Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 2225 ggr
J-Artur-K
2012-09-14 18:11

Någon Som vill ha healing?

Hejsan , Mitt namn är Joakim och jag är ny på denna sida Healing I Fokus men har varit medlem i Övernaturligt i Fokus i flera år på grund av det är ett av mina intressen också. =)

Jag sysslar med Healing och har gått utbildnig i Spiritutell Healing på Englagård där jag hade Satyam som ledare men även andra aom utbildade mig.

När jag ger Healing så börjar jag med att jag föreställer mig själv att jag är täkt med positiv eld och att skapar en ilussion i huvudet av perssonen jag ska ge Healing. Om vi båda har en bra kontakt mellan oss aer jag även vad jag ska arbeta med det som är viktigast att åtgärda.

Om ni har problem med det vänstra benet så lyser det i min ilussions bild jag har skapat o jag kan även kämma domningar på mitt vänstra ben.

Bär ni på en sorg eller liknande så lyser erat hjärta rött.

Tyvärr för min del så fick jag dom här kunskaperna eller vad man ska kalla det för under tragiska omständigheter när jag var 10 - 12 år gammal och förlorade 4 familje medlemmar alla i olika omständigheter och jag bestämde mig efter flera år efteråt att jag skulle utvekla mina kunskaper för att kunna hjälpa andra som har olika slags problem oavsett om det bara är huvud värk eller bär på en sorg för att inte behöva ta lika lång tid det tog för mig att bestiga berget jag fick bestiga för att komma tillbaka till det normala livet igen efter mina förluster i familjen.

Så om det är någon som vill ha Healing kan ni skriva upp er här så kan vi bestämma en tid som passar oss båda (Jag föredrar om ni kan ligga ner under dom 20 min jag gör det )

Och jag uppskattar även respons efter healingen Glad

Jag har gjort 20 healings denna vecka redan så jag tar en fri dag idag men jag börjar igen imorgon så ni kan lämna intressen redan nu =)

En natt hade en man en dröm. Han drömde att

han gick längs en strand tillsammans med Gud.

På himlen trädde plötsligt händelser från hans liv fram.

Han märkte att vid varje period i livet fanns

spår i sanden av två par fötter:

Det ena spåret var hans, det andra var Guds.

När den sista delen av hans liv framträdde,

såg han tillbaka på fotspåren i sanden. Då såg han

att många gånger under sin levnads vandring fanns

det bara ett par fotspår. Han märkte också att

detta inträffade under hans mest ensamma

och svåra perioder av sitt liv.

Han frågade Gud om detta, "Herre, du sa att du

aldrig skulle överge mig utan gå vid min sida hela vägen.

Men under de allra svåraste tiderna i mitt liv

har det funnits bara ett par fotspår. Jag kan inte förstå,

att du lämnade mig när jag behövde dig mest."

Herren svarade: Jag skulle aldrig lämna dig under

tider av prövningar och lidande.

När du såg bara ett par fotspår - då bar jag dig. Glad

Ny dag nya möjligheter

Annons:
J-Artur-K
2012-09-14 18:13
#1

Jag är ny på denna sida Healing ska det stå inte Healin haha ,  någon kanske kan ordna det haha Glad

Mvh / Joakim

Ny dag nya möjligheter

lenjon1
2012-09-14 18:16
#2

Jag älskar verkligen den texten om mig och Gud…känns så skönt att veta att någon bär en när livet är tungt.

Jag är den som är inne i en period där jag, hjärta och själ skriker efter healing. Så JA tack mer än gärna.

Jag kan skicka ett PM till dig om när och varför.

Kram

Lena

J-Artur-K
2012-09-14 18:17
#3

Jag överför min positva eld till er sedan när jag ger er healing , och använder olika slags färger jag ger er också.  Men gör olika slag saker men är kortfattat beskrivet.

Mvh / Joakim

Ny dag nya möjligheter

J-Artur-K
2012-09-14 18:21
#4

Ja den är härlig att läsa. Älskar den texten Glad

Sänd ett Pm så bestämmer vi en tid som passar oss båda.

Ha det bra Glad

Mvh / Joakim

Ny dag nya möjligheter

Theleonora
2012-09-14 18:25
#5

Hej!

Jag tar tacksamt emot lite mer healande energier :). Skriver ett PM


J-Artur-K
2012-09-14 18:33
#6

Inga problem . Kul att ni vill ha igen Glad

Ny dag nya möjligheter

Annons:
diva
2012-09-14 18:43
#7

har pm:at dig. Var beredd på ett långt pm.

Maria

Lill-Mari
2012-09-14 18:52
#8

Jag tar tacksamt emot,skickar pm

J-Artur-K
2012-09-14 18:55
#9

Inga problem Maria ni kan få skriva hur mycket ni vill Glad

Ny dag nya möjligheter

healing-mammut
2012-09-14 19:03
#10

Hej och välkommen :) Jag tar gärna emot healing, men jobbar hela långa helgen så det får bli en annan gång. Men tackar för erbjudandet. Hoppas du får en bra "healing-helg"

[GunillaF]
2012-09-14 19:20
#11

 Hej Milky88 och välkommen.

Ett fint erbjudande du kommer med till oss!

PS. Jag har rättat felstavningen som du bad om i #1.Flört

J-Artur-K
2012-09-14 19:48
#12

# 10 det är lungt är inte bara helgen är tillsvidare . jag sänder Pm till folk som skriver upp sig här när jag kan ge dom. Och vi kommer överens per Pm om dag o tid som passar oss båda. Så jag Pm dig senare så får vi bestäma dag o tid tillsammans

Ha en bra helg Glad

Mvh / Joakim

Ny dag nya möjligheter

J-Artur-K
2012-09-14 19:52
#13

#11 GunnilaF

Ja är kul att kunna dela med sig av det man kan och i gengäld få respons så att man kan utveckla sin förmåga mer så man blir bättre

Tack för hjälpen uppskattas Glad

Mvh / Joakim

Ny dag nya möjligheter

Annons:
solvinge
2012-09-15 09:29
#14

Jag vill gärna ha healing skickar PM

Andina
2012-09-15 15:23
#15

Vilket fint erbjudande - och det är ju som du säger, ett bra sätt att öva upp sina färdigheter på.

Jag tycker mycket om dikten/berättelsen också - jag har läst den många gånger. Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

alekta
2012-09-15 19:04
#16

Hej

Jag tar också gärna emot healing, men jobbar också heeela helgen med 10 och 12 timmarspass nätter, så jag tar gärna emot måndag eller tisdag nästa veckaGlad men skriver pm till dig imorron hinner inte just nu, ska gå och jobba strax.

Kram/Alekta

J-Artur-K
2012-09-16 14:54
#17

Jag har fått förhinder idag till kl 18.00 måste fara iväg nu. Så om jag hade tid med någon före 18.00 kan jag ej ge healing före kl 18.00 jag har tyvärr inte tid att kolla igenom meddelanderna så jag kan sända pm om det

Mvh / JoakimGlad

Ny dag nya möjligheter

J-Artur-K
2013-01-14 12:38
#18

Har varit borta ett tag men är tillbaka nu , Glad

Jag erbjuder healing igen för dom som vill ha i mån om tiden jag har ,

Ny dag nya möjligheter

Ammijo
2013-01-14 14:49
#19

Tar gärna emot healing. Har skickat pm. ammijo

J-Artur-K
2013-01-14 15:03
#20

Har svarat Glad

Ny dag nya möjligheter

Annons:
dagdrivarn
2013-01-14 20:43
#21

Jag tar mer än gärna emot!
Förutom att jag har en förkylning just nu finns andra saker i mitt liv som jag behöver hjälp med.

Vore guld värt :-)

S*Dagdrivarn Maine Coon

Lär dig lyssna på din katt och du får svar du aldrig glömmer!

dagdrivarn
2013-01-14 20:45
#22

Kom på det att jag är hemma hela dagarna nu så jag kan egentligen när som nästan. Bara jag har en tid i förväg :-)

S*Dagdrivarn Maine Coon

Lär dig lyssna på din katt och du får svar du aldrig glömmer!

nillanpillan
2013-01-15 13:05
#23

Vilken slags healing erbjuder du? =)

J-Artur-K
2013-01-15 13:15
#24

Jag har gått utbildning i spirutuel healing på Englagård och efter det har jag tränat själv mest med distans healing. Jag börjar med att först tänka att jag själv är täkt av positiv eld och sedan skapar jag en ilussions bild av en mäniska (En mänisko docka kan man säga) som i detta fall är du där jag kan se om det är något skada på personen. Har personen skadat vänster ben så lyser vänster ben rött och jag själv känner oftast domningar i mitt vänster ben. Har personnen inre sorg eller liknande lyser hjärtat rött , på detta viss vet jag hur jag ska jobba som och åtgärda , Jag har hjälp av dockan som jag skapar själv och sedan får jag känslor själv och känslor på min egna kropp.

När jag ger healingen sänder jag över Positiv Eld från mig själv till dig (Dockan som jag skapat genom ilussion ) och positiva färger av olika former. Jag tar även hjälp av änglar som hjälper till att heala personen.

Jag gör på olika sätt så blir svårt att förklara fullt ut ,

Men det jag behöver veta är ditt namn och vart du kommer ifrån så jag vet vem jag ska sända till.

Ha en fortsatt bra dag  Glad

Ny dag nya möjligheter

J-Artur-K
2013-01-15 13:22
#25

Har ni frågor är det bara fråga så svarar jag så gott jag kan om jag kan Glad

Ny dag nya möjligheter

hulahulla
2013-01-15 18:19
#26

Hej milky88!

Jag tar mkt gärna emot healing, om jag får? :) Ska jag PM:a dig??

[NeferNefer]
2013-01-15 18:27
#27

Jag skulle också gärna ta emot healing Glad

Annons:
Spanaren
2013-01-15 18:55
#28

Tar tacksamt emot healing och du får ett meddelande om mitt namn och ort/kram

emmafemma
2013-01-17 00:50
#29

jag tar mer än gärna emot healing! kram

Snowgirl
2013-01-26 22:08
#30

Jag har aldrig tagit emot healing, men är mycket intresserad av att få möjligheten att prova. Behöver den av flera anledningar, hoppas du eller någon annan vill vara snäll och hjälpa mig. Tack på förhand.

J-Artur-K
2013-01-28 23:08
#31

Jag har Pm:at er jag inte har get healing så om någon inte fått ett Pm som skrivit här och vill ha får ni säga till Glad

Jag har en till Healing tråd på Övernaturligt i fokus också där jag ger mycket healing till folk och gör detta på min fritid så är därför det kan ta tid ibland att jag svarar har 2 healing trådar på 2 olika sidor här på i fokus Glad

Men jag ger så länge jag har tid över och har avkoppling vid sidan om. Är bara kul att kunna hjälpa er som vill ha. Sedan svarar jag er när jag känner att jag kan ge erGlad

Mvh / Joakim Glad

Ny dag nya möjligheter

J-Artur-K
2013-02-05 15:58
#32

Jag ska fokusera mig mera på Tarotläggning just nu så ni kan låsa denna tråd tills vidare. Om det skulle vara så att någon verkligen behöver healing så kan nå gå till min hemsida Glad

Mvh / Joakim

Ny dag nya möjligheter

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: