt, ibland kan jag förstå vad det handlar om andra gånger inte - men jag väljer att inte analysera för mycket utan bara titta på drömmen och konstatera att "jaha, det var det där". Känns rätt iaf. Obestämd

Fjäril
10/4/12, 9:23 AM
#199

Jag är gärna med ikväll igen! Något hände första kvällen, sov knepigt och kunde dagen efter (utan att jag tänkte på det) känna att "något händer". Jag har varit trött ett par dagar, lite smågrinig, så något händer nog :) Tack!

Sajtvärd på Övernaturligt

mufasa
10/4/12, 9:24 AM
#200

anmäler mig till ikväll.

Tack

Toyan
10/4/12, 10:08 AM
#201

Jag är gärna med i kväll.

Tack på förhandGlad

linnease
10/4/12, 10:36 AM
#202

Jag vill vara med :) Tack!

Annons:
Theleonora
10/4/12, 10:50 AM
#203

Jag är gärna med ikväll igen. Mycket som händer här.. Tack!!


helo
10/4/12, 11:07 AM
#204

Är gärna med i kväll igen trots att sömnen blir i stort sett obefintlig , har så många blockeringar fysikt o psykist som jag vore såå tacksam att kunna släppa nån av dom iaf men oj va jobbigt det är att må så här dåligt

Tack för gåvan du ger oss !!

Gahella
10/4/12, 11:18 AM
#205

Jag tackar för ännu en gång för hjälpen, och tar tacksamt emot ännu en gång Glad Kram på dig!

[NeferNefer]
10/4/12, 1:14 PM
#206

Även jag drabbas av dålig sömn, men mig gör det inte så mycket. Jag ska i alla fall inte gå till jobbet Glad I natt hände det grejer, minsann, men nu är allt som bortblåst! Jag kan inte ens minnas vad jag fokuserade på …

solvinge
10/4/12, 3:14 PM
#207

Jag vill gärna vara med ikväll tack Glad

Ildi
10/4/12, 3:27 PM
#208

Jag önskar vara med igen :)

wellma
10/4/12, 4:00 PM
#209

Måste få flika in med ett stort tack till dig Kent,bokade en rådgivning via telefon men det här var så effektivt att jag väntar lite för oj vilka utrensningar både glädje och sorg men jag kommer att återkomma till dig när just detta balanserat upp sig så det inte blir för mycket.Jättetack och jag är innerligt gärna med igen Glad

Annons:
[Evigheten]
10/4/12, 4:11 PM
#210

Jag är gärna med igen Glad och tack ♥

maria6
10/4/12, 4:16 PM
#211

Vill väldigt gärna fortsätta vara med, känner det som om att jag har mer energi, kanske háller pá att ta mig ur min "livslánga" depression….,Obestämdmärker även att mina vänner tittar till 2 gánger när vi träffas, ungefär som om jag hade varit hos frissan eller nágot, ganska kul faktist! Det här börjar verkligen bli intressant och lite spännande och härligt.Glad

Tack än en gáng, Kent!

smilax
10/4/12, 4:28 PM
#212

Jag vill gärna vara med i kväll igen :-). Idag har jag haft hiskeligt ont i ryggen men jag tror faktiskt det hör till. Tack Kent!

Om man vill vara med varje kväll så länge du erbjuder ABC vill du då att man skriver in sig varje dag eller kan jag säga nu att jag behöver vara med hela tiden?

Maria Katarina
10/4/12, 4:38 PM
#213

Jag vill väldigt gärna vara med igen, otroligt spännande saker háller pá och händer med min kropp! Det kom som en jättestor överraskning! Tack Kent för det jobb du gör med oss!

Lynxx
10/4/12, 4:48 PM
#214

Jag vill vara med i kväll :-)

Tack på förhand.

---

Har dock inte märkt ngt påtagligt. Antingen så e ja totalt oemottaglig - elr så e ja i bra balans.

De senare e ju dock högst osannolikt - då ja känner mig 39 bast äldre än vad födelseattesten säger.

Å andra sidan e ja ju man - å alla (utom männen själva då) vet ju tröga vi är i höger hjärnhalva :-/

(dags att göra en forts-tråd? Denna börjar bli lång & säker trög att ladda för en del.)

/L

Isa56
10/4/12, 5:00 PM
#215

Ja tack är gärna med ikväll också. Tack Skrattande

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
10/4/12, 5:04 PM
#216

Jag vill också vara med i kväll igen. Tack så mycket

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Catzie
10/4/12, 5:06 PM
#217

Hej! Jag är hemskt gärna med ikväll, hoppas att några blockeringar och negativa tankar och energier ska släppa lite :)

LoAEmma
10/4/12, 5:56 PM
#218

Hej, är det bara att skriva här så är man med? :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Skogshumblan
10/4/12, 6:09 PM
#219

Är gärna med i kväll igen.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[NeferNefer]
10/4/12, 6:42 PM
#220

Jag vill också vara med ikväll Kyss

BosseB52
10/4/12, 6:53 PM
#221

Hej, jag hänger på! Tar emot det som behövs…

[MossQ]
10/4/12, 7:56 PM
#222

Vill gärna vara med jag åxå och tackar för all hjälp som tänkas få"l" Är totalt energilös å känner mig så tom å gammal !

Otroulig
10/4/12, 9:13 PM
#223

Hej, jag är väldigt gärna med ikväll igen. Tack på förhand. 126, 138.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
liawilson
10/4/12, 9:39 PM
#224

Hej & tack för allt positivt jag får. Är gärna med ikväll också. Har mått så himla bra de ggr jag har varit med, så vore synd att inte passa på nu när jag har chansen..kram

*Kärlek & lycka*

LoAEmma
10/4/12, 9:44 PM
#225

Okej så man gör :)
Då vill jag vara med ikväll :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

allhealing
10/4/12, 9:46 PM
#226

#212

Det är du som desingar det här helt och hållet på egen hand. Vill du skriva varje dag gör du det, vill du skriva det en gång gör du det, vill du inte skriva alls gör du det valet.

Det fungerar alltså oavsett hur du bär dig åt.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Sess1
10/4/12, 9:49 PM
#227

Jag vill gärna vara med i kväll också Glad Tack

Mollam
10/4/12, 10:37 PM
#228

Har mått bra i dag för första gången på länge Glad så jag vill gärna vara med i kväll igen.

tillit
10/4/12, 10:58 PM
#229

Jag är gärna med igen, tack på förhand! Har prövat vid tre olika tillfällen och känt mig mycket trött dagen efter.

Det är kanske något som min kropp bearbetar?

Vad tror du Kent?

allhealing
10/4/12, 11:10 PM
#230

#229

det är bra att du blir trött. Du behöver arbeta på att slappna av och våga släppa taget. Ditt kontrollbehov är någon stort om man säger så =)

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Annons:
allhealing
10/4/12, 11:25 PM
#231

Har ni vägarna förbi befinner jag mig i Halmstad nu på lördag & söndag. Jag hittade på en livsstilsmässa som jag precis anmälde mig till sådär lite i sista sekunden. Varmt välkomna om ni befinner er i närheten. Är ni intresserade finns det mer info på min hemsida.Glad

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Catzie
10/5/12, 7:36 AM
#232

Ok.. Jag är förvirrad nu =)!Har sovit riktigt dåligt i ett par nätter och nu vaknar jag och börjar nog bli sjuk och kroppen gör ondare än vanligt.. Har det med detta att göra tro? Undrar om jag är emottaglig för sådant här.. Och om det i sådant fall är bra för mig. I längden är det säkert det så jag är gärna med i natt igen om du Kent tror att jag har nytta av det =) tack!!

Binney
10/5/12, 9:11 AM
#233

Vilken intressant tråd jag hittade!Glad Jag vill gärna prova detta och tar till mig vad universum skickar till mig. Tack!!!

[Kathja]1
10/5/12, 9:48 AM
#234

Anmäler mig till dagens healing oxå.

Drömmer fortfarande en massa och jag är såååååå trött. Känner mig som att jag är satt på hold. Försöker att inte tänka och analysera en massa utan bara konstatera att det händer grejer och tacka för den hjälp jag får att rena och hela mig. Men jag får säga att jag ser fram emot när detta är över och glädjen och kraften återfinner sig.

Hade gärna kommit till Halmstad, bor ju inte så långt där ifrån, men ska jobba hela helgen (går på fredag em och av måndag morgon) - hur jag nu ska orka det. Obestämd

Tack för allt du gör för mig Kent! Kyss

maria6
10/5/12, 10:17 AM
#235

Är gärna med igen, Tack!Glad

[Chakra]
10/5/12, 10:42 AM
#236

Jag känner mig som jag stått vid en korsning och varit helt säker på vilken väg jag ska välja. Jag börjar gå och helt plötsligt är det något som säger att jag ska vända och ta en annan väg. Som om jag blir omprogrammerad i mitt huvud…och så kommer alla känslorna på en och samma gångGlad
Ska jobba helg, och måste vara fokuserad, hur nu det ska gå till…

[Evigheten]
10/5/12, 12:54 PM
#237

Jag tänkte vara med igen på min tredje dag =) Men det har inte hänt så mkt, men kanske jag inte har så många blockeringar kvar, kör ju heling varje dag med =)

Annons:
[Torahzen]
10/5/12, 1:16 PM
#238

Inatt sov jag gott! Jag har inte vägarna förbi Halmstad, men forsätt informera oss om det går att träffa dig på mässor o dyl.

Jag är med idag igen!

[NeferNefer]
10/5/12, 1:56 PM
#239

Det verkar vara vanligt med trötthet, hänger säkert ihop med förändringarna. Jag är också trött hela tiden.

Jag är gärna med ikväll igen.

helo
10/5/12, 2:08 PM
#240

Är gärna med i  dag igen . Tack !

joosefina
10/5/12, 2:12 PM
#241

Verkar intressant – jag är gärna med ikväll och så länge som det är bra för mig, tack.

Har för mig att jag läste nånstans att det räcker med anmälan en gång.

Josefin

BosseB52
10/5/12, 2:15 PM
#242

Hängde på igår, vill även vara med ikväll igen!

Lynxx
10/5/12, 2:23 PM
#243

Jag vill vara med i dag.

/L

Fjäril
10/5/12, 2:23 PM
#244

Jag är gärna med ikväll igen, tack!

Sajtvärd på Övernaturligt

Annons:
Theleonora
10/5/12, 2:27 PM
#245

Jag är med igen, tack!


Fjäril
10/5/12, 2:54 PM
#246

Nu läste jag om att du var i Halmstad. Det hade varit jätteroligt att åka dit, men tyvärr har jag ingen möjlighet.

Sajtvärd på Övernaturligt

Ildi
10/5/12, 3:42 PM
#247

Jag vill vara med igen :)

solvinge
10/5/12, 3:53 PM
#248

Jag vill gärna vara med ikväll, tack!

kullagulla
10/5/12, 4:39 PM
#249

Vet vad jag vill ha hjälp med.Vill också gärna vara med, :)

wellma
10/5/12, 4:56 PM
#250

Hänger på i kväll igen och har bestämt mig Glad

Fantastiskt det du gör för oss Kent,tack tack tack Cool

mufasa
10/5/12, 5:11 PM
#251

vill åxo vara med ikväll.Flört

Annons:
[GunillaF]
10/5/12, 5:24 PM
#252

Låser tråden för den är så lång och trög.

Ny tråd här.  Glad

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: